Теорія на практиці

Як STEM-проєкти захоплюють дітей та батьків

Минулого тижня відбулася вже друга масштабна презентація STEM-проєктів, над якими учні 5-7 класів працювали протягом чверті на STEM-уроках. Як триває робота й яка від неї користь — розповідає пані Поліна Комарова, керівниця середньої школи.

Світові тренди в освіті й нещодавні висновки PISA показують, що зміст шкільної освіти потребує більше практичних уроків, протягом яких діти б застосовували свої теоретичні знання й практикували навички 21 століття. Тому цього року в середній школі ми маємо пролонговані STEM-проєкти, кожен з яких триває від 7 до 10 тижнів. 

Протягом двох уроків щотижня діти працюють в групах, формують і розвивають навички спілкування і групової роботи, шукають проблемні питання для дослідження, вчаться застосовувати науковий та інженерний методи, планувати, реалізовувати, і, нарешті, захищати власний проєкт. 

Вже другий цьогорічний проєкт завершився виставкою. В ній взяло участь 35 груп, і цього разу ми запросили батьків не просто порадіти успіхам дітей, а й дати свою експертну оцінку і поділитися ідеями. Тож останню презентацію відвідало понад 50 STEM-тат і STEM-мам. :) Так вони краще розуміють запит часу й беруть участь у заходах, яких свого часу в школі не мали, тому для них безпосередня участь не менш цікава, ніж для дітей. 

 

Поділитись: