Найбільший урок у світі

23.11.2020
Наші учні долучились до ініціативи про права дитини та глобальні Цілі сталого розвитку

Радіємо, коли наші учні проводять уроки одне для одного! Пишаємось, коли вони висловлюють бажання ділитись тим, що знають самі, і навчати інших зі свого досвіду!

20 листопада  світ відзначав Всесвітній день дитини. Саме у цей день, 20 листопада 1959 року, Генеральна Асамблея прийняла Декларацію прав дитини, а 20 листопада 1989 року – Конвенцію про права дитини.

Цьогоріч завдяки нашій одинадцятикласниці Оксані Гриник, випускниці Школи громадянської та волонтерської участі «Агенти змін» МАНу України, учні 9 класів змогли долучитись до ініціативи «Найбільший урок у світі: Знаю права і змінюю світ» про права дитини та глобальні Цілі сталого розвитку.

Учні у форматі змішаного навчання слухали веселу реп-пісеньку про Цілі сталого розвитку, висловлювали свої думки у Mentimetr та під час інтерактивного завдання, вправлялись у розв'язуванні ребусів та завдань у LearningApps. Цікаво, що урок відбувався одночасно і офлайн, і онлайн, адже до нього підключались з дому і діти, які перебувають на самоізоляції. 

Оксана Гриник, 11 клас: “Робота 9-Б класу на уроці перевершила всі мої очікування, тому що вони були дуже активними, влучно відповідали на питання та дискутували на теми прав людей та дітей. Мене вразило те, що діти називали проблеми, які дійсно зараз актуальні: забруднення навколишнього середовища, проблеми війни та миру, голоду та дискримінації. Вони гарно розуміють нинішню ситуацію в світі та знають, що потрібно робити, аби її покращити. Також мені сподобались рефлексії після проведення уроку, де учні описали свої враження та поділилися емоціями від уроку.

Сьогоднішня подія дала мені новий досвід презентації теми перед майже моїми однолітками та покращила мої навички публічних виступів. 

Я хочу подякувати 9-Б за класну роботу, пані Лесі Юрчишин за допомогу в організації та проведенні уроку. Сподіваюсь, діти запам'ятали корисні поради та ознайомилися з цілями сталого розвитку, що допоможе їм стати більш свідомими громадянами світу.”

І трохи відгуків учнів! 

“Подумайте і запишіть будь-які 5 дій, які ви можете робити щодня, щоб зробити світ кращим”

Богдан: 

1) Прибирати сміття за собою
2) Викидати пляшечки від йогуртів у спеціальні бокси (у школі)
3) Намагатися не переводити серветки для рук у шкільних туалетах
4) Сортувати вдома сміття
5) Ходити до школи пішки

Ірина:

1) Поважати близьких 
2) Сортувати сміття 
3) Берегти воду 
4) Не ображати людей 
5) Вести здоровий спосіб життя

“Що вам найбільше сподобалось на уроці ? Було новим/незвичним ?”

Катерина Д.: “Найбільше мені сподобалося, коли ми самостійно обирали, що нас найбільше вразило з прав дітей, і потім поділились цим зі всім класом”. 

Катерина Ч.: “Мені сподобалася сама тема, яку ми розглядали: вона була цікавою та більш сучасною, і я вкотре замислилася над деякими глобальними проблемами. Також мені припали до душі кольорові схеми, де наочно були показані глобальні цілі сталого розвитку та права дитини, а ще — інтерактивна вправа, де кожен міг виразити свою думку”.

Богдан: "Ну, по-перше, ми пригадали абревіатуру та що означає слово ООН, дізналися цікаву інформацію про Юнісеф. Мені сподобалося, що ми весь урок розмовляли про проблеми нашого світу і провели урок у брейн-стормінгу. Також я дізнався про нові для себе права дитини, котрі раніше навіть не чув. Загалом мені дуже сподобався цей урок”.

Поділитись: