Яких магічних та супергеройських сил не вистачає нашим учителям?

Ми провели невеличке дослідження!

До Всесвітнього дня вчителя ми провели невеличке дослідження: яких магічних та супергеройських сил не вистачає нашим учителям на уроках? Давайте дізнаємось разом :)

  • Суперсила бути в декількох місцях одночасно!
  • Я б використала це під час підготовки до уроків: передбачати що буде цікавим для учнів сьогодні.
  • Я би дуже хотіла бути як Пайпер із серіалу "Всі жінки відьми": зупиняти час ("заморожувати мить"). Щоб можна було зупитини роботу всіх груп, попрацювати з однією, потім встигнути попрацювати з іншою. Треба ж якось встигати працювати із усіма!
  • Читати думки, знав би як доступно надавати інформацію кожному учню.
  • Трансгресія/телепортація: щоб можна було в будь-який момент разом з учнями опинитись у країні, яку вивчаємо, або у місці, яке обговорюємо. Ну і можливість подорожувати у часі: для супернаочних ілюстрацій всіляких презент пьорфект контініус і тому подібне... ;)
  • Вогняне перо, яке б не обпалювало, а зосереджувало на розумінні одне одного.
  • Дуже-е-е хотілося б мати телепорт! Ми б мали змогу познайомитися особисто з письменниками, винахідниками, акторами… Могли б подивитися на цілі цивілізації, побувати в різних часових проміжках одночасно!
  • Магію перетворювати всі відмовки на прекрасні вірші :)
  • В мене є одна суперсила: лагодити поламані усмішки!
  • Здатність переміщатися саме туди, в ту країну і час, які вивчаємо, в образах, відповідних до часу та місцевості, щоб все побачити на власні очі, відчути та спробувати саме так, як воно було чи є насправді :)
  • Створив би журналістську студію, де можна було б експериментувати та вивчати мову!
  • 5 хвилин уроку приділяв на те, щоб виконувати мрії дітей, які б зробили їх щасливими.
  • О-о-о! Я б вимкнув гравітацію в межах фізкабінету та провів би всі віртуальні експерименти в реалі! :)
  • Ми б подорожували з дітьми у часі. В минулому ми б підглядали за маленьким Гауссом, спостерігали б як він міркував і чому так любив учитися; у майбутньому ми б бачили як сьогоднішні наші маленькі відкриття з математики змінюють світ і створюють неймовірні можливості: подорожі всесвітом, лікування хвороб чи порятунок океану.
Поділитись: