Останній тиждень для 5 та 6 класів став дуже незвичайним, адже в них відбулися тематичні тижні!
П'яті класи працювали над темою "Використання різних форм енергії", а шості вивчали "Шлях їжі до столу". На початку проекту класи об’єднались у групи та визначили для себе ключові питання, над якими й працювали увесь цей час. Протягом тижня в учнів були незвичні уроки, адже усі вони були інтегровані у тему: наприклад, на історії вивчали походження різних продуктів та коли вони вперше потрапили на стіл, а на інформатиці — альтернативні види енергії. Учні багато працювали на уроках, тож цього тижня в них не було домашніх завдань — тільки робота в командах!
Учні 5 класу готують ролик для презентації Учні 6 класу розташовують різні страви на шкалі часу
Нарешті, обрані групами ключові питання перетворилися на проекти, і у п'ятницю учні представили їх одне одному та вчителям. Форми презентацій виявились найрізноманітнішими: відео, інтерв'ю з працівниками Школи та батьками, газети, усні розповіді… До підбивання підсумків долучилися батьки п’ятикласників, які розповіли про свою діяльність в сфері різноманіття видів енергії, а саме сонячної енергії та біогазу. Після презентування результатів своїх досліджень учні зробили висновки та проаналізували свою роботу. Сюрпризом для п’ятикласників був електромобіль, який чекав на них на шкільному подвір’ї, а учні шостих класів подивилися документальний фільм про здорове харчування.
Екскурсія 6 класу до шкільної кухні Учні 5 класу знайомляться з особливостями електромобіля
Хоча діти й працювали над конкретною темою, врешті-решт вони поповнили свої знання з багатьох предметів. І все завдяки цікавому пізнавальному процесу, який не обмежувався підручником та роботою в класі. Ось яким захопливим може бути навчання!