Участь у олімпіадах: історії наших вчителів

Як олімпіади допомагають у дорослому житті?

Сьогодні наші вчителі готують до олімпіад своїх учнів і допомагають їм посідати призові місця. Але колись вони й самі брали в них участь!
Ми вирішили запитати в учителів наших переможців, як це було в їхні часи, як олімпіади вплинули на їхнє життя та чому навчили. 

Марина Возна, учитель української мови та зарубіжної літератури. Брала участь в олімпіадах з російської мови та літератури.

Олімпіади дисциплінують, навчають самостійності та самоорганізації. До того ж, у мій час переможцям всеукраїнських олімпіад надавались додаткові бали при вступі до вузів (якщо це був профільний фах).

Я вважаю, що дитина повинна брати участь в олімпіадах за бажанням і обирати той предмет, який їй знадобиться у майбутньому. Тому всім бажаючим учасникам нехай щастить!

Олексій Головань, учитель хімії. Брав участь у олімпіадах з хімії та математики.

Захоплення предметом (наукою) неможливе без конкурсів, олімпіад, проектів МАН тощо... Участь в олімпіадах є однією з ключових речей, які визначили мою подальшу професію!
"Вся гордість учителя – в його учнях, в рості посіянних ним зернят". Д. Менделєєв.

Світлана Чемерис, учитель географії. Брала участь в олімпіадах з географії, біології, хімії та інформатики.

Участь в олімпіадах навчила мене ефективно працювати у стресових ситуаціях, розподіляти час та сили, самостійно опрацьовувати матеріал, робити висновки.
Учням бажаю часу, бажання і натхнення!

Юрій Гайдученко, учитель української мови та літератури. Брав участь в олімпіадах з української мови, географії, біології, історії, правознавства.

Участь в олімпіадах допомогла мені стати більш самостійним, впевненим, дала реальний шанс оцінити рівень своїх знань за межами класу. Завдяки олімпіадам та конкурсам в мене з’явилося багато нових друзів та знайомих, з якими і до цього часу підтримую зв’язок. Сьогодні це вже не учні, а професіонали своєї справи в різних галузях, тому можуть порадити та допомогти в будь-якій ситуації. Дуже подобалося брати участь в олімпіадах, особливо в тих, які відбувалися в інших містах, оскільки це був шанс побачити різні міста, а також шанс перевірити рівень своєї самостійності.

Бажаю учням успіхів, натхнення, ніколи не зупинятися на досягнутому, не розчаровуватися, якщо ви не здобули бажаного місця. Будь-який результат — це ваша перемога, ваш досвід, ваш крок вперед. Пам’ятайте, що дорога в тисячу миль починається з першого кроку!

Ігор Хворостяний, учитель української мови та літератури. Брав участь в олімпіадах з української мови та літератури.

Під час участі в олімпіадах вироблялися навички пошуку інформації, її швидкого опрацювання, розширювався кругозір, кристалізувалася відповідальність. Бажаю учням успіхів і пам'ятати, що отих "як" і "чому" з'являється більше тоді, коли щось ґрунтовніше й детальніше вивчаєш. А це відкриває нові горизонти й перспективи.

Марина Новікова, учитель біології. Брала участь в олімпіадах з біології, хімії, фізики, географії, української мови та літератури, російської мови та літератури.

Олімпіадники повинні мати впевнені знання та вміти ними користуватися. Завдання олімпіадного характеру посилюють аналітичну діяльність та розвивають логічне мислення, адже питання сформульовані таким чином, що теорія (якою б широкою вона не була) виступає як фундація, проте визначення тих чи інших явищ, законів, понять — це не завжди відповідь на питання. Знання, які я отримала впродовж підготовки до олімпіад, я впевнено використала при вступі до ВНЗ, протягом навчання в університеті та й наразі це є базовим фундаментом моїх знань на особистих вмінь.

Бажаю моїм учням тільки успіхів і віри у свої сили! Немає нічого сильнішого за бажання, головне, щоб цілі були визначеними!

Валерія Ареф’єва, керівник кафедри іноземних мов, викладач англійської мови. Брала участь в олімпіадах з англійської мови.

Власний досвід вчителя може бути корисним, коли він готує учнів до олімпіад і конкурсів.
Хочеться побажати учням не тільки перемагати та утримувати перемогу, а й використовувати знання у різних життєвих ситуаціях.

Андрій Березовський, учитель фізики.

Так сталося, що в дитинстві не брав участі в жодній олімпіаді…  А учням бажаю успіхів та розвитку!

Тетяна Лясківська, учитель математики. Брала участь в олімпіадах з математики та української мови.

Успішний виступ додає впевненості. Позитивно впливає на самооцінку, особливо в підлітковому віці!

Ольга Борисенко, учитель англійської мови. Брала участь в олімпіадах з географії та української мови.

В олімпіадах подобалися нестандартні завдання!

Наталія Назаренко, учитель англійської мови. Брала участь в олімпіадах з англійської та української мов.

Це був той досвід, який мені хотілося отримати!
А своїм учням я бажаю успіхів! Вони в мене найкращі ;)

Поділитись: