Історії злетів та падінь реклами

Як наші старшокласники побували на профорієнтаційній зустрічі з маркетингу

Так чудово, що знову потихеньку повертаються наші профорієнтаційні зустрічі для старшокласників 

Минулого тижня у бібліотеці зібралась чималенька компанія учнів, яка із захопленням слухала про чудеса маркетингу від пані Наталії Бухалової, гендиректорки UMG International.

Скажімо, тепер діти знають, що "casual fridays" — п'ятничні послаблення в суворому дрес-коді великих компаній США — з'явились завдяки... рекламній кампанії прального порошку! Неймовірно захопливо, як маркетологічні дослідження можуть вплинути навіть на життя цілих країн.
Думаємо, хтось із учнів сьогодні точно визначився із майбутньою професією

Ось кілька думок про зустріч від самих учнів:

Марія Супіханова, 9 клас: Зустріч була прекрасна, лекторка вмотивувала до роботи та саморозвитку. Найбільше сподобалося те, що нудну теорію замінили на цікаву пракитику, базовані на кейсах з життя. Я справді побачила себе на посаді маркетолога у своєму щасливому майбутньому.

Єгор Мамедов, 10 клас: Мені запам'яталося відношення пані Наталі до людей та її чисту любов до свого діла,вона дуже сильно зацікавила мене своїм адаптуванням до ситуації в якій ти знаходишся,що дуже сильно допомагає в маркетингу.
 

Поділитись: