Чекаємо на нові стартапи?

Під час Дня Лідерства учні старшої школи взяли участь у Хакатоні стартапів

Ми вже розповідали, яким був наш екологічний День Лідерства у початковій та середній школі. А чим у цей час займались наші старшокласники? А вони разом зі школою підприємництва та лідерства MBA Kids влаштували Хакатон Стартапів — розробляли, презентували та захищали свої ідеї, які в майбутньому, цілком можливо, втіляться в реальність та навіть ввійдуть у наше щоденне життя!

Про те, якими були ці насичені два дні (а також попередні дні підготовки!) розповідає пані Євгенія.

Євгенія Плужник, координаторка профорієнтаційної програми: 

21 та 22 грудня відбувся День лідерства ХАКАТОН СТАРТАПІВ у старшій школі. Діти представляли власні ідеї стартапів та соціальних проєктів, над якими працювали.

Протягом  місяця учні мали настановчі зустрічі стосовно того, що ж таке стартапи та соціальне підприємництво, спілкувалися з виховниками з приводу власних інтересів, на основі яких формували ідеї. 

21 грудня кожна паралель мала практичний майстер-клас від тренерів МBA Kids. 

Тут вони ознайомилися з такими інструментами: робота над генерацією ідей (брейншторм, метод Волта Діснея), визначили особливості підприємництва та існуючих ніш, влаштували пітчинг власних ідей (тобто перевірили їх та підготовали до презентації), визначили цільову аудиторію проєкту, користь та реальність його втілення.

22 грудня діти паралелями представляли проєкти.

Учні та присутні вчителі оцінювали проєкти за критеріями, ставили питання та надавали конструктивний зворотній зв’язок.  Проєкти, які набрали найбільшу кількість балів, будуть окремо відзначені.

Але робота над ідеями лише розпочата: у наступному семестрі діти будуть робити подальші кроки до втілення та представлять свої роботи потенційним інвесторам та роботодавцям. 

Учні нагнерували та презентували шквал креативних ідей! Тут і реальні продукти, застосунки в сфері моди та торгівлі, інтерактивні книги для людей з порушеннями зору, навчальні програми, нові варіації соціальних мереж і навіть ракетобудування. 

 

А що скажуть присутні вчителі? 

 

Євгенія Плужник, координаторка профорієнтаційної програми: 

Коли працювали над цією подією хотілося, щоб діти змогли отримати певні практичні навички, які вони зможуть застосувати. Радію, що ми отримали великий позитивний відгук від дітей, багатьом вдалося пропрацювати власні ідеї, діти зацікавилися алгоритмом розвитку ідеї у реальну справу, змогли апробувати власні інтереси і отримати конструктивний зворотний зв’язок. Приємно, що цей хакатон став додатковим приводом для спілкування учнів із батьками. Багатьом батьки давали цікаві поради і ділилися досвідом. Сподіваємося на таку ж (та ще більшу) підтримку на наступному етапі проєкту. 

 

Тетяна Ткаченко, учителька інформатики: 

Я була вражена представленими проектами і в черговий раз переконалася, як важливо об’єднувати навчальну програму з реальними учнівськими проєктами та їхніми пристрастями. А ще мені було дуже приємно, що у роботі та презентації проєктів діти скористалися своїми вміннями, отриманими на уроках технологій та інформатики.

 

Andrea Kardasz, Blended Program Coordinator, English Teacher:

It was impressed by the professionalism and level of preparedness of our students.  Some of them had great ideas that looked at many different aspects of society and spheres which they could change.  It is nice to see them looking to the future and planning for an exciting tomorrow.  

Андрея Кардаш, координаторка Blended Program, учителька англійської:

Я була вражена професіоналізмом та рівнем підготовки наших учнів. В деяких з них були чудові ідеї, які звертались до багатьох різних аспектів суспільства та сфер, які вони могли б змінити. Приємно бачити, як вони дивляться в майбутнє та планують захопливе завтра.

 

Юрій Гайдученко, учитель української мови та літератури:

Неймовірно вражений креативністю старшокласників під час презентування прототипів стартапів. Розвиток сучасної економіки неможливий без інноваційних ідей і проєктів. Упевнений, що участь старшокласників у хакатоні до Дня лідерства дозволила кожному учаснику не боятися сміливих рішень,  робити бізнес-відкриття та формувати свої підприємницькі навички, які так потрібні для успіху у 21 столітті.  Адже саме молодість, здоровий оптимізм і величезне бажання працювати можуть привести нашу країну до нових горизонтів! Чекаємо на реалізацію нових  SMART ідей старшокласників у 2 семестрі.  

 

Поділитись: