Наші учні разом із учителькою історії та громадянської освіти пані Лесею Юрчишин долучились до Всеукраїнської імітаційної гри "Я обираю місцеву владу" від проєкту "М18: Ми можемо більше". Адже вже скоро діти самі стануть виборцями, і дуже важливо знати, як проходить цей процес для всіх його учасників, від виборців до організаторів.
Протягом уроку діти пройшли шляхом звичайного виборця (з моменту ознайомлення з політичними програми партій-кандидатів (зашифрованих під буквами "А", "Б", "В"...) до моменту відвідин дільничної комісії та опускання виборчого бюлетеня у спеціальну скриньку), проаналізували основні виборчі стратегії та маніпуляції, а також випробували себе у різних ролях. Як і всі кияни, учасники отримали 2 бюлетеня :)
"Я, як вчитель, щиро тішилась з того, що учні підійшли до процесу дуже серйозно і намагались зробити все максимально чесно і ніяк не могли зрозуміти чому хтось (виборець із таємним завданням) чинить якісь незрозумілі речі," — розповідає пані Леся. — "Відчувалась дуже сильна загальна ментальнісна установка "зробити все правильно і за законом".
Учасниця проєкту, учениця 11 класу Марина Куриліна, також поділилась поділилась своїми враженнями:
"Участь у грі “Я обираю місцеву владу” виявилась корисним досвідом, що, безперечно, стане в нагоді в майбутньому. Імітаційне гра допомогла удосконалити навичку аналізу інформації: вивчаючи політичні програми, учні мали відповідально підійти до вибору, зважити всі переваги та недоліки планів кожного з кандидатів. Цікаво, що гравці мали змогу не лише проголосувати, але й спробувати себе в різних ролях, серед яких "Голова Дільничної виборчої комісії", "Заступник Голови ДВК", "Секретар ДВК", "Член ДВК", "Поліцейський", "Спостерігач", "Журналіст", "Виборець", "Виборець з таємним завданням". Такі умови гри дозволили створити реалістичну модель справжнього виборчого процесу, допомогли розібратися у процедурі підрахунку голосів та сприяли усвідомленню ризиків, які супроводжують вибори. Переконана, що регулярне проведення подібних заходів надихатиме підлітків займати активну громадську позицію, приверне увагу молоді до суспільного життя, додасть упевненості й рішучості безпосередньо на реальних виборах".