Гуртки

Оптимальна структура навчального дня передбачає, що після академічної частини учні мають час на відпочинок, а також на гурткову діяльність.
Під час гуртків і факультативів, відповідно до педагогічних рекомендацій, важливо забезпечити розважальний формат, зміну виду діяльності після навчального дня. Напрями гурткової діяльності сформовані відповідно до коментарів батьків, статистики відвідувань та оптимального навантаження для дітей. 

Творчі гуртки

Хендмейд

1-4 класи: Тетяна Пасічна

Чудовий спосіб виховання у дітей почуття краси, адже лише тут зі звичайної нитки та інших простих матеріалів можна зробити шедевр. Заняття в гуртку покликані навчити учнів різним технікам декоративно-прикладного мистецтва: квілінг, фелтинг, писанкарство, декупаж, скрапбукинг, вишивка, вишивка стрічками, ізонитка, бісероплетіння, м’яка іграшка, вироби з природних матеріалів, паперопластика, в’язання гачком, печворк, виготовлення сувенірів, різноманітних поробок з різних матеріалів. Заняття передбачають створення оригінальних і корисних речей, розвивають творчу фантазію, потенціал дитини, моторику, уважність, старанність, акуратність та мистецький смак.

Гончарство

1-11 класи: Анастасія Бобкова
1-2 класи: Андрій Опришко 

Заняття з гончарства та мистецтва кераміки стимулюють розвиток моторики, розкривають творчі здібності, заспокоюють, а також можуть перетворитися на улюблене хобі. Мистецькі вироби, які дитина створюватиме протягом відвідування гуртка, прикрасять дім та подарують радість. 

Живопис

1-4 класи: Юлія Геращенко, Світлана Кот

Вивчення історії мистецтв, ознайомлення з творчістю та життям відомих художників сприяє розвитку ерудиції та формує художній смак. Заняття в гуртку розвивають відчуття кольору та композиції у мистецтві, а також творче мислення та креативність. Під час вивчення різноманітних творчих методик та технік живопису в дитини розвивається образне мислення та уява. На заняттях учні будуть створювати картини, які згодом зможуть прикрасити відомі виставки та галереї. 

Театральна студія

1-11 класи: Влада Ісаєнко

Вправи та заняття з акторської майстерності, виконавчого мистецтва, риторики, техніки мовлення розвивають комунікабельність та сприяють психофізичному вивільненню особистості. Учні розробляють план дій з постановки мюзиклів та драматичних вистав за творами, які вони проходять на уроках літератури, української та іноземної мов. 

Вокал

1-11 класи: Світлана Рябоконь

Курс вокально-хореографічного гуртка спрямований на розвиток співочого дихання, розширення діапазону голосу, формування навичок співочої установки, різнобічний розвиток вокально-хорового слуху, формування музичної пам'яті, співочої виразності, злагоджений, врівноважений спів в ансамблі, самостійне музикування та виконання ритмічних рухів під музику, адже хореографічні постановки є невід'ємною складовою вокальних виступів. Важливе місце надається участі вокального ансамблю у всеукраїнських та міжнародних конкурсах, фестивалях і концертах.

Кулінарія

1-11 класи: Вікторія Бартюк

Кулінарія вважається справжнім мистецтвом приготування їжі, одним з найдавніших. Психологи стверджують, що саме смакова якість їжі, що споживає людина, може справляти значний вплив на її емоційний стан. Тут учні навчаться готувати найрізноманітніші страви, які припадуть їм до смаку.

Акторська майстерність 

1-4 класи: Дмитро Січкарюк

Цей гурток допомагає дітям опанувати ази ораторського мистецтва на основі спеціальних фонетичних вправ, готує їх до виступів відповідно до жанру і поставленої мети, навчає бачити, відчувати й тримати аудиторію, працювати над виразністю мовлення.

Рок-гурток

5-11 класи: Олексій Романчук

На заняттях рок-гуртку в учнях плекається любов до класичних та сучасних напрямків року. Тут займаються діти, які вже засвоїли початкові основи гри на ударних, електрогітарі, синтезаторі.

Music band

6-7 класи: Світлана Литвин

Гурток створений для продовження навчання учнів, які бажають продовжувати вчитися гри на музичних інструментах, яку вони почали вивчати на уроках музики в 5 класі.

Технології

Весела наука

1-4 класи: Ярослава Топольнікова

Наука – це не лише формули та закони, а й захопливі експерименти та неочікувані відкриття. Саме так змалечку сприйматимуть науку учні, які відвідують цей гурток. Пізнаючи світ, дитина має можливість не тільки бачити важливі явища, а й розуміти, як і для чого вони виникають. Під час занять учні мають змогу моделювати явища природи (створювати іній, туман, блискавку, вибухи тощо), обмінюватись своїми вміннями та просто корисно проводити час із друзями. 

Робототехніка

1 класи: Світлана Іванко
5-6 класи: Євген Якобчук

Гурток навчає конструювання, виготовлення та програмування роботів. Під час занять у цьому гуртку діти навчаються основ фізики та програмування, адже дізнаються, як працюють двигуни, та самостійно програмують роботів. 

Моделювання 

5-6 класи: Олександр Пархоменко

Під час занять учні пізнають світ техніки: набувають графічної грамотності, навчаються працювати з різноманітними матеріалами та інструментами, виготовляють іграшки, моделі машин і механізмів. Заняття розвивають в учнях конструкторські здібності, просторове і логічне мислення, уяву, фантазію, формують стійкий інтерес до технічної творчості. 

Craftman

7 класи: Олександр Пархоменко

Програма гуртка спрямована на формування в учнів системного мислення, вміння бачити зв'язок технічної творчості з предметами шкільного курсу: математикою, природознавством, фізикою, історією. Важлива роль надається графічній підготовці, формуванню мовної культури учнів, засвоєнню технічної термінології, проведенню дослідів і вирішенню творчих завдань. Кожне заняття включає теоретичний матеріал і практичну роботу. Програма передбачає варіативність технологій, методів, форм навчання.

3D-майстри

3-4 класи: Олександр Пархоменко

Курс «3D-майстри» призначений для вивчення можливостей тривимірного проектування й навчає проектування виробу від просторової моделі до її самостійного виготовлення за допомогою 3D-ручки та 3D-принтера.

Технокартон

3-4 класи: Олександр Пархоменко

Діти оволодівають базовими знаннями роботи з папером, навчаються на практиці користуватися інструментами, працювати з різними видами паперу, використовувати різні техніки його обробки, читати найпростіші технічні малюнки та схеми та виготовляти найпростіші вироби з паперу за зразками та схемами з дотриманням певної послідовності дій та економним й раціональним витрачанням матеріалів.

Креативна студія

7-11 класи: Тетяна Пасічна

На заняттях в студії наші учні матимуть можливість займатися улюбленою справою в творчій атмосфері, створюючи оригінальні речі своїми руками. Місія гуртка — допомогти кожному учню реалізувати його найкреативнішу ідею самому.

Наука та дизайн

8-11 класи: Світлана Бабій

Сьогодні людство стикається з безліччю проблемних запитань та ситуацій (забезпечення достатньої кількості води та їжі, резистентність до антибіотиків, поява нових хвороб), для вирішення яких необхідно застосування науки та технологій. Саме тому гурток «Наука та дизайн» направлений на формування в учнів вміння використовувати навчальні здобутки в різноманітних життєвих ситуаціях та для розв’язування особистісно й суспільно значущих проблем. Тобто формування навичок наукового дослідження, дизайн підходів та критичного мислення. На заняттях гуртку «Наука та дизайн» учні беруть участь у дослідженні проблемних задач, ставлять експерименти, виконують індивідуальні проєкти (з можливою подальшою участю в конкурсах).

Touch Typing

7-11 класи: Ольга Максименко

Для того, щоб наші учні не відчули складнощів навчання у майбутньому, вчитель з машинопису навчить їх друкувати за методикою "сліпого набору".

Спортивні гуртки

Футбол

1-11 класи: Олег Шуст

Найпопулярніша спортивна гра, в яку вміють грати майже всі діти. Наш тренер допомагає вдосконалити ці вміння, підтримує командний дух та надихає на перемогу. 

Шахи

1-11 класи: Андрій Кольба, Світлана Бабій

Гра в шахи розвиває логічне, аналітичне та стратегічне мислення, а також сприяє легкому вивченню наукових дисциплін. 

Спортивне плавання

1-11 класи: Іванна Домбровська

Заняття з плавання  — це прекрасне тренування для всього тіла. На заняттях діти вчаться бути впевненими у воді, вивчають та вдосконалюють техніки всіх видів плавання, загартовують характер та прагнення до перемоги. Діти отримують емоційну розрядку, стають спокійнішими та більш врівноваженими. Плавання розвиває м’язи спини та робить сильнішими руки. Спортивне плавання передбачає організацію змагань як на базі Школи, так і можливість взяти участь у зовнішніх конкурсах. 

Джаз-фанк

5-11 класи: Олена Козіна

Світ сучасної хореографії дуже різноманітний і поєднує в собі багато видів танцю. На заняттях учні ознайомлюються та розучують такі стилі, як джаз-фанк, dance hall, vogue. Сучасний танець сприяє розкриттю особистості, здобуттю внутрішньої свободи, розвиває артистизм, творчу інтуїцію та емоційність, зміцнює фізичну силу, формує фігуру.

Хіп-хоп

1-4 класи: Олена Козіна

Хіп-хоп — один із напрямів сучасної вуличної хореографії. Цей стиль дуже активний,енергійний та динамічний. Учні навчаться володіти своїм тілом, відчувати музику та ритм. Також хореографія розвиває артистизм, творчу інтуїцію і емоційність, зміцнює фізичну силу, формує фігуру.

Contemporary dance

4-11 клас: Олена Козіна

Contemporary — це сучасний танцювальний напрямок, злиття багатьох різних технік і стилів. Учні ознайомляться з основами класичного танцю, модерну та контемпорарі. Характерною особливістю контемпорарі є чергування напружених натягнутих м'язів і несподіваного розслаблення, раптові зупинки (часто на прямих ногах), падіння і підйоми, балансування. Дана програма націлена на те, щоб дитина могла висловлювати не тільки настрій, але і внутрішні якості особистості, риси характеру.

Чирлідинг

1-4 класи: Анна Домніч

Чирлідінг — один з популярних світових напрямків, що набув популярності і у нашій Школі. За красою та грацією виступів команд з чирлідингу — наполеглива праця,  дисципліна та постійна робота над собою.

Художня гімнастика

1-6 класи: Наталія Годунко

За допомогою художньої гімнастики дитина привчається тримати себе у формі, а також розвиває любов до спорту. Художня гімнастика розвиває гнучкість, пластику тіла, координацію рухів, дисциплінованість і цілеспрямованість дитини. Системні заняття під керівництвом професійного тренера сприяють загальному фізичному розвитку дитини та допомагають дітям якнайшвидше соціально адаптуватися. 

Стретчинг

4-11 класи: Наталія Годунко

Як добре, коли тіло не тільки сильне, а й гнучке! Гнучкість дарує більше свободи руху, відчуття власного тіла та допомагає опанувати інші види спорту, від гімнастики до хореографії.

Туризм

3-11 класи: Олександр Калінкін

Курс екстримального туризму спрямований на здобуття навичок спортивного орієнтування, скелелазіння на сучасному скеледромі Школи та набуття навичок переміщення по «кам'яних джунглях» (паркур). Філософія юного трейсера — немає кордонів, є лише перешкоди. Заняття допоможуть дитині знайти вихід в екстремальних ситуаціях. 

Дзюдо

1-4 класи: Андрій Колос

Школа класичного дзюдо пропонує розпочати шлях пізнання себе і світу, прихований у спортивному єдиноборстві та мистецтві дзюдо. Юний дзюдоїст освоює навички падіння, акробатичну техніку, захвати та контролі, кидки на місці і в русі, активну взаємодію з партнером. Заняття з бойового мистецтва вимагають суворої дисципліни та уваги. 

Баскетбол

4-10 класи: Лариса Єщенко

Баскетбол — командна гра: такий вид тренувань відмінно підійде як для непосид, так і для сором'язливих дітей, допоможе знайти спільну мову з однолітками й стати більш відкритими. Як і в інших командних іграх, тут завжди багато руху, спілкування і веселощів.  

Рухливі ігри

2-4 класи: Наталія Жураківська

Рухливі ігри покращують емоційний стан дітей, розкривають позитивні сторони змагальної діяльності. Мета занять —  розвиток рухових якостей за допомогою гри. 

Настільний теніс

4-11 класи: Ярослав Бойко

Проста, але захоплива гра, для майстерної гри в яку потрібно опанувати безліч технік. Тут можна відтренувати швидкість реакції, а також просто весело провести час.

Be Fit

1-2 класи: Яна Стукач

Спортивний гурток, спрямований на активний розвиток сили м’язів тіла та гнучкості, за рахунок вправ на спеціальних гімнастичних снарядах (перекладина, гімнастичний кінь, вправи на паралельних брусах) у поєднанні з акробатичними вправами.

Рухова активність — це невід’ємна частина щоденного режиму учня, і добре, коли він свідомо знає та розуміє, що може його тіло, а також які м’язи потрібно розвивати та як це робити.

Гуманітарний напрямок

English Speaking Club

1-4 класи: Альона Письменко, Вікторія Мельниченко, Олена Хланевська

Тут діти вчать англійську мови через створення різних виробів, обговорення цікавих тем, участь у різноманітних творчих проєктах.