SCRUM на уроках історії

03.02.2020
Як ми використовуємо методи управління проєктами

Ефективні методи управління проєктами приходять і в шкільні проєкти!

Так, учні 9-х класів на уроках історії використовують SCRUM. Цей спосіб дає можливість навчитись робити більше за менший час, в групах виконувати як великі так і маленькі проєкти. 

Що вже зроблено? 
Учні об'єднались у три команди, обрали свого скрам-менеджера, отримали завдання та почали ділити велику тему на маленькі детальні складові, виконання яких займатиме два тижні. На початку кожного уроку команда оголошує свої досягнення, питання, що виникли, та плани на наступний урок. Цо дає можливість не тільки вчитись планувати короткострокові та довгострокові завдання, а і зрозуміти які з планів є реальними і здійсненними, а які ні. Крім того, ми вчимось того, що планувати корисно, проте сліпо дотримуватись плану безглуздо. 

Що очікуємо? 
Навчитись працювати з інструментом SCRUM, завершити проєкти та презентувати їх, зрозуміти та проаналізувати відмінність такого способу роботи від проєктної.

Цікаво, чи приживеться цей метод і на інших уроках!

Поділитись: