Дворічна програма дошкільної підготовки

Які є переваги для моєї дитини? 
Дворічна програма дошкільної підготовки покращить навички читання та письма, надасть знання з математики і науки та забезпечить міцний фундамент для подальшого навчання. Перехід до першого класу стане легшим як для дитини, так і для вас. Ваша дитина матиме можливість спілкуватися з іншими дітьми і навчиться розвивати соціальні та емоційні навички, необхідні для успіху в майбутньому. 

Хто допомагатиме моїй дитині у навчанні? 
Два кваліфікованих педагоги працюють разом, допомагаючи вашій дитині отримувати знання протягом навчального дня. Вони реалізують ретельно сплановану програму, достатньо складну, але адаптовану до рівня розвитку кожної дитини.

Що моя дитина буде робити і вивчати? 
Ваша дитина буде брати участь у різних видах діяльності, спрямованих на те, щоб допомогти маленьким учням досліджувати довкілля, відкривати нове і зростати. 
Учителі будуть керуватися новою навчальною програмою, яка відображає канадську систему освіти та розвиває навички, необхідні для освіти ХХІ століття.

Як я можу бути задіяним? 
Ваша участь як батьків у навчанні дитини є дуже важливою на кожному етапі її розвитку. Ось декілька простих способів, якими ви можете допомогти своїй дитині досягти більших успіхів у дошкільному навчанні:

  • проявляти інтерес до навчання вашої дитини, запитуючи, що нового вона дізналась в школі сьогодні, зробити школу важливою частиною сімейних розмов;
  • брати участь у батьківських зборах та інших сімейних заходах;
  • спілкуватись з педагогами з будь-яких питань щодо навчання вашої дитини, наприклад, дізнатися, як ви можете допомогти дитині у навчанні вдома.

Дворічна дошкільна програма 
Програма акцентує увагу на шести ключових галузях навчання: особистісний і соціальний розвиток, мова, математика, наука і технології, здоров’я і фізична активність, мистецтво. 

1. Особистісний та соціальний розвиток:

  • формування позитивного ставлення до себе та інших;
  • незалежність і відповідальність;
  • розвиток навичок саморегуляції (розуміння і контроль власної поведінки);
  • формування необхідних соціальних навичок;
  • уміння вирішувати проблеми та виконувати завдання;
  • розширення знань про довкілля.

2. Мова: 

  • уміння говорити, слухати й ставити запитання;
  • опанування елементарними навичками читання і письма;
  • ознайомлення з різними інформаційними матеріалами та їх розуміння;
  • щоденні заняття з носієм англійської мови допомагають відчути ритміку мови і усувають комунікативні бар'єри;
  • стратегії розвитку критичного мислення.

3. Математика:

  • опанування елементарними математичними навичками за допомогою наочних матеріалів;
  • порівняння, вимірювання і розташування об'єктів у просторі;
  • розвиток логічного мислення.

4. Наука і технології:

  • отримання знань про навколишній світ шляхом досліджень та експериментів;
  • спостереження, постановка питань і обмін інформацією;
  • участь у експериментах і дослідах.

5. Здоров’я і фізична активність:

  • заняття фізичною культурою у приміщенні та на відкритому повітрі;
  • навчання засадам здорового способу життя.

6. Мистецтво: 

  • уміння висловлювати свої думки і почуття через музику, образотворче мистецтво, театр і танок.

Приклади діяльності в класі


Дослідження та аналіз 
Діти роблять невеликі човники і несуть їх до води. Кожна дитина опускає свій човен у воду і по одній докладає всередину мушлі. Інша дитина рахує, скільки мушель можна покласти в човен, перш ніж він затоне. Учитель або асистент запитує учнів, який човник витримав найбільшу кількість мушель і просить подумати, чим він відрізняється від інших човнів. 

Креативне мислення 
Невелика група дітей робить кілька спроб побудувати найвищу вежу. Шляхом спроб і помилок вони виявляють, що якщо зробити основу ширшою, можна побудувати вищу вежу. Діти малюють варіанти споруджених веж і підписують малюнки, щоб продемонструвати свої висновки. 

Спостереження і навчання
Діти майструють годівниці для птахів із перероблених матеріалів та розміщують їх на дереві за вікном класної кімнати. Вони спостерігають і записують, що відбувається в кожній з годівниць. Із допомогою вчителя або асистента і на основі власних спостережень, деякі з дітей удосконалюють свої годівниці і знову розміщують їх на дереві, щоб спостерігати за тим, як змінилась поведінка птахів.