Діти говорили про війну

Проєкт "Р4С" готує дітей до ризиків і загроз глобалізованого світу, а також покликаний допомогти дитячій психіці під час війни.

"Найголовніше для мене - це відчуття безпеки та можливість розмови про те, що бентежить", -  про це ми найчастіше чуємо від дітей, коли спілкуємося з ними трішки ближче. 

Наші учні 10-11 класів з координаторами програми, учителями школи, Віктором Гречуком та Юрієм Гайдученком приєдналися до масштабного проєкту "Р4С"(Philosophy for Children), що готує майбутні покоління до ризиків і загроз глобалізованого світу, а також покликаний допомогти дитячій психіці під час війни.

За методикою «Філософія для дітей» понад 50 років працюють педагоги 80 країн на всіх континентах. Її розробив американський філософ і педагог Метью Ліпман (Matthew Lipmann). В основі методики — «сократівський діалог», який передбачає використання запитань. Іноземна фасилітаторка з Південно-Африканської Республіки пані Роуз-Енн Рейнолдс за допомогою методики Р4С допоможе учасникам програми покращити навичики формулювати й висловлювати свою думку, аргументувати власну точку зору, комунікувати та взаємодіяти з оточенням, ставити запитання та шукати на них відповіді, гнучко мислити, цілісно бачити проблемне питання чи ситуацію.

Воркшоп від пані Роуз-Енн Рейнолдс - це комфортний онлайн-простір, де діти ділилися своїми сокровенними думками та почуттями. 

Про що була остання зустріч?

Розмірковували зі старшокласниками над актуальними й складними концептами, що висвітлюють воєнну реальність: як війна змінила наше життя? Які причини виникнення людської жорстокості? Чому українці так люблять свободу? Як людям впоратися з деякими психологічними проблемами? Яка ціна перемоги?

"Ця зустріч допомогла почути думки інших учнів про те, що вони відчувають", "Я навчився слухати інших", "Світлини, з якими ми працювали сьогодні, наштовхнули на безліч думок, з якими зараз іду далі", - діляться враженнями від першої зустрічі наші учні.

Бажаємо успіхів учасникам програми!

Поділитись: