Початкова школа

У нас кожна дитина з цікавістю освоює навколишній світ та впевнено робить перші кроки шкільного життя під дбайливим наглядом професіоналів – педагогів, психологів і вихователів. Вони завжди поруч, щоб врахувати темпи розвитку кожного та допомогти розкритись усім талантам і здібностям.

Викладачі

Мирослава Коба ,
Учителька початкових класів, методист (Дистанційна школа)
Мирослава Коба,
Учителька початкових класів, методист (Дистанційна школа)
Педагог вищої категорії, постійно бере участь у різноманітних тренінгах і семінарах з педагогіки, психології та інноваційних методів. Має сертифікат Intel «Навчання для майбутнього». Під час викладання застосовує проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики: мозковий штурм, мікрофон, «навчаючи — вчусь», ігрові ситуації, а також прийоми контролю та самоконтролю. Мирослава систематично використовує мультимедійне обладнання, застосовує модель «1 учень — 1 комп'ютер» з використанням Інтернет-ресурсів. Має досвід викладання предметів за програмою Петерсон («Росток»). Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): "Практичні матеріали для розвитку читацьких умінь та навичок учнів 1-го класу": https://drive.google.com/file/d/1gvgODQmY11jg6ytCCz1nsc4URv77AIe2/view?usp=sharing

В той край, де сонце світить ясно,
До мрій, надій і сподівань.
Велика праця і прекрасна —
Вести дітей в Країну знань.

Леся Харітоненко ,
Учитель 3-А класу
Леся Харітоненко,
Учитель 3-А класу
Педагогічний стаж — 16 років. Автор підручника з читання для учнів 3-го класу. Пройшла семінар «7 навичок високоефективних людей» за С. Кові. Розробила модель учнівського самоврядування в початковій школі.
Застосовує такі інноваційні прийоми: інформаційно-комунікаційні технології, багатомірна дидактична технологія; ейдетика та швидкочитання; проектне та тематичне навчання; інтерактивні технології навчання; ігрові технології; використання рухомих картин (авторський метод).
Олена Шевченко ,
Керівниця початкової школи

Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти робиш.

Олена Кожевнікова ,
Асистент учителя 3-В класу
Олена Кожевнікова,
Асистент учителя 3-В класу
Олена — магістр за спеціальністю «викладач педагогіки та методик початкової освіти» у Київському університеті імені Бориса Грінченка, а також магістр інтелектуальної власності у Національному університеті «Одеська юридична академія». Педагогічний стаж — 5 років. У своїй педагогічній діяльності Олена активно застосовує інтерактивні методики, гуманістичні, методики групового навчання, а також практикує особистісно-орієнтований підхід до виховання учнів.

Мистецтво навчання не в умінні повідомляти, а в умінні пробуджувати й оживляти.

Тетяна Містюк ,
Педагог 3-А класу
Тетяна Містюк,
Педагог 3-А класу
Тетяна закінчила Макіївське педагогічне училище за спеціальністю «учитель початкових класів та вихователь групи подовженого дня», Горлівський інститут іноземних мов за спеціальністю «учитель української мови та літератури», а також Донецький ОблІПО з проблеми «Ділова активність на уроках української мови та літератури». Тетяна пройшла курс за програмою Intel «Навчання для майбутнього» та авторський семінар Шалви Амонашвілі «Гуманно-особистісний підхід до дітей в освітньому процесі». Педагогічний стаж — 22 роки. «Під час викладання я роблю акцент на розвитку у дитини здібностей до аналітичного мислення, аналізі інформації та подальшому застосуванні нових знань на практиці, формуванні критичного мислення, наданні учням свободи вибору, створенні «ситуації успіху», формуванні лідерських якостей».
Альона Дячук ,
Учителька початкових класів
Альона Дячук,
Учителька початкових класів
Альона здобула фах учителя початкової школи у Тернопільському національному педагогічному університеті. Про свій підхід до навчання та виховання дітей Альона говорить: «Якщо хочеш, щоб діти почули тебе — почуй їхні бажання, турботи. Я розвиваю в учнів лідерські якості, віру у власні сили, спроможність подолати труднощі. Коли учень вірить у власний успіх, то праця приносить задоволення». Альона захоплюється бісероплетінням, вишивкою та квілінгом, а також полюбляє читати.

Уміння виховувати здібних дітей — мистецтво, у якому найважливіше — любов до дитини.

Наталя Ремез ,
Учитель трудового навчання для дівчат
Наталя Ремез,
Учитель трудового навчання для дівчат
Наталя закінчила Київський інститут легкої промисловості за спеціалізацією «інженер, раціоналізатор, технолог, учитель трудового навчання». Спеціаліст І кваліфікаційної категорії, методист навчально-виховної роботи. Брала участь у семінарах з педагогічної інноватики; сучасної педагогічної психології; системи розвитку обдарованих дітей в закладах позашкільної освіти. Педагогічний стаж — 22 роки. «Творчий підхід — це умова успіху в спільній діяльності педагога і учня, де на першому плані повинна бути самореалізація учня», — говорить Наталя про викладання. У вільний час Наталя полюбляє подорожувати та займатися велоспортом.

Інклюзивна освіта — це сучасна концепція, яка є невід’ємною частиною у формуванні демократичної держави, бо базується на підходах у дотриманні основних прав і свобод людини та спрямована на досягнення Цілей сталого розвитку.

Тетяна Лицур ,
Координаторка інклюзивної освіти
Тетяна Лицур,
Координаторка інклюзивної освіти
Тетяна здобула фах учителя початкової школи у Криворізькому державному педагогічному університеті. «Радію, коли бачу, як мої вихованці використовують здобуті знання на уроці в повсякденному житті, практично їх застосовують. На уроках я використовую дидактичні ігри та дискусії. Гра сприяє соціалізації учнів, підвищує інтерес до навчання, зацікавлює. Дискусія розвиває критичне мислення, дає змогу висловлювати власну позицію, формує уміння відстоювати свою думку і чути інших учасників дискусії», — розповідає пані Тетяна.
Олена Сторожик ,
Учитель 4-Б класу

Найважливіше — розуміння та прийняття особливостей кожного учня.

Олена Іскра ,
Учитель 4-А класу
Олена Іскра,
Учитель 4-А класу
Олена здобула фах учителя початкових класів у Вінницькому державному педагогічному університеті ім. М. Коцюбинського, а також закінчила Національний університет «Києво-Могилянська академія» із сертифікатною програмою «Практична психологія». Олена була волонтером в українському культурному центрі в м. Таллінн (Естонія). «У вихованні я завжди керуюся любов'ю до учня. Я прагну виявити інтереси та спрямувати здібності учнів у потрібному напрямі», — розповідає Олена.
Мирослава Коба ,
Учителька початкових класів, методист (Дистанційна школа)
Мирослава Коба,
Учителька початкових класів, методист (Дистанційна школа)
Педагог вищої категорії, постійно бере участь у різноманітних тренінгах і семінарах з педагогіки, психології та інноваційних методів. Має сертифікат Intel «Навчання для майбутнього». Під час викладання застосовує проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики: мозковий штурм, мікрофон, «навчаючи — вчусь», ігрові ситуації, а також прийоми контролю та самоконтролю. Мирослава систематично використовує мультимедійне обладнання, застосовує модель «1 учень — 1 комп'ютер» з використанням Інтернет-ресурсів. Має досвід викладання предметів за програмою Петерсон («Росток»). Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): "Практичні матеріали для розвитку читацьких умінь та навичок учнів 1-го класу": https://drive.google.com/file/d/1gvgODQmY11jg6ytCCz1nsc4URv77AIe2/view?usp=sharing

В той край, де сонце світить ясно,
До мрій, надій і сподівань.
Велика праця і прекрасна —
Вести дітей в Країну знань.

Леся Харітоненко ,
Учитель 3-А класу
Леся Харітоненко,
Учитель 3-А класу
Педагогічний стаж — 16 років. Автор підручника з читання для учнів 3-го класу. Пройшла семінар «7 навичок високоефективних людей» за С. Кові. Розробила модель учнівського самоврядування в початковій школі.
Застосовує такі інноваційні прийоми: інформаційно-комунікаційні технології, багатомірна дидактична технологія; ейдетика та швидкочитання; проектне та тематичне навчання; інтерактивні технології навчання; ігрові технології; використання рухомих картин (авторський метод).
Олена Шевченко ,
Керівниця початкової школи

Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти робиш.

Олена Кожевнікова ,
Асистент учителя 3-В класу
Олена Кожевнікова,
Асистент учителя 3-В класу
Олена — магістр за спеціальністю «викладач педагогіки та методик початкової освіти» у Київському університеті імені Бориса Грінченка, а також магістр інтелектуальної власності у Національному університеті «Одеська юридична академія». Педагогічний стаж — 5 років. У своїй педагогічній діяльності Олена активно застосовує інтерактивні методики, гуманістичні, методики групового навчання, а також практикує особистісно-орієнтований підхід до виховання учнів.

Мистецтво навчання не в умінні повідомляти, а в умінні пробуджувати й оживляти.

Тетяна Містюк ,
Педагог 3-А класу
Тетяна Містюк,
Педагог 3-А класу
Тетяна закінчила Макіївське педагогічне училище за спеціальністю «учитель початкових класів та вихователь групи подовженого дня», Горлівський інститут іноземних мов за спеціальністю «учитель української мови та літератури», а також Донецький ОблІПО з проблеми «Ділова активність на уроках української мови та літератури». Тетяна пройшла курс за програмою Intel «Навчання для майбутнього» та авторський семінар Шалви Амонашвілі «Гуманно-особистісний підхід до дітей в освітньому процесі». Педагогічний стаж — 22 роки. «Під час викладання я роблю акцент на розвитку у дитини здібностей до аналітичного мислення, аналізі інформації та подальшому застосуванні нових знань на практиці, формуванні критичного мислення, наданні учням свободи вибору, створенні «ситуації успіху», формуванні лідерських якостей».
Альона Дячук ,
Учителька початкових класів
Альона Дячук,
Учителька початкових класів
Альона здобула фах учителя початкової школи у Тернопільському національному педагогічному університеті. Про свій підхід до навчання та виховання дітей Альона говорить: «Якщо хочеш, щоб діти почули тебе — почуй їхні бажання, турботи. Я розвиваю в учнів лідерські якості, віру у власні сили, спроможність подолати труднощі. Коли учень вірить у власний успіх, то праця приносить задоволення». Альона захоплюється бісероплетінням, вишивкою та квілінгом, а також полюбляє читати.

Уміння виховувати здібних дітей — мистецтво, у якому найважливіше — любов до дитини.

Наталя Ремез ,
Учитель трудового навчання для дівчат
Наталя Ремез,
Учитель трудового навчання для дівчат
Наталя закінчила Київський інститут легкої промисловості за спеціалізацією «інженер, раціоналізатор, технолог, учитель трудового навчання». Спеціаліст І кваліфікаційної категорії, методист навчально-виховної роботи. Брала участь у семінарах з педагогічної інноватики; сучасної педагогічної психології; системи розвитку обдарованих дітей в закладах позашкільної освіти. Педагогічний стаж — 22 роки. «Творчий підхід — це умова успіху в спільній діяльності педагога і учня, де на першому плані повинна бути самореалізація учня», — говорить Наталя про викладання. У вільний час Наталя полюбляє подорожувати та займатися велоспортом.

Інклюзивна освіта — це сучасна концепція, яка є невід’ємною частиною у формуванні демократичної держави, бо базується на підходах у дотриманні основних прав і свобод людини та спрямована на досягнення Цілей сталого розвитку.

Тетяна Лицур ,
Координаторка інклюзивної освіти
Тетяна Лицур,
Координаторка інклюзивної освіти
Тетяна здобула фах учителя початкової школи у Криворізькому державному педагогічному університеті. «Радію, коли бачу, як мої вихованці використовують здобуті знання на уроці в повсякденному житті, практично їх застосовують. На уроках я використовую дидактичні ігри та дискусії. Гра сприяє соціалізації учнів, підвищує інтерес до навчання, зацікавлює. Дискусія розвиває критичне мислення, дає змогу висловлювати власну позицію, формує уміння відстоювати свою думку і чути інших учасників дискусії», — розповідає пані Тетяна.
Олена Сторожик ,
Учитель 4-Б класу

Найважливіше — розуміння та прийняття особливостей кожного учня.

Олена Іскра ,
Учитель 4-А класу
Олена Іскра,
Учитель 4-А класу
Олена здобула фах учителя початкових класів у Вінницькому державному педагогічному університеті ім. М. Коцюбинського, а також закінчила Національний університет «Києво-Могилянська академія» із сертифікатною програмою «Практична психологія». Олена була волонтером в українському культурному центрі в м. Таллінн (Естонія). «У вихованні я завжди керуюся любов'ю до учня. Я прагну виявити інтереси та спрямувати здібності учнів у потрібному напрямі», — розповідає Олена.