Чи ростуть квіти на смітниках? Як краще зберігати продукти? Як справи у київських водоймищ? Та як мости можуть рятувати українських жаб?
Над цими й багатьма іншими питаннями працюють наші учні 5 та 6 класів під час Тижня інтегрованого навчання STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics). Розклад уроків був змінений, а вчителі різних предметів об'єдналися, щоб допомогти дітям опрацювати їхні теми з точки зору різних наук. Працюючи в командах над своїми проектами та доводячи свої гіпотези справжніми експериментами, учні залучають ще й творчі та критичні навички. Ось так ми перетворюємо теоретичне навчання на реальні проекти, які можна створити своїми руками, та завдяки яким можна зрозуміти, як наука працює в реальному житті!
Вже цього тижня на нас чекатиме презентація робіт, а у квітні діти стануть учасниками великого шкільного Наукового ярмарку, до якого також долучаться 7, 8 й 9 класи.
Цікавезний звіт з презентацій ще попереду, а поки роздивляйтесь фото підготовки з-за лаштунків