Марія Янченко ,
Учителька початкових класів
Мирослава Коба ,
Учителька початкових класів, методист (Дистанційна школа)
Детальніше
Мирослава Коба,
Учителька початкових класів, методист (Дистанційна школа)
Педагог вищої категорії, постійно бере участь у різноманітних тренінгах і семінарах з педагогіки, психології та інноваційних методів. Має сертифікат Intel «Навчання для майбутнього». Під час викладання застосовує проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики: мозковий штурм, мікрофон, «навчаючи — вчусь», ігрові ситуації, а також прийоми контролю та самоконтролю. Мирослава систематично використовує мультимедійне обладнання, застосовує модель «1 учень — 1 комп'ютер» з використанням Інтернет-ресурсів. Має досвід викладання предметів за програмою Петерсон («Росток»). Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): "Практичні матеріали для розвитку читацьких умінь та навичок учнів 1-го класу": https://drive.google.com/file/d/1gvgODQmY11jg6ytCCz1nsc4URv77AIe2/view?usp=sharing
Альона Дячук ,
Учителька початкових класів
Детальніше
Альона Дячук,
Учителька початкових класів
Альона здобула фах учителя початкової школи у Тернопільському національному педагогічному університеті.
Про свій підхід до навчання та виховання дітей Альона говорить:
«Якщо хочеш, щоб діти почули тебе — почуй їхні бажання, турботи. Я розвиваю в учнів лідерські якості, віру у власні сили, спроможність подолати труднощі. Коли учень вірить у власний успіх, то праця приносить задоволення».
Альона захоплюється бісероплетінням, вишивкою та квілінгом, а також полюбляє читати.
Катерина Нізкодубова ,
Учителька початкових класів
Олександра Савицька ,
Учителька початкових класів
Марія Уємова-Косова ,
Учителька початкових класів
Детальніше
Марія Уємова-Косова,
Учителька початкових класів
Пані Марія закінчила Бердянський державний педагогічний університет. Полюбляє вдосконалювати свої професійні знання (вебінари, тренінги, семінари). Брала участь у Всеукраїнській школі онлайн, що назавжди залишиться в історії української освіти. Книга, яку радить усім, — «Щоденник за методикою BULLET JOURNAL» Райдер Керролл. У вільний час любить спілкуватись із рідними, гуляти вулицями Києва та фотографувати.
Ірина Каленська ,
Учителька початкових класів
Детальніше
Ірина Каленська,
Учителька початкових класів
Закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Початкова освіта», отримала кваліфікацію вчителя початкової школи та сімейного педагога.
Протягом 3 років працювала в дитячих таборах «Jamm» і «RTC». Проходила виробничу практику в Новопечерській школі.
До кожного учня намагається підібрати індивідуальний підхід, і вважає, що перш за все потрібно дати йому право власного вибору. Для цього використовує дидактичні ігри, навчальні вікторини та квести.
Обожнює подорожувати і любить handmade.
Марія Ткачів ,
Учителька початкових класів (Дистанційна школа)
Олена Співак ,
Методист
Детальніше
Пані Олену найбільше надихає та мотивує відчуття, що потрібно здобувати нові знання та навички і завжди є куди рости професійно.
16 років працювала у школі, в якій вчилась. У школі найбільше подобається те, що кожен день повен відкриттів, можливостей пізнання себе та людей навколо. Улюблена книга — "Тореадори з Васюківки" Всеволода Нестайка. Любить подорожувати, дивитись кіно, влаштовувати посиденьки з друзями. Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): " Робота з дитячою книгою на уроках читання 3 - 4 клас": https://drive.google.com/drive/folders/1bsovmAjDY62GC94u2rJs6GWPpvE462dS?usp=sharing
Юлія Прохоренко ,
Учителька початкових класів
Катерина Ткаченко ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Детальніше
Катерина Ткаченко,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Я вчитель початкових класів і моє хобі: hand made.
Марія Фатич ,
Учителька початкових класів
Детальніше
Марія Фатич,
Учителька початкових класів
За фахом я - вчитель початкових класів. Працюючи з молодшою ланкою школярів, відчула всю відповідальність своєї місії: створення нової особистості в соціумі, яка навчається і виховується одночасно.
Улюблене хоббі - читання. Саме читаючи ми розвиваємо емоційний інтелект, уміння змістовно висловлювати свої думки. У книжках ми можемо пізнати себе.
Олександра Тимченко ,
Учителька початкових класів
Детальніше
Олександра Тимченко,
Учителька початкових класів
Здобула фах учителя в НПУ ім. М.П.Драгоманова та має досвід викладання за програмою «Росток» (Петерсон). Про свій підхід до навчання та виховання дітей пані Олександра говорить: "У своїй роботі вважаю за необхідне навчити учнів мислити критично, адже такі практики створюють ситуацію успіху для розвитку особистості дитини та її творчих можливостей".
Улюблене хоббі - живопис, спорт.
Анастасія Потіха ,
Учителька початкових класів
Тетяна Юдіна ,
Учителька початкових класів
Алла Пилипака ,
Вчителька початкових класів (Дистанційна школа)
Дар'я Базар'я ,
Учителька початкових класів
Віта Головач ,
Учителька початкових класів
Ольга Захарець ,
Учителька початкових класів (Дистанційна школа)
Тетяна Нерух ,
Учителька початкових класів
Ольга Паніна ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Анна Пашун ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Анастасія Терещенко ,
Учителька початкових класів
Ольга Твердохліб ,
Учителька початкових класів
Дарина Ханіна ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Олена Карабан ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Детальніше
Олена Карабан,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Маю вищу педагогічну освіту за напрямом корекційна педагогіка.
Наразі я початківець у цій професійній діяльності та маю досвід роботи трохи менше року – вихователем у дошкільному закладі.
Новопечерська школа є одним із лідерів у сфері освіти і відповідно – гарною платформою для професійного й особистого розвитку. Очікую розвитку в цьому напрямку та досягнень.
Моя суперсила - інтерес до всього нового, відповідальність, любов і повага до людей!
Анна Вельшинська ,
Вчителька початкових класів
Детальніше
Анна Вельшинська,
Вчителька початкових класів
Маю професійний 9-річний досвід у педагогіці як вчителя, наставника, однодумця, експерта і постійного шукача.
Очікую, що в команді Новопечерської школи відкрию для себе нові горизонти вчительства.
Моя суперсила - пробуджувати в людях прагнення до зростання, ділитися з ними своїми знаннями, творчістю та енергією.
Тетяна Міщенко ,
Вчителька початкових класів
Детальніше
Тетяна Міщенко,
Вчителька початкових класів
Маю 10 річний досвід роботи вчителем початкових класів та практичним психологом.
Ґрунтовні знання дітей та задоволення від активного, творчого навчального процесу. Хоч і дистанційно, але не менш пізнавально та цікаво!
Додам, що найомріяніше очікування стати частиночкою прекрасної Новопечерської родини – вже сталося!
Моя суперсила - pаряджати учнів та учениць енергією життя, вірою у власні сили; дарувати позитивні емоції та натхнення.
Вікторія Кубар ,
Вчителька початкових класів
Детальніше
Вікторія Кубар,
Вчителька початкових класів
Маю професійний 3-річний досвід педагогині як в приватних, так і в державних школах.
Моя головна пристрасть – робота з дітьми. Вірю, що кожна дитина унікальна, має свої таланти та здібності. Завжди намагаюся знайти підхід до кожного учня, щоб створити комфортну та сприятливу атмосферу для навчання.
Я щаслива стати частиною команди Новопечерської школи, адже вважаю її не лише одним із найкращих закладів освіти, але й середовищем, яке сприяє розвитку як учнів, так і педагогів. Я бачу в ній місце для реалізації своїх ідей та професійного зростання.
Олена Антонюк ,
Вчителька початкових класів
Детальніше
Олена Антонюк,
Вчителька початкових класів
Працювала вчителем початкових класів, вчителем мистецтва і керівником театрального гуртка.
Очікую, насамперед, від роботи в Новопечерській школі розширення власних горизонтів, нових ідей та позитивних емоцій.
Моя суперсила – у всьому знаходити позитив.
Анастасія Маркіна-Костенко ,
Вчителька початкових класів
Детальніше
Анастасія Маркіна-Костенко,
Вчителька початкових класів
Освіта для мене – це не лише професійна галузь, це покликання.
Протягом останніх років я набула багато цінного досвіду, працюючи вчителем початкових класів у Трипільському ліцеї. У роботі особливо пишаюся успішним використанням активних й інтерактивних методів, які не лише розвивали творчий потенціал учнів, а й зміцнювали їх соціальні навички.
Тепер я хочу внести свої педагогічні здібності та мої знання в освітній процес Новопечерської школи: передати свої знання та ентузіазм з питань початкової освіти учням, і сприяти створенню натхненного навчального середовища.
Моя вчительська суперсила — надихати своїх учнів на нові звершення. Я вчу їх не боятися виходити за межі зони комфорту та вірити в себе й свої сили.
Надія Устенко ,
Методист / вчителька англійської мови
Детальніше
Надія Устенко,
Методист / вчителька англійської мови
Викладала англійську мову та мистецтво в міжнародних школах. Серед власних реалізованих проєктів для дітей: Live Art Kids (мистецтво + англійська), англо-український благодійний кінотабір. Мої цінності, якими я ділюся з дітьми: креативність і гра, щирість та відкритість до нового досвіду, пригоди пізнання.
Від роботи в Новопечерській школі очікую синергії в команді натхненних колег, взаємопідтримки, сміливості експериментувати та втілювати нові ідеї, покликані зміцнювати та збагачувати традиції Школи.
Моя суперсила - відповідальність, вміння слухати та чути
Марія Сагірова ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Детальніше
Марія Сагірова,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Протягом останніх 6 років працювала у державному дитячому дошкільному закладі.
Очікування від роботи в Новопечерській :
- прагну зростати та розвиватися як професійно так і особистісно;
- отримувати та ділитись позитивними емоціями;
- викладатись на всі свої можливості;
Моя суперсила - неконфліктність, гнучкість, толерантність.
Світлана Скурська ,
Учителька початкових класів
Детальніше
Світлана Скурська,
Учителька початкових класів
Світлана — магістр початкової освіти, викладач педагогіки і методик початкової школи в Житомирському державному університеті ім.І.Я. Франка. Відвідала семінар Шалви Амонашвілі «Гуманна педагогіка у вихованні та навчанні». У Світлани 6 років педагогічного стажу, досвід роботи з обдарованими дітьми, а також із дітьми з особливими потребами. Зі своїми учнями Світлана опановує і впроваджує критичне мислення, елементи ейдетики та швидкочитання.
Пізнати і навчити дитину – у цій складній справі немає готових рецептів. Але Світлана вважає, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості.
«Прив'язуючи навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології, я досягаю поставленої мети — самореалізації кожної дитини. Адже немає поганих учнів, якщо ви дивитесь не лише очима, а й серцем! Що може бути краще за цікавий урок, після закінчення якого кожна дитина отримує задоволення і вірить у власні сили, дивиться на тебе не лише як вчителя-наставника, а й вчителя-друга».
У вільний час Світлана захоплюється автомобільними перегонами і мотоперегонами, влітку займається греблею на байдарках, полюбляє туристичні походи та прогулянки горами.