На відміну від уроків зі шкільної програми, гурткові заняття учні обирають самостійно. Що впливає на їхній вибір? Що можуть дати гурткові заняття? Чи надихають вони на вибір майбутньої професії?
А запитаємо в них самих!
Усачов Даніїл, 8-А, відвідує гуртки з акваріумістики та інформатики
Мені цікаво розмовляти про біологію і дізнаватись нове про різні види риб. Вже дізнався багато! А щодо інформатики, то я хочу стати програмістом, правильно розуміти наукові тексти, а ще правильно діагностувати своє здоров'я.
Марків Богдан, 8-А, відвідує гуртки з акваріумістики і програмування
Мені цікаве програмування. І мені здається, що я можу мати більший результат, маючи заняття на гуртку. Що до акваріумістики, то мені подобається спілкування з паном Михайлом, в наш час не багато людей, які можуть підтримати розмову про квантову механіку J На програмуванні я вже навчився базам Python, а на акваріумістиці відкрив для себе фізику руху електрона і т.д. і т.п.
Дуже вірогідно, що пов’яжу своє життя з програмуванням. Якщо вдасться опанувати майстерно декілька мов програмування, можна буде спробувати піти на цей фах. Ще були думки стати астрофізиком, але поки не впевнений.
Ружанська Стефанія, 8-А, відвідує гурток зі спортивних ігор
Цей гурток я обрала, бо займаюся баскетболом ще з минулої школи. Тут вже навчилась різних подач з волейболу. Але пов’язувати життя зі спортивними іграми не планую.
Совівський Данило, 8-А, відвідує гурток з плавання
Я обрав плавання, тому що я займаюся спортом і для мене це дуже корисно. На гуртку вже навчився гарно плавати. Пов’язувати життя з цим я не планую, але займатися буду й надалі.
Матіяшек Ксенія, 8-А, відвідує гуртки з танців і театрального мистецтва
Я люблю рухатись і передавати емоції через рухи тіла. На театральному гуртку я можу бачити себе по різному, дивитись на різні ситуації. На танцях я навчилась придумувати рухи самостійно, як танцювати хіп-хоп і контемп. Театральний гурток підкаже, як можна імпровізувати в будь-яких випадках, передати почуття без слів, змінювати настрій моментально, відбивати ланцюжкові ритми. Чи хочу я пов’язати своє життя з цими напрямами? Щодо танців я не впевнена, а театральне мистецтво — можливо. Я думаю, що мені вдається вступати в різні ролі і добре їх виконувати. Я не хочу тримати це в собі. Хочу поділитись зі всіма.
Расевцева Надійка, 5-А, відвідує гуртки з гончарства і туризму
Тут мені найбільше подобається. Я вже навчилась ліпити на гончарному колі й дуже добре лазити. Але поки що це все ж таки хобі.
Клюєва Анастасія, 8-А, відвідує гуртки з хімії, алгебри та геометрії
Просто я відчувала, що можу більше. І, на мою думку, ці напрямки знадобляться в житті кожному.
Чепова Людмила, 10 клас, відвідує гурток з аквааеробіки
Я люблю плавати, і тут змогла навчитись багатьом вправам. Життя з цим напрямком пов’язувати не планую.