"Камінь, ножиці, папір"... з роботом!

STEM-проект 6 та 7 класів!

Як працює людський мозок після струсу? Чи можна зіграти в "камінь, ножиці, папір" з роботом? 

Ці вельми важливі питання досліджували команди шостих та сьомих класів, працюючи над STEM-проектами, що об'єднали інформатику, трудове навчання, математику, біологію, фізику. Діти майстрували деталі (як-от паперову модель мозку для дослідження його роботи після удару об черепну коробку чи пальці робо-руки), підключали, програмували, вираховували статистику, а потім, звичайно, презентували результати роботи одне одному. Крім того, учні удосконалювали англійську, адже презентація результатів проекту потребувала розширення лексичної бази. Цього тижня діти відправляться до інших класів, де розкажуть про свої дослідження своїм меншим та старшим колегам :)

Цікаво, що такі проекти не просто пояснюють роботу людського тіла, а й мають інші результати. Наприклад, дослідження роботи мозку формує у дітей почуття емпатії до людей, які постраждали від струсу. Під час проекту діти побачили, що реально може статися з мозком, якщо не користуватися паском безпеки в автомобілі. А шостикласники, які вчаться грати на музичних інструментах, зацікавились, чи зможе робо-рука грати, припустимо, на саксофоні.

Ось так один шкільний проект може вплинути на формування світогляду!

Поділитись: