Як відчуває себе комашка в світі велетнів?

Розповідаємо про великий та різнобарвний модуль в класі дошкільної підготовки

Наш клас дошкільної підготовки — такі великі вигадники! Їхні проекти завжди вражають масштабністю та фантазією  Вчительки класу пані Вікторія В'юнник та пані Юлія Абушек завжди створюють безліч активностей, які вражають не тільки дітей, а й дорослих. 

Пані Вікторія розповість вам, як вони з дітьми працювали над великим модулем "Комахи" у класі та на вулиці!

Вікторія В'юнник, педагог класу дошкільної підготовки: "Протягом останнього місяця ми з дітьми вивчали тему "Комахи", і вона вийшла надзвичайно насиченою! Як зазначає Кен Робінсон, коли дитина зацікавлена, вона вивчає матеріал досконало і не відволікається. А багато освітян говорять про те, що ми маємо знайомити дітей з будь-якою темою всебічно, бо це сприяє засвоєнню більшості інформації. Крім того, з будь-якої теми варто давати дитині зрозумілі і потрібні знання.

Вивчаючи тему, діти познайомилися з комахами, їхньою будовою та особливостями. Разом із вчителькою біології, пані Світланою, роздивилися у мікроскоп з камерою, під'єднаною до інтерактивної дошки, ротові апарати різних комах і дізналися, чи можуть метелики нас кусати? Чому? Що вони тоді їдять? На вулиці  ми використовували Triple Bug Viewer (прим. контейнер-мікроскоп) та ловили комах, вивчали, замальовували та відпускали на волю там, де впіймали. Ми поговорили з дітьми про екологічне ставлення до комах, поговорили про те, чому комахи такі важливі для людей? чим корисні? чим шкідливі? комахи — це добре чи погано?

Наостанок педагоги класу створили перед класом інтерактивну інсталяцію "Підошва велетня". Діти змогли відчути себе маленькими комашками і зрозуміти, як комашкам живеться поруч з нами, велетнями. Сучасний світ вимагає розумного співіснування з природою! Отак діти класу дошкільної підготовки прожили цей цікавий юніт, паралельно, як звичайно, навчившись рахувати, читати, аналізувати та синтезувати інформацію, критично та креативно мислити".

Поділитись: