Команда

Адміністрація

Я з радістю ділюся своїм досвідом і застосовую досвід канадської освіти у Новопечерській школі, адже, виховуючи учнів, я долучаюсь до створення в Україні відновленого суспільства.

Ірена Корбабіч-Путко ,
Директор Новопечерської школи
Ірена Корбабіч-Путко,
Директор Новопечерської школи
Ірена — канадійка українського походження. Має 23-річний досвід роботи у канадській освітній системі, з них протягом 14 років була директором шкіл. Живучи в Канаді, залишається українкою і зберігає українські цінності у своїй родині (наприклад, усі троє її дітей відвідували українську скаутську організацію Пласт) та у діаспорі, беручи участь у діяльності різноманітних громадських організацій. Саме тому наші партнери з Канадського бюро міжнародної освіти (CBIE) запропонували Ірені стати директором Новопечерської школи.
Ірена з радістю пристала на цю пропозицію, адже її зацікавив проект. На думку Ірени, українське суспільство потребує відновлення, нової хвилі, а надія на це — в дітях і молоді. Вона помітила, що методології, які використовують педагоги Новопечерської школи, подібні до канадських, а філософія школи цілком відповідає її власній. Для Ірени важливими є індивідуальний підхід — зосередження навчального процесу на учневі, надання кожному свободи вибору та можливостей реалізувати потенціал, а також співробітництво — єдність учнів, вчителів, батьків і партнерів, навички публічного мовлення, діяльнісний підхід.
Застосовуючи неабиякий досвід практичного втілення нашої філософії і застосування методологій, Ірена працює з командою наших педагогів задля досягнення спільної мети.

Дитина, яка відчуває або уявляє безумовну любов до себе та інших, зростає фактично несприйнятливою до негативних виявів зовнішніх сил.

Марина Пристінська ,
Керівник початкової школи
Марина Пристінська,
Керівник початкової школи
Учитель-методист, професійний стаж — 20 років.
Учасниця семінару «Емоційний самоконтроль. Розвиток уваги та пам’яті», Міжнародного форуму «Гармонія інтелекту та здоров’я», майстер-класу «Інтегрований урок у початковій школі». Пройшла навчання з підвищення професійної компетентності з теми «Ейдетика як інструмент розвитку пам’яті в сучасній школі», пройшла курс навчання з розвитку пам’яті та уваги та має кваліфікацію інструктора.
Редактор у видавництві «Шкільний світ», автор педагогічних публікацій. На думку Марини, сучасні діти перебувають у розвиненому світі, навчаються за складною програмою. Свою педагогічну мету вбачає у тому, щоб спростити сприйняття. Практикує ейдетику, швидке запам’ятовування, розвиває уяву, образне мислення, мовлення. Застосовує інтерактивні методи: групові завдання, динамічні вправи та проектну роботу, яка розвиває соціальні навички. У кожній проектній групі є керівник, який здобуває навички лідерства та стає сильним прикладом для інших. Завдяки командній роботі діти навчаються співпрацювати.
Марина знайомить дітей із сучасними інформаційно-технічними можливостями, використовуючи Інтернет під час уроків, заохочує дітей самостійно писати статті в Інтернет. Завдяки цьому вони почуваються справжніми дослідниками та більше зацікавлюються навчанням.
Важливим у початковій школі є позакласне читання: діти читають класичні казки та переглядають фільми чи мультфільми.
Марина зізнається, що їй хочеться навчити всіх. Для неї особливості кожної дитини важливіші, ніж норми і стандарти. Вона звертає увагу на кожен прояв індивідуальності.

Я застосовую свій досвід у сфері освіти задля побудови найкращої навчальної системи в Новопечерській школі.

Поліна Комарова ,
Керівник середньої школи, вчитель історії
Поліна Комарова,
Керівник середньої школи, вчитель історії
Здобула дві вищі освіти: за фахом «Історія» в педагогічному університеті ім. М. Драгоманова та за фахом «психолог, викладач вищої школи» в Університеті менеджменту освіти. Педагогічний стаж Поліни — 22 роки, протягом яких вона була викладачем історії, заступником директора з виховної роботи у гімназії №30 «ЕкоНад», а також директором школи №204. Також Поліна обіймала посаду головного спеціаліста департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки. Окрім цього, Поліна має значний досвід роботи HR та проводила тренінги з командоутворення, управління персоналом, корпоративної культури й клієнтоорієнтування. У Новопечерській школі Поліна — заступник директора з навчальної частини.

Навчання — це пригода, що триває все життя.

Роберт Бенд ,
Керівник старшої школи

Усе, що ви робите, робіть із любов’ю, або взагалі не робіть. — Мати Тереза

Ігор Хворостяний ,
Керівник старшої школи, вчитель української мови та літератури
Ігор Хворостяний,
Керівник старшої школи, вчитель української мови та літератури
Кандидат філологічних наук, викладач-дослідник української мови і літератури, англійської мови. Брав участь у різноманітних фахових семінарах: «On-ляндія», Microsoft «Партнерство в навчанні», навчальний тренінг для тренерів у рамках програми «Безпека дітей в Інтернет»; тренінг за 10 версією програми Intel «Навчання для майбутнього»; Microsoft — курс «Навчання з технологіями». Протягом останніх семи років викладав в Українському гуманітарному ліцеї. Ігор має значний досвід підготовки учнів до складання ЗНО, олімпіад, конкурсів різних рівнів (ряд 200-бальників ЗНО, переможців міських і всеукраїнських рівнів олімпіади з української мови та літератури, міського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. Його колишні учні — успішні студенти ВНЗ України та світу, у тому числі молоді українські письменники. Завдяки використанню театральної педагогіки, проектного навчання, ефективних форм взаємодії Ігор надихає дітей на творчість, розпалює жагу до знань та любов до української мови і літератури: «Я переконаний, що педагогічний процес — це трансляція особистості, тому намагаюся бути небайдужим, цікавим, актуальним (проводити паралелі з життям, а не відтворювати «мертві» знання), бути готовим учитися в учнів, а не лише вчити. На мою думку, це важливі складові успішної педагогічної тактики й стратегії».
Людмила Гільд ,
Адміністратор з організації навчального процесу, учитель математики

Знання мов — це шлях до розширення світогляду і пізнання світу, адже саме через мову можливе найкраще розуміння культури і духовного багатства нації.

Валерія Ареф’єва ,
Координатор учнівських програм та проектів, викладач англійської мови
Валерія Ареф’єва,
Координатор учнівських програм та проектів, викладач англійської мови
Спеціаліст вищої категорії, «Відмінник освіти України», має власні публікації у фахових журналах, співавтор авторських програм «Комунікативна граматика англійської мови» та «Computerland», автор навчальних посібників з іноземних мов для учнів та викладачів. Педагогічний стаж — 20 років. Залучає до навчання інноваційні ігрові, інтерактивні, проектні, інформаційно-комунікаційні технології та програмне забезпечення до автентичних підручників видавництв Oxford, Cambridge та Macmillan. Завдяки цьому більшість її учнів успішно складають тести з іноземних мов за міжнародними стандартами формату КТЕ, PTE та FCE.
Лариса Мартиненко ,
Педагог-організатор

“Збиратися разом — це початок; залишатися разом — це прогрес; працювати разом — це успіх”. Генрі Форд

Марина Довженко ,
Менеджер з роботи з клієнтами

Вірити в себе і любити справу, якою займаєшся. А кожну перешкоду та труднощі сприймати як новий досвід.

Ірина Піліпас ,
Адміністратор рецепції
Марина Зінченко ,
Адміністратор рецепції
Забезпечення навчального процесу
Марія Оленич ,
Керівник департаменту комунікацій

Не залишатись на місці: постійно вчитись та розвиватись у сфері ІТ.

Юрій Дєдух ,
Керівник служби ІКТ
Юрій Дєдух,
Керівник служби ІКТ
Юрій налаштовує та підтримує в належному стані всі ІТ системи у Школі (сервери, програмування та адміністрування активних та пасивних мереж, система контролю доступу, система друку, LMS система, Moodle, телефонія, домофонна система, інтерактивні комплекси, система відеоспостереження, встановлення ПЗ та адміністрування ПК та планшетів). Учні звертаються до Юрія з питань налаштування, ремонту, використання планшетів, а також з приводу встановлення додаткових програм, а батьки — з питань використання та доступу до LMS. Юрій розповідає: «У мене той самий випадок, коли хобі стало моєю роботою. Маю досвід роботи в сфері ІТ близько десяти років. Моя мета — бути фахівцем у якомога багатьох сферах ІТ. Мені дуже подобається те, чим я займаюсь». У Юрія також багато інших хобі: сплави річками України на байдарці, плавання, рибальство, дартс, шахи, техаський холдем, вивчення англійської мови.

Працювати з натхненням.

Дмитро Дем'яненко ,
Системний адміністратор
Дмитро Дем'яненко,
Системний адміністратор
Дмитро налаштовує та ремонтує комп'ютерну техніку у Школі. Саме до Дмитра звертаються учні та їхні батьки з питань відновлення доступу до системи LMS, ремонту планшетів та їх налаштування. Дмитро має повну вищу освіту за спеціальністю, до початку роботи у Школі протягом 4 років працював системним адміністратором в університеті. У вільний час Дмитро захоплюється футболом.

У кожній дитині — сонце.

Людмила Джима ,
Практичний психолог
Людмила Джима,
Практичний психолог
Здобула психолого-педагогічну освіту в Слов'янському державному педагогічному університеті. Має сертифікати та право проводити тренінги за напрямами «Робота з обдарованою дитиною» та «Здоровий спосіб життя. Охорона здоров'я». Має досвід роботи вчителем початкових класів, практичним психологом в міській багатопрофільній гімназії, а також керівником міської психологічної служби та керівником Шахтарського міського центру психології. Консультант із вікової психології та родинних стосунків (виховання дитини). Людмила стверджує: «Відкрийся сам — відкриються й інші. Дитячі душі формуються, спостерігають за поведінкою дорослих, вбирають в себе те, що вважають ближчим до них. У наш мобільний, швидкий час дитині треба бути витриманою і впевненою, тож мій поклик у формуванні душі дитини, в бажанні зберегти дитячу довіру, бути прикладом спокійного і виваженого вміння ухвалювати рішення». У вільний час Людмила полюбляє малювати, а також виховує онучку.

Кожна дитина повинна прагнути до своєї планети.

Альона Оленич ,
Координатор програми профорієнтації, виховник 10-х класів
Альона Оленич,
Координатор програми профорієнтації, виховник 10-х класів
Магістр психології, викладач вищого навчального закладу, науковий співробітник (психологія), консультант психолого-педагогічної консультації. Працювала вихователем і класним керівником 9-10 класу в українському фізико-математичному ліцеї Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Також працювала в благодійному фонді "Колосок", видавництві персоналізованих дитячих книг "Маленькі герої" та зразковому шоу-театрі "Чунга-Чанга". Вважає, що дітям потрібні не повчання, а приклади. 12 років катається на сноуборді, любить подорожувати і "колекціонувати" європейські музичні фестивалі. Гачком в'яже іграшки для дітей.
Початкова школа

Дитина, яка відчуває або уявляє безумовну любов до себе та інших, зростає фактично несприйнятливою до негативних виявів зовнішніх сил.

Марина Пристінська ,
Керівник початкової школи
Марина Пристінська,
Керівник початкової школи
Учитель-методист, професійний стаж — 20 років.
Учасниця семінару «Емоційний самоконтроль. Розвиток уваги та пам’яті», Міжнародного форуму «Гармонія інтелекту та здоров’я», майстер-класу «Інтегрований урок у початковій школі». Пройшла навчання з підвищення професійної компетентності з теми «Ейдетика як інструмент розвитку пам’яті в сучасній школі», пройшла курс навчання з розвитку пам’яті та уваги та має кваліфікацію інструктора.
Редактор у видавництві «Шкільний світ», автор педагогічних публікацій. На думку Марини, сучасні діти перебувають у розвиненому світі, навчаються за складною програмою. Свою педагогічну мету вбачає у тому, щоб спростити сприйняття. Практикує ейдетику, швидке запам’ятовування, розвиває уяву, образне мислення, мовлення. Застосовує інтерактивні методи: групові завдання, динамічні вправи та проектну роботу, яка розвиває соціальні навички. У кожній проектній групі є керівник, який здобуває навички лідерства та стає сильним прикладом для інших. Завдяки командній роботі діти навчаються співпрацювати.
Марина знайомить дітей із сучасними інформаційно-технічними можливостями, використовуючи Інтернет під час уроків, заохочує дітей самостійно писати статті в Інтернет. Завдяки цьому вони почуваються справжніми дослідниками та більше зацікавлюються навчанням.
Важливим у початковій школі є позакласне читання: діти читають класичні казки та переглядають фільми чи мультфільми.
Марина зізнається, що їй хочеться навчити всіх. Для неї особливості кожної дитини важливіші, ніж норми і стандарти. Вона звертає увагу на кожен прояв індивідуальності.
Інна Большакова ,
Методист

Створювати позитивну, сонячну атмосферу, щоб діти були зацікавленими, а урок — продуктивним.

Вікторія Дахно ,
Логопед

Ніколи не зупиняйся на досягнутому. Ти — єдиний та неповторний.

Анна Новик ,
Педагог класу дошкільної підготовки для дітей віком 4 роки
Анна Новик,
Педагог класу дошкільної підготовки для дітей віком 4 роки
Здобула дві освіти у НПУ імені М.П. Драгоманова: психолог та організатор дошкільної освіти; вихователь з правом проведення занять англійською мовою. Має 5 років досвіду роботи практичним психологом та соціальним педагогом. «Кожна дитина по-своєму талановита, розумна та гарна, але виховуючи та навчаючи її, створюючи позитивно сприятливе середовище у школі та співпрацюючи з батьками, ми отримуємо синергію — всебічно розвинену та соціально зрілу особистість. Я надаю дітям самостійний вибір занять та позитивно їх підтримую. Використовую елемент несподіванки та певної «магічності». А ще — живу своєю професією: дітки надихають мене своєю неповторністю та щирістю, а я надихаю їх».
Вікторія В'юнник ,
Педагог класу дошкільної підготовки для дітей 4 років

Хто не йде вперед, той іде назад.

Юлія Абушек ,
Педагог класу дошкільної підготовки для дітей віком 4 роки
Юлія Абушек,
Педагог класу дошкільної підготовки для дітей віком 4 роки
Закінчила Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Бориса Грінченка, кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти. Працювала в дошкільному навчальному закладі № 472, у видавничій групі «Шкільний світ», видавничому домі «Перше вересня». Вважає, що під час навчання діти самі дають ідеї, показують, що їм цікаво, і потрібно просто вчасно їх підхопити та обіграти у потрібному руслі.
Маланка Назарович ,
Педагог класу дошкільної підготовки для дітей 5 років
Наталія Осьмак ,
Педагог класу дошкільної підготовки для дітей 5 років

Уміння знаходити обдарованих та здібних дітей — талант, вміння їх вирощувати — мистецтво. в якому найважливіше — любов до дитини.

Світлана Скурська ,
Педагог 1-А класу
Світлана Скурська,
Педагог 1-А класу
Світлана — магістр початкової освіти, викладач педагогіки і методик початкової школи в Житомирському державному університеті ім.І.Я. Франка. Відвідала семінар Шалви Амонашвілі «Гуманна педагогіка у вихованні та навчанні». У Світлани 6 років педагогічного стажу, досвід роботи з обдарованими дітьми, а також із дітьми з особливими потребами. Зі своїми учнями Світлана опановує і впроваджує критичне мислення, елементи ейдетики та швидкочитання. Пізнати і навчити дитину – у цій складній справі немає готових рецептів. Але Світлана вважає, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. «Прив'язуючи навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології, я досягаю поставленої мети — самореалізації кожної дитини. Адже немає поганих учнів, якщо ви дивитесь не лише очима, а й серцем! Що може бути краще за цікавий урок, після закінчення якого кожна дитина отримує задоволення і вірить у власні сили, дивиться на тебе не лише як вчителя-наставника, а й вчителя-друга». У вільний час Світлана захоплюється автомобільними перегонами і мотоперегонами, влітку займається греблею на байдарках, полюбляє туристичні походи та прогулянки горами.

У кожної людини є сонце, тільки його не треба гасити.

Анна Заріцька ,
Педагог 1-А класу
Анна Заріцька,
Педагог 1-А класу
Закінчила з відзнакою Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю "Початкова освіта", отримала кваліфікацію вчителя початкової школи та сімейного педагога. Продовжує навчання на магістратурі за спеціальністю "Початкова освіта", пройшла навчання у літній школі для вчителів початкових класів "START UP #ВЧИТЕЛІВАЖЛИВІ". Протягом 2 років працювала нянею, має досвід роботи аніматором на дитячих святах та фестивалях. Вважає, що школа має бути місцем усмішок і радості, де кожний учень почуває себе комфортно і безпечно. Для цього використовує дидактичні ігри, навчальні вікторини та квести. Готуючи дітей до дорослого життя, надає перевагу інтерактивним методам навчання, що допомагають збагатити особистісний досвід творчої діяльності учня. Захоплюється віковою психологією та нейропсихологією. Обожнює подорожувати, завжди відкрита для всього нового.

Якщо хочеш, щоб люди йшли за тобою — йди за ними.

Альона Дячук ,
Педагог 1-Б класу
Альона Дячук,
Педагог 1-Б класу
Альона здобула фах учителя початкової школи у Тернопільському національному педагогічному університеті. Педагогічний стаж — 4 роки. Про свій підхід до навчання та виховання дітей Альона говорить: «Якщо хочеш, щоб діти почули тебе — почуй їхні бажання, турботи. Я розвиваю в учнів лідерські якості, віру у власні сили, спроможність подолати труднощі. Коли учень вірить у власний успіх, то праця приносить задоволення». Альона захоплюється бісероплетінням, вишивкою та квілінгом, а також полюбляє читати.

Вам не вдасться ніколи виховати мудреців, якщо ви будете вбивати в дітях пустунів.

Надія Шпак ,
Педагог 1-Б класу
Надія Шпак,
Педагог 1-Б класу
Надія здобула фах учителя початкових класів та англійської мови у Національному педагогічному університеті ім. Драгоманова, працювала педагогом-організатором у дитячому таборі «Артек». «Для того щоб зацікавити учня, перш за все потрібно дати йому право власного вибору. Щиро вірю, що кожен з учнів особливий і талановитий», — говорить Надія. У вільний час Надія вивчає вікову психологію, займається фотографуванням та кулінарією.
Катерина Барма ,
Педагог 2-А класу

"Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти".

Наталя Манкевич ,
Педагог 2-А класу
Наталя Манкевич,
Педагог 2-А класу
З відзнакою закінчила Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова та здобула кваліфікацію магістра за спеціальністю "Початкова освіта".Працювала репетитором з предметів початкової школи та вихователем у дитячому садочку. Головним у її педагогічній діяльності є віра в Дитину, створення ситуації успіху в навчанні і перетворення її в розвиток пізнавального інтересу, врахування вікових особливостей дитини для формування творчої та вільної особистості. Намагається прищепити кожній дитині любов до природи, бажання піклуватися про неї. Для цього використовує індивідуальний підхід до кожної дитини, а також методики розвитку критичного мислення, елементи ейдетики, логіки, швидкого читання. На уроках використовує такі практичні методи навчання, як гра, дослід, практичне виконання завдань учнями. Захоплюється футболом, вишивкою хрестиком та бісером, кулінарією. Любить читати та подорожувати.

У кожного є крила для польоту, лиш тільки треба захотіть злетіть.

Олена Шевченко ,
Педагог 2-Б класу
Олена Шевченко,
Педагог 2-Б класу
Навчалась в НПУ імені М. П. Драгоманова, педагогічний стаж — 22 роки. Має звання старшого вчителя. Пройшла курс навчання Intel «Навчання для майбутнього», була слухачем на різноманітних семінарах, найяскравішим з яких вважає авторський семінар Ш. Амонашвілі «Гуманна педагогіка». Має публікації у фаховій періодиці. «Учнів початкової школи завжди зацікавлюють ігрові моменти, сюрпризи, несподіванки. Вибуху дитячого натхнення може передувати захоплива історія, прохання про допомогу, власний приклад тощо. Вже у початковій школі є учні, яких надихає розуміння того, що вони самовдосконалюються», — каже Олена.

Найдорожче, що ми можемо дати нашим дітям, є віра в себе, яка допоможе їм розкрити свій потенціал.

Юлія Надточій ,
Педагог 2-Б класу
Юлія Надточій,
Педагог 2-Б класу
Закінчила Київський національний лінгвістичний університет з відзнакою. Брала участь у науково-практичних конференціях, випустила декілька наукових статей, одна з яких присвячена особливостям впровадження інклюзивного навчання в освітній простір. Була активним учасником літньої школи для вчителів початкових класів «START UP #ВЧИТЕЛІВАЖЛИВІ». Проходила психологічну практику в школі № 25 міста Києва. Проводила уроки англійської мови у літньому таборі «Дай 5». Працює з дітьми протягом останніх 6 років: обожнює вчити їх чомусь новому і вчитися разом з ними. До кожного учня намагається підібрати індивідуальний підхід з урахуванням всіх аспектів психофізіологічного розвитку дитини; вважає, що навчальний процес, в першу чергу, повинен орієнтуватися на потреби учнів і враховувати їхні інтереси. Захоплюється соціальною психологією та дефектологією. Більшу частину вільного часу присвячує вивченню іноземних мов, читанню книг, handmade та малюванню.

Мистецтво навчання не в умінні повідомляти, а в умінні пробуджувати й оживляти.

Тетяна Містюк ,
Педагог 3-А класу
Тетяна Містюк,
Педагог 3-А класу
Тетяна закінчила Макіївське педагогічне училище за спеціальністю «учитель початкових класів та вихователь групи подовженого дня», Горлівський інститут іноземних мов за спеціальністю «учитель української мови та літератури», а також Донецький ОблІПО з проблеми «Ділова активність на уроках української мови та літератури». Тетяна пройшла курс за програмою Intel «Навчання для майбутнього» та авторський семінар Шалви Амонашвілі «Гуманно-особистісний підхід до дітей в освітньому процесі». Педагогічний стаж — 22 роки. «Під час викладання я роблю акцент на розвитку у дитини здібностей до аналітичного мислення, аналізі інформації та подальшому застосуванні нових знань на практиці, формуванні критичного мислення, наданні учням свободи вибору, створенні «ситуації успіху», формуванні лідерських якостей».

Серце віддаю дітям.

Вікторія Колосай ,
Педагог 3-А класу
Вікторія Колосай,
Педагог 3-А класу
Вікторія здобула рівень бакалавра у Київському університеті ім. Грінченка та рівень магістра в Національному педагогічному університеті ім. Драгоманова за спеціальністю «учитель початкової школи, вчитель англійської мови». Брала участь у Всесвітній культурно-освітній асоціації гуманної педагогіки та навчально-педагогічному проекті «Росток». Педагогічний стаж — 5 років. Вікторія застосовує у педагогічній діяльності формуючий підхід (вплив словом, прикладом і ділом) та синергетичний підхід (вражаючі несподіванкою ситуації, які викликають в учнів сильні почуття, боротьбу мотивів, зміну ставлення до себе та інших). Про свій підхід до виховання учнів Вікторія говорить: «Надихати і зацікавлювати учнів хочеться особистим прикладом. Ми навчаємося разом. Щодня дізнаємо нову інформацію, оволодіваємо новими технологіями, щось досліджуємо. Ми разом стаємо кращими. Навчаємо та стимулюємо одне одного. Постійно розвиваємося, синергуючи».

Навчати та виховувати  так,  щоб  у кожному дитячому  серці  запалити  вогник  пізнання, мислення, добра.

Мирослава Коба ,
Педагог 3-Б класу
Мирослава Коба,
Педагог 3-Б класу
Педагогічний стаж Мирослави — 16 років. Педагог вищої категорії, постійно бере участь у різноманітних тренінгах і семінарах з педагогіки, психології та інноваційних методів. Має сертифікат Intel «Навчання для майбутнього». Під час викладання застосовує проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики: мозковий штурм, мікрофон, «навчаючи — вчусь», ігрові ситуації, а також прийоми контролю та самоконтролю. Мирослава систематично використовує мультимедійне обладнання, застосовує модель «1 учень — 1 комп'ютер» з використанням Інтернет-ресурсів. Має досвід викладання предметів за програмою Петерсон («Росток»).
Ольга Захарець ,
Педагог 3-Б класу

Найбільша радість для мене — це досягнення моїх учнів.

Вікторія Машукова ,
Педагог 4-А класу
Вікторія Машукова,
Педагог 4-А класу
Магістр початкового навчання. Філолог. Викладач української мови і літератури. Педагогічний стаж — 10 років. Брала активну участь у міжнародних навчальних семінарах з питань освіти в Україні. Пройшла тренінг Intel «Навчання для майбутнього». Автор педагогічних публікацій. Педагогічну кар'єру розпочинала на посаді асистента кафедри педагогіки і методик початкового навчання у Чернівецькому національному університеті; обіймала посаду заступника директора з виховної роботи і вчителя української мови і літератури у загальноосвітній школі № 4 міста Чернівці. Працювала вчителем початкових класів у Львівській загальноосвітній школі № 95 у складі лідерської команди з реалізації українсько-канадського проекту «Інклюзивна освіта для дітей із особливими потребами в Україні». У процесі викладання застосовує такі інноваційні прийоми та методи навчання, як розвиток творчого мислення, проектні методи навчання, подача матеріалу за допомогою мультимедійних засобів навчання, проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики.

У всьому починати з себе, бути взірцем та любити учнів.

Ірина Каленська ,
Педагог 4-А класу
Ірина Каленська,
Педагог 4-А класу
Закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Початкова освіта», отримала кваліфікацію вчителя початкової школи та сімейного педагога. Протягом 3 років працювала в дитячих таборах «Jamm» і «RTC». Проходила виробничу практику в Новопечерській школі. До кожного учня намагається підібрати індивідуальний підхід, і вважає, що перш за все потрібно дати йому право власного вибору. Для цього використовує дидактичні ігри, навчальні вікторини та квести. Обожнює подорожувати і любить handmade.

Для ефективного викладання важливо, коли дитина хоче навчатися, і любить це. Тож я зацікавлюю учнів позитивом.

Оксана Хомич ,
Педагог 4-Б класу
Оксана Хомич,
Педагог 4-Б класу
Старший викладач, професійний стаж — 9 років. Оксана вчиться разом із дітьми, ставить себе на одному рівні з ними, намагається бачити світ їхніми очима. Їй важливо встановити близькі стосунки із кожною дитиною. «Сучасні діти легко і швидко навчаються, особливо якщо активно з ними спілкуватися та демонструвати матеріал наочно», — говорить Оксана. Для цього на кожному предметі вона використовує особливі методи та індивідуальні підходи. Наприклад, під час уроків української мови Оксана застосовує вивчення фразеології, яке розвиває асоціативне мислення. Також вона використовує провокативний метод, щоб навчити дітей аргументувати свою точку зору; застосування Інтернет, щоб навчити шукати і використовувати інформацію; групові проекти, щоб розвинути навички роботи у команді; мультимедіа, щоб матеріал сприймався легко і був зрозумілим. Оксана розвиває самостійність дітей, надаючи їм свободу вибору. На її думку, кожна дитина може бути творчою, потрібно лише визначити напрям, у якому вона хоче рухатись. Вона зізнається, що найприємніше у її роботі — спостерігати за тим, як діти самостійно використовують здобуті вміння та навички у своїй роботі.

Людина віддзеркалюється у своїх вчинках.

Ярослав Смоголь ,
Педагог 4-Б класу
Ярослав Смоголь,
Педагог 4-Б класу
Магістр педагогіки. Брав участь у різноманітних семінарах за підтримки Всеукраїнського громадського центру «Волонтер» та UNICEF. Має неабиякий досвід роботи з дітьми: у минулому Ярослав — інструктор Спілки дитячих та юнацьких організацій м. Києва, виховник у громадській організації «ПЛАСТ», учитель початкових класів НВК № 240 «Соціум», спеціаліст з роботи з дитячою аудиторією та лектор благодійного фонду Happy Paw. Ярослав активно займається спортом, серед його захоплень туристичні походи, міжнародні мандрівки, настільний теніс та футбол. А також Ярослав займається творчістю: китайським живописом та гончарством. Ярослав на власному прикладі виховує в дітях схильність до здорового способу життя, порядність та патріотизм.

Якщо ми будемо навчати наших дітей так, як навчали вчора, ми вкрадемо у них завтра.

Тетяна Лицур ,
Педагог класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Тетяна Лицур,
Педагог класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Тетяна здобула фах учителя початкової школи у Криворізькому державному педагогічному університеті. Педагогічний стаж — 11 років. «Радію, коли бачу, як мої вихованці використовують здобуті знання на уроці в повсякденному житті, практично їх застосовують. На уроках я використовую дидактичні ігри та дискусії. Гра сприяє соціалізації учнів, підвищує інтерес до навчання, зацікавлює. Дискусія розвиває критичне мислення, дає змогу висловлювати власну позицію, формує уміння відстоювати свою думку і чути інших учасників дискусії», — розповідає Тетяна.

Переконана, що, надаючи дитині відповідну освіту і необхідну свободу, забезпечуючи її потреби та виховуючи в ній впевненість у власних силах, любов до життя i самоповагу, ми робимо світ цілісним і гармонійним.

Любов Синько ,
Педагог класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Любов Синько,
Педагог класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Закінчила Київський університет iмені Бориса Грінченка. Працювала вихователем логопедичної групи у дошкільному навчальному закладі №250, а також педагогом в Монтессорi студії. Допомагаючи дітям опановувати науку, в першу чергу намагається бути спостерігачем індивідуальних інтересів і потреб кожної дитини. Закохана у туризм та скаутінг, любить handmade, читати та вивчати рідне місто.

Хто ніколи не був дитиною, ніколи не буде дорослим.

Юлія Борисюк ,
Педагог класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Юлія Борисюк,
Педагог класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Закінчила Національний авіаційний університет, за спеціальністю Психологія. Працювала психологом-вихователем в літньому таборі «Лідер», волонтером по роботі з біженцями Благодійного Фонду «Рокада». Вважає, що кожна дитина потребує індивідуального підходу, проте ключовою складовою є самостійність та відповідальність за свої вчинки. Вважає, що навчання має бути побудованим на проектній роботі та практичному застосуванні здобутих знань. Обожнює подорожувати, займається йогою та велоспортом.
Кафедра філології, історії та правознавства

Кожна дитина — це сонце, тільки дайте їй світитися.

Юрій Гайдученко ,
Учитель української мови та літератури
Юрій Гайдученко,
Учитель української мови та літератури
Юрій — магістр за фахом «українська мова та література та мова і література (англійська)», а також закінчив аспірантуру за фахом «загальна педагогіка та історія педагогіки», має п'ять років викладання української мови у вищих навчальних закладах і школах. Юрій має значні здобутки: він — переможець Всеукраїнського конкурсу «Учитель-новатор 2015» (Microsoft «Партнерство в навчанні»); переможець конкурсу «The Best Scientific Report» Х Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми міжнародного співробітництва у сфері вищої освіти» (Словаччина-Угорщина, 2011). А найбільше досягнення Юрія — це його учні. Він виховав 2 переможців ІV етапу, 10 переможців ІІІ етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика, 1 переможця ІV етапу та 5 переможців ІІІ етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка. «Я переконаний, що головна умова позитивного розвитку дитини — свобода вибору, яка допомагає їй приймати нові розвивальні ситуації. Для цього я використовую нові прогресивні педагогічні інструменти, якими користуються педагоги найрозвиненіших освітніх систем світу. Своїм завданням вважаю забезпечення дітей можливістю потрапити в середовище, де на них не тиснуть дорослі під час здійснення особистого вибору — вибору в дрібницях, але при цьому свідомого та відповідального. В основу кожного уроку добираю завдання, які розвивають в учнів навички ХХІ століття: творчість, критичне мислення та вміння вирішувати проблеми, комунікативні навички та навички співробітництва, навички працювати з інформацією, а також життєві навички: гнучкість, ініціативність та самоспрямованість, соціальні навички, лідерство та відповідальність».

Я завжди бачу у кожному учневі позитив, поважаю його за це і дозволяю вільно проявляти себе.

Марина Возна ,
Учитель української мови та літератури, виховник 6-А класу
Марина Возна,
Учитель української мови та літератури, виховник 6-А класу
Учитель вищої категорії, професійний стаж — 26 років. Марина закохана в літературу і передає цю любов учням завдяки своїй харизмі, енергії та позитиву. Завжди ставиться до учнів як до рівних, тож вони зацікавлюються і самі прагнуть до високих результатів. Учні викликають у неї захват, адже вони часто демонструють нестандартний підхід і неочікувані інтерпретації. Марина звертає увагу на особливості характеру кожного учня та дозволяє кожному виявляти себе і демонструвати свої знання саме так, як він хоче і вміє. Для неї важлива точка зору кожного і вона вчить не лише відстоювати її, а й вміти аргументувати. Під час її уроків відбуваються запальні дискусії, завдяки яким розвивається аналітичне мислення. Серед вихованців — переможці олімпіад та конкурсів наукових робіт МАН.
Валентина Хоменко ,
Учитель української мови та літератури, виховник 11-Б класу

Не забувай, що найважливіші зустрічі людини — її зустрічі з дітьми. Звертай більше уваги на них — ми ніколи не можемо знати, кого ми зустрічаємо в дитині.

Тетяна Матяш ,
Учитель української мови та літератури, виховник 9-А класу
Тетяна Матяш,
Учитель української мови та літератури, виховник 9-А класу
Тетяна отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Українська мова та література», здобула кваліфікацію вчителя української мови, української літератури, зарубіжної літератури та практичного психолога в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова, а також здобуває другу вищу освіту. Викладала українську мову та літературу в Києво-Печерському ліцеї №171 «Лідер», гімназії № 191 імені П. Тичини. Тетяна активно використовує методику емоційного виховання, вивчає вплив емоцій на ефективність навчального процесу, використовує методи поведінкових вправ та гештальту, послуговується ідеєю виховної інтеракції між дорослими та дітьми. Тетяна переконана, що новітні методики у поєднанні з класичними дозволяють покращити сприйняття, відтворення та застосування вивченого матеріалу на практиці. У педагогіці Тетяна керується такими принципами:
  • принцип любові та розуміння;
  • принцип виконуваності вимог, які ставляться до дитини;
  • врахування прав дитини, вікових особливостей та потенціалу;
  • принцип взаємоповаги, взаємопідтримки та взаєморозуміння.
Анастасія Євдокимова ,
Учитель української мови та літератури

Кожен новий день — це можливість чогось навчитися.

Ольга Питюр ,
Учитель української мови та літератури
Ольга Питюр,
Учитель української мови та літератури
10 років працювала вчителем української мови та літератури у Політехічному ліцеї НТУУ "КПІ" м.Києва, також працювала коректором у видавництві "Грані-Т". Вважає, що урок — це простір для креативності, пошуку, поразок і перемог. Застосовує групову роботу та роботу у парах у поєднанні із використанням сучасних інтерактивних технологій та ігор власного виробництва \ мережі онлайн. Особливий акцент робить на розвитку асоціативного і логічного мислення, роботі із візуальними матеріалами для запам'ятовування великих обсягів інформації. Любить кататися на конях і подорожувати. Мріє здійснити паломництво дорогою Святого Якова.

Я застосовую свій досвід у сфері освіти задля побудови найкращої навчальної системи в Новопечерській школі.

Поліна Комарова ,
Керівник середньої школи, вчитель історії
Поліна Комарова,
Керівник середньої школи, вчитель історії
Здобула дві вищі освіти: за фахом «Історія» в педагогічному університеті ім. М. Драгоманова та за фахом «психолог, викладач вищої школи» в Університеті менеджменту освіти. Педагогічний стаж Поліни — 22 роки, протягом яких вона була викладачем історії, заступником директора з виховної роботи у гімназії №30 «ЕкоНад», а також директором школи №204. Також Поліна обіймала посаду головного спеціаліста департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки. Окрім цього, Поліна має значний досвід роботи HR та проводила тренінги з командоутворення, управління персоналом, корпоративної культури й клієнтоорієнтування. У Новопечерській школі Поліна — заступник директора з навчальної частини.

Навчаючи — вчусь.

Василь Кучмай ,
Учитель історії, виховник 5-А класу
Василь Кучмай,
Учитель історії, виховник 5-А класу
Закінчив магістратуру та аспірануру історії у Національному педагогічному університеті ім. М.П. Драгоманова. Викладав історію у Києво-Печерському ліцеї №171 «Лідер», а також був головою молодіжного союзу України в Дарницькому районі м. Києва. Василь підвищує зацікавленість та сприяє розвитку креативного мислення учнів через використання ігрових завдань та інтерактивних технологій. У вільний час грає у футбол та великий теніс.

У серце увійде лише те, що йде від серця.

Тетяна Кучер ,
Учитель історії, виховник 6-Б класу
Тетяна Кучер,
Учитель історії, виховник 6-Б класу
Тетяна закінчила НПУ ім. М.П. Драгоманова, здобула фах учителя історії. Протягом двох років працювала вчителем історії та педагогом-організатором у технічному ліцеї НТУУ «КПІ». Тетяна переконана: «Дорослий повинен розуміти дитину, а не навпаки. Бо дорослий дитиною вже був, а дитина дорослою — ще ні».
Леся Юрчишин ,
Учитель історії
Кафедра іноземних мов

Знання мов — це шлях до розширення світогляду і пізнання світу, адже саме через мову можливе найкраще розуміння культури і духовного багатства нації.

Валерія Ареф’єва ,
Координатор учнівських програм та проектів, викладач англійської мови
Валерія Ареф’єва,
Координатор учнівських програм та проектів, викладач англійської мови
Спеціаліст вищої категорії, «Відмінник освіти України», має власні публікації у фахових журналах, співавтор авторських програм «Комунікативна граматика англійської мови» та «Computerland», автор навчальних посібників з іноземних мов для учнів та викладачів. Педагогічний стаж — 20 років. Залучає до навчання інноваційні ігрові, інтерактивні, проектні, інформаційно-комунікаційні технології та програмне забезпечення до автентичних підручників видавництв Oxford, Cambridge та Macmillan. Завдяки цьому більшість її учнів успішно складають тести з іноземних мов за міжнародними стандартами формату КТЕ, PTE та FCE.

Якщо ви розмовляєте з людиною мовою, яку вона розуміє, — слова досягають її голови. Якщо ви розмовляєте з людиною її мовою, то слова досягають серця.

Анна Данильченко ,
Учитель англійської мови
Анна Данильченко,
Учитель англійської мови
Анна здобула фах учителя англійської мови та зарубіжної літератури у Житомирському державному університеті імені І.Франка. Викладала англійську мову на курсах при Національному університеті «Києво-Могилянська академія». У викладацькій діяльності Анна використовує методику групового тренінгу із активним залученням кожного учня у процесі вивчення мови, ігрову методику як спосіб збагачення словникового запасу. У вільний час Анна полюбляє читати, адже захоплюється сучасною та класичною художньою літературою.
Олена Поплавська ,
Учитель англійської мови
Галина Книгиницька ,
Учитель англійської мови
Ірина Славінська ,
Учитель англійської мови
Вікторія Мельниченко ,
Учитель англійської мови
Оксана Іваненко ,
Учитель англійської мови
Олександр Бугайченко ,
Учитель англійської мови
Наталія Сітало ,
Учитель англійської на заміну

"Найвище мистецтво, яким володіє учитель, — це вміння пробудити радість від творчого вираження й отримання знань". — Альберт Ейнштейн

Андрея Кардаш ,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Бенджамін Еванс ,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Бенджамін Еванс,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Кваліфікований вчитель з Великобританії з багаторічним досвідом роботи у сфері освіти. Енергійний, завжди допомагає учням розкрити свій потенціал. Він здатний створити сприятливі взаємини не лише з учнями, але й батьками, колегами вчителями з метою заохочення і зміцнення самооцінки учнів. Бен прагне дати дітям найкращу освіту в житті, любить працювати у жвавому довкіллі. Бен вміє надихати, мотивувати себе та інших, щоб досягти успіху.

Професія вчителя — це покликання, яке приносить задоволення.

Пол Лоув ,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Пол Лоув,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Пошук та відкриття нового разом з учнем — це стиль його викладання. У класі мотивує учнів до пошуку, вміння критично мислити та висловлювати думку, спираючись на власний досвід. Використовує презентації не тільки як інструмент навчання учнів, а і для формування лідерських якостей. Усе це допомагає кожному учню усвідомити свою приналежність до шкільної спільноти.

Яка мудрість може бути величніша за доброту?

Бен Парті ,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Бен Парті,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Бен закінчив Miami University, Teach-Now Educatore School of Education. Він працював у P'titCREF (Київ), International Language School (Москва), American University of Iraq (Сулейманія) та в Miami University (Оксфорд). Підхід Бена до освіти - орієнтований на учня, побудований на проектній діяльності "Я сприяю внутрішній мотивації для навчання і сприяю творчості шляхом встановлення хороших стосунків із учнями. Я прагну створити середовище, в якому вони відчувають потребу вчитися, досліджувати, відкривати і створювати."
Наталя Джеддок ,
Учитель англійської мови

Краса мови — в гармонії. Допоможи людині побачити її, і людина закохається у мову на все життя.

Яна Сафронова ,
Учитель німецької мови
Яна Сафронова,
Учитель німецької мови
Яна здобула фах філолога та мовознавця у Запорізькому національному університеті, а також рівень магістра філології у Класичному приватному університеті. Працювала вчителем німецької мови у Дніпрорудненській гімназії «Софія». «Не намагайтесь навчити дітей одній лише мові — виховуйте в них уміння слухати й бути почутими, формулювати свої думки, бути уважними та винахідливими. Дайте учням інструмент для подальшого самостійного розвитку. Мова — дивовижний витвір людини, який поєднує в собі логіку граматичних структур та витончену винахідливість поезії. Моя задача — допомогти кожному учню знайти у мові саме те, в чому він зможе максимально проявити власні здібності та те, чого буде прагнути», — стверджує Яна.
Керстін Шварц ,
Носій та сертифікований учитель німецької мови

Перша ознака гарного вчителя — допитливі та зацікавлені учні.

Антон Вечірка ,
Учитель французької мови
Антон Вечірка,
Учитель французької мови
Закінчив Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка. Пройшов стажування для викладачів французької мови в Університеті Поля Верлена (Метц, Франція). Готував учнів до здачі міжнародних іспитів DELF, TCF. Окрім французької, володіє англійською та іспанською мовами. Протягом трьох років викладав французьку мову, практичну фонетику французької мови та французьку мову як другу іноземну в Сумському державному педагогічному університеті. «На мою думку, головне — зацікавити і з часом виховати бажання розвиватися самостійно, робити більше, ніж вимагає вчитель. Я намагаюся зацікавити, використовуючи матеріали, які близькі до інтересів учнів, заохочую їхню допитливість, пропоную до вирішення неординарні проблеми».
Ален Беланже ,
Носій та сертифікований учитель французької мови
Нікіта Талько ,
Учитель іспанської мови

Коли учні починають проактивно ставитися до вивчення мови, вони готові досягати майстерності.

Ігнасі Віладоміу ,
Носій та сертифікований учитель іспанської мови
Ігнасі Віладоміу,
Носій та сертифікований учитель іспанської мови
Іспанець із Барселони, вже декілька років живе в Києві. Професійний учитель з дипломом Університету Барселони з викладання у початковій і середній школі, в Барселоні викладав в одній із найкращих приватних шкіл. У Києві викладав іспанську в школі №176, а також на приватних мовних курсах.

Даремне навчання без думки, небезпечна думка без навчання.

Сунь Чао Чін ,
Носій та сертифікований учитель китайської мови
Сунь Чао Чін,
Носій та сертифікований учитель китайської мови
Викладач Сунь Чао Чін свої перші уроки китайської мови та каліграфії отримав від дідуся, потім у Коледжі мистецтв у місті Бошан. Згодом, вже в Україні він закінчив художню академію (НАОМА). Під час навчання давав перші уроки з китайської мови та каліграфії своїм знайомим. Потім це стало професійною діяльністю і улюбленою справою. Це як приватні уроки, так і групові. Майже половина учнів Чао Чіна — діти. У 2013-2015 роках він вів факультативні заняття з китайської мови у школі в м. Буча. Серед його учнів є ті, які успішно склали тест на володіння китайською мовою HSK, який є єдиною формою атестації для іноземців. У своїй роботі Чао Чін намагається поєднати традиційний підхід до навчання, що формувався у Китаї декілька тисяч років, і сучасні методи навчання та технології.
Кафедра природничих наук

Навчившись вчитись, зможеш все. Хто володіє інформацією, володіє світом.

Михайло Гончаренко ,
Учитель біології, виховник 8-А класу
Михайло Гончаренко,
Учитель біології, виховник 8-А класу
Педагогічний стаж — 5 років. Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. Магістр за спеціальністю «Біологія». Викладач біології, вчитель хімії, еколог. Михайло зацікавлює учнів проблемними питаннями та проектними заняттями, створює комфортні умови для навчання, а найкраще йому допомагає привернути увагу учнів почуття гумору. Підхід Михайла до викладання — це стимулювання розвитку мислення, уваги, вміння аналізувати, та особистісно-орієнтоване виховання. Михайло цінує унікальність кожного учня.
Світлана Бабій ,
Учитель біології
Вадим Кожанов ,
Учитель хімії

Дитина — не чаша, яку треба заповнити, а смолоскип, який треба запалити.

Анатолій Аматов ,
Учитель географії, виховник 7-Б класу
Анатолій Аматов,
Учитель географії, виховник 7-Б класу
Учитель вищої кваліфікаційної категорії. Педагогічний стаж — 14 років, протягом яких працював учителем історії та географії, а також обіймав посаду заступника директора та директора у школах (гімназія «Євроленд», ліцей податкової та рекламної справи № 21, школа № 118 «Всесвіт», Британська Міжнародна школа), викладав у вищих навчальних закладах (Національний університет «Одеська юридична академія»: Інститут інтелектуальної власності НУ «ОЮА», Київський інститут права НУ «ОЮА», Київський коледж НУ «ОЮА»). Анатолій має дві вищі освіти: здобув фах учителя історії і географії у Полтавському державному педагогічному інституті ім. В. Г. Короленка, а згодом здобув рівень магістра за фахом "керівник підприємства, установи та організації (у сфері освіти та виробничого навчання" в Університеті менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України. Анатолій не зупиняється на досягнутому та постійно підвищує кваліфікацію, а також бере участь у семінарах на екологічну тематику. Щоб зацікавити та мотивувати учнів, Анатолій наводить цікаві приклади з історії людства та з власного досвіду. Опікується тим, щоб для учнів був забезпечений толерантний підхід. Анатолій захоплюється подорожами й гірськими лижами, а також працює в дитячих таборах.

При вивченні наук приклади є кориснішими за правила.

Марія Растворова ,
Учитель географії та економіки, виховник 8-Б класу
Марія Растворова,
Учитель географії та економіки, виховник 8-Б класу
Закінчила Київський національний університет імені Тараса Шевченка, магістр за спеціальністю "Економічна та соціальна географія". Фокусом наукових пошуків є урбаністичні дослідження (життя в містах): в якості гіда об’їздила майже всю територію України. Має досвід роботи зі студентами в унівеситеті — викладала курси "Соціальна географія" та "Суспільно-географічне картографування", виїзну економіко-географічну практику в Канівському природному заповіднику. Вважає надзвичайно важливим діалог з учнями. Любить відкривати нові місця та зустрічати нових людей, подорожувати, гуляти містами, а потім писати або розповідати про це. Окрім педагогіки, також займається дослідженнями в сфері розвитку міст. Рік стажувалася в Політехнічному університеті Туріна (Італія).
Іван Заболотських ,
Лаборант
Людмила Лейбенко ,
Керівник гуртка "Весела наука"
Кафедра математики, фізики та інформатики

Я завжди намагаюся дивитися глибше і навчаю цього своїх учнів, а також виховую у них відповідальність та самостійність.

Тетяна Ткаченко ,
Учитель інформатики
Тетяна Ткаченко,
Учитель інформатики
Вчитель вищої категорії, пройшла курси мережної академії CISCO та тренінг за Х версією Intel «Навчання для майбутнього».
Викладацький стаж — 12 років. Була методистом районного науково-методичного центру в Управлінні освіти Голосіївської районної у місті Києві державної адміністрації, а згодом — методистом вищої категорії координаційного центру інформаційно-комунікаційних технологій у Департаменті освіти і науки, молоді та спорту у Київській міській державній адміністрації.
Тетяна з першого уроку показує учням, що інформатика має прикладне застосування і потрібна під час навчання і майбутньої роботи. Навчає користуватися інформатикою під час навчання: застосовувати комп’ютерні програми, знаходити інформацію в Інтернеті. Тетяна диференціює учнів, адже кожен має свій рівень володіння комп’ютером. Якщо учень зацікавлений, вона сприяє поглибленому вивченню програмування. Найбільш обізнані учні можуть самостійно проводити уроки.
Тетяна стимулює творчість учнів, надихаючи власним прикладом у галузях цифрової фотографії, комп’ютерної графіки та веб-дизайну.

Не існує «поганих» учнів, існують нецікаві вчителі.

В'ячеслав Матяш ,
Учитель інформатики
В'ячеслав Матяш,
Учитель інформатики
В'ячеслав закінчив Київський Університет імені Бориса Грінченка. Він має 4 роки досвіду роботи програмістом та системним адміністратором, а також працював у фокус-групі компанії Google та з компанією Microsoft. Протягом 1.5 років викладав інформатику в коледжі. «Я намагаюсь надавати учням найсвіжішу інформацію зі свого предмету, заохочую їх до обговорень цікавинок з інформатики. На кожному уроці намагаюсь їм продемонструвати декілька цікавих фактів і новинок. Заохочую учнів показати не тільки свої знання з предмету, а ще й реалізувати свій креативний погляд на рішення поставлених задач». В'ячеслав захоплюється мототехнікою, а у вільний час займається ковальством.

Підготуй учня, у якого зможеш навчитись сам.

Марія Гладун ,
Учитель інформатики
Марія Гладун,
Учитель інформатики
Марія закінчила Інститут лідерства та соціальних наук Київського університету імені Бориса Грінченка та отримала кваліфікацію магістра соціальної інформатики, викладача інформатики. Також брала участь у професійних семінарах і тренінгах: «STEAM та Інтернет речей», тренінг з робототехніки від компанії Пролего, семінар учасників міжнародного проекту TEMPUS-проекту DesIRE «Розробка курсів з вбудованих систем з використанням інноваційних віртуальних підходів для інтеграції науки, освіти та промисловості в Україні, Грузії, Вірменії», м. Тбілісі, Грузія, Міжнародний тренінговий семінар для науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів «Освітні ініціативи викладачів» (TEI), корпорація Microsoft, V Міжнародний форум Intel «Нові горизонти інформаційно-комунікаційних технологій в освіті»: майстер клас Роберта Фогеля «Розгортання Е-навчання: найкращі світові практики». Марія стажувалася у бельгійському проекті TEMPUS DesIRE «Розробка курсів з вбудованих систем з використанням інноваційних віртуальних підходів для інтеграції науки, освіти та промисловості в Україні, Грузії, Вірменії» та у німецькому проекті «Навчальні програми професійного зростання». Має семирічний педагогічний досвід: у Київському університеті імені Бориса Грінченка, у навчально-виховному комплексі № 167 з поглибленим вивченням німецької мови, у гуманітарній гімназії «Гармонія», у навчальному центрі CyberBionic Systematics та спеціалізованій школі №31. Зацікавити учнів Марії допомагає підготовка практико-орієнтованих завдань для вирішення конкретних життєвих задач, використання активних форм навчання, інтерактивних вправ, новітніх інформаційних ресурсів, проектної діяльності.

Я допомагаю учням розвинути природну зацікавленість до пізнання світу, передаючи їм свою любов до фізики.

Андрій Березовський ,
Учитель фізики
Андрій Березовський,
Учитель фізики
Вчитель фізики вищої категорії, вчитель-методист, Заслужений вчитель України, кавалер ордену «За Заслуги» ІIІ ступеня. Працює над методичною проблемою «Підвищення інтересу та мотивації учнів до вивчення фізики засобами мультимедійних технологій та створення проблемних ситуацій на уроках фізики». За останні три роки на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики учні Андрія посіли 142 призових місця, на ІІІ етапі — 87, на ІV етапі — 9, двоє його учнів — переможці Міжнародної олімпіади з фізики і один посів перше місце на Міжнародному конкурсі наукових робіт з фізики. Андрій — постійний член журі всіх етапів олімпіади та керівник команди учнів м. Києва на ІV етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики. Учасник Всеукраїнської школи передового педагогічного досвіду вчителів фізики України. Постійний координатор Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня». Двічі був лауреатом усіх етапів конкурсу «Вчитель року». Лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор», організованого компанією Microsoft. На уроках задіює евристику, проблемні питання, застосовує мультимедіа і комп’ютерні технології для обробки експериментальних даних. Закоханий у фізику, постійно вивчає щось нове і своєю цікавістю запалює учнів. Йому подобається показувати учням видовищні експерименти та різноманітні наукові фокуси, особливо якщо вони пов’язані з побутовими предметами, адже це дивує і зацікавлює. До кожного учня знаходить свій ключик, адже вважає, що всі — особистості, і всі різні.

Пізнання фізичних законів дає розуміння, що наше знання не статично, воно розвивається.

Валентина Албул ,
Учитель фізики, виховник 7-А класу
Валентина Албул,
Учитель фізики, виховник 7-А класу
Валентина закінчила Донецький національний університет за спеціальністю «фізик, викладач». Валентина посіла II місце на обласному конкурсі «Найкращий працівник року» в номінації «Найкращий учитель природничо-математичних дисциплін», має публікації у видавництві «Основи» та інтернет-публікації. Учні Валентини — постійні переможці II та III етапів олімпіад з фізики та астрономії. «Я вважаю, що кожна людина є творчою особистістю з миті народження. Під час своїх уроків я залучаю учнів до проведення та подальшого аналізу фізичних експериментів, пояснення їхнього результату; додаю ігрові елементи; підтримую бажання учнів конструювати фізичні прилади в домашніх умовах».

Математика також може бути красивою, якщо на неї подивитись з любов'ю.

Сергій Сюкало ,
Учитель математики, виховник 9-Б класу
Сергій Сюкало,
Учитель математики, виховник 9-Б класу
Сергій здобув фах учителя математики а Київському державному педагогічному університеті імені Драгоманова. Педагогічний стаж — 22 роки. Серед його учнів — призери міських та районних олімпіад з математики, лінгвістики. Серед випускників — успішні студенти вищих навчальних закладів, успішні громадяни своєї країни. На думку Сергія, найважливіше для вчителя — любити справу, якою він займається, і тоді учні з майже стовідсотковою ймовірністю захочуть зробити те саме.
Людмила Гільд ,
Адміністратор з організації навчального процесу, учитель математики

Я прагну навчити розв'язувати задачі та виховати в учнях відчуття здорової конкуренції і життєвої впевненості.

Вікторія Тимошкевич ,
Учитель математики, виховник класу 11-А
Вікторія Тимошкевич,
Учитель математики, виховник класу 11-А
Учитель вищої категорії, професійний стаж — 22 роки. Відмінник столичної освіти, Заслужений вчитель України, нагороджена орденом княгині Ольги ІІІ ступеня. Протягом останніх 12-ти років працювала у фізико-математичному ліцеї №208, за цей час виховала 17 призерів Всеукраїнських олімпіад з математики та п’ятьох призерів Міжнародних олімпіад з математики. На думку Вікторії, математика розвиває аналітичні здібності, логіку, розуміння життєвих ситуацій. Вона переконана, що математика і логіка сприяють гармонійному розвитку особистості учня. Уважно слідкує за учнями, звертає увагу на особливості кожного. Дозволяє учням навчатися саме так, як їм зручно, зізнається, що часто сама у них вчиться. Серед цікавих інтерактивних прийомів, які використовує Вікторія, — математична обробка тексту, різноманітні командні змагання та конкурси, аналіз ситуації тут і зараз. Подібні методи дозволяють отримати фундаментальне розуміння та стимулюють творчість.

Я прагну розвивати і вчити думати дитину, яка прийшла до мене на урок.

Тетяна Лясківська ,
Учитель математики, виховник 5-Б класу
Тетяна Лясківська,
Учитель математики, виховник 5-Б класу
Тетяна здобула кваліфікацію викладача математики та фізики у НПУ ім. Михайла Драгоманова. Педагогічний стаж — 14 років.
У вільний час любить читати книжки та кататися на ковзанах.
Іванна Біляй ,
Учитель математики
Центр творчості та спорту

Навчаю інших — навчаюсь сам.

Сергій Чешейко ,
Керівник кафедри спорту
Сергій Чешейко,
Керівник кафедри спорту
Сергій організовує навчально-методичну роботу з учителями фізичної культури та тренерами-викладачами, організовує та проводить спортивно-масові заходи. Педагогічний стаж Сергія складає 29 років, раніше працював у СШ №78. Переможець Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року 2005» у номінації «Фізична культура». Для Сергія особливо важливо не відставати від молодого покоління й передавати досвід молодим. «Кожну роботу намагаюсь виконувати сумлінно. Справедливість ставлю на перше місце».

Будь-яка людина повинна вміти мислити логічно, щоб вільно пізнавати світ, а навчити ефективних методів самостійного пошуку інформації — один із обов’язків педагога.

Андрій Кольба ,
Учитель шахів
Андрій Кольба,
Учитель шахів
Тренер вищої категорії. Здобув фах учителя загально-технічних дисциплін і фізики у Тернопільському державному педагогічному інституті, а також учителя фізичного виховання та валеології у Тернопільському національному університеті. Успішні вихованці Андрія здобували призові місця на чемпіонатах України, Європи та Світу. Серед них — його донька Анастасія, володарка кубку світу з шахової композиції 2007 р., триразова чемпіонка України та багаторазова призерка України. Учні Андрія займаються за його авторською методикою. Андрій надихає дітей полюбити шахи та вселяє впевненість дітям у власних розумових силах.

Діти — це наше майбутнє.

Наталя Годунко ,
Тренер з художньої гімнастики
Наталя Годунко,
Тренер з художньої гімнастики
Дворазова чемпіонка світу та Європи з художньої гімнастики. 6 років тому розпочала тренерську кар'єру. «Кожній дитині, яка в мене навчається, я віддаю частинку своєї душі», — говорить Наталя про тренерську діяльність. Окрім спорту та балету Наталя захоплюється східною філософією.

Регулярно поповнювати й удосконалювати свої знання, бути професійним педагодом та займати достойне місце в суспільстві.

Іванна Домбровська ,
Тренер з плавання
Іванна Домбровська,
Тренер з плавання
Кандидат в майстри спорту з плавання. Закінчила Національний університет фізичного виховання та спорту України за спеціальністю «тренер з плавання, учитель фізичного виховання в школі». Протягом 10 років працює у сфері плавання, має досвід роботи в загальноосвітніх школах та спортивно-оздоровчих клубах. Іванна надихає учнів на успіхи та прищеплює любов до здорового способу життя.

Завзятість та прагнення до самовдосконалення рухають нас вперед.

Олег Шуст ,
Тренер з футболу
Олег Шуст,
Тренер з футболу
Майстер спорту України з міні-футболу, чемпіон та володар кубку України з міні-футболу. Ліцензія тренера з футболу категорії С. Закінчив Український державний університет фізичного виховання і спорту за фахом «викладач фізичного виховання та тренер з футболу». Педагогічний стаж — 5 років. У своїх вихованцях Олег плекає дисципліну, свідоме ставлення до занять і здоровий спосіб життя.
Олександр Калінкін ,
Тренер з туризму та спортивного орієнтування
Олександр Калінкін,
Тренер з туризму та спортивного орієнтування
Майстер спорту України, тренер вищої категорії, відмінник освіти України. Має стаж тренерської роботи понад 20 років. Підготував багатьох чемпіонів України та міжнародних змагань, учасників чемпіонатів світу та Європи, 15 майстрів спорту України. У 2014 році двоє вихованців стали чемпіонами Європи серед юніорів.
Ярослав Бойко ,
Учитель фізичної культури, виховник 5-В класу
Анна Домніч ,
Учитель хореографії

Здоровий спосіб життя та чудова фізична підготовка - запорука успішного життя!

Анастасія Покаржевська ,
Учитель фізичної культури
Анастасія Покаржевська,
Учитель фізичної культури
Анастасія — магістр з фізичного виховання, спорту та туризму. Має 6 років досвіду роботи з дітьми 2-17 років. Головний тренер Спортивного Клубу Тхеквондо.
Наталія Жураківська ,
Учитель фізкультури
Кафедра мистецтв і трудового навчання

Найголовніше — це любов до дітей та до свого фаху.

Анастасія Бобкова ,
Учитель гончарства
Анастасія Бобкова,
Учитель гончарства
Член Спілки Художників та мистецтвознавців. Учасниця щорічних Всеукраїнських виставок Національної спілки художників України. Закінчила Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Михайла Бойчука за спеціальністю «декоративно-прикладне мистецтво, майстер художньої кераміки». Надихає учнів на розкриття творчого потенціалу власними доробками, а також опікується екологією та пов'язанням навчання із природою. Анастасія переконана, що кожна дитина по-своєму талановита, а місія вчителя полягає у віднайденні індивідуального таланту.

Уміння виховувати здібних дітей — мистецтво, у якому найважливіше — любов до дитини.

Наталя Ремез ,
Учитель трудового навчання для дівчат
Наталя Ремез,
Учитель трудового навчання для дівчат
Наталя закінчила Київський інститут легкої промисловості за спеціалізацією «інженер, раціоналізатор, технолог, учитель трудового навчання». Спеціаліст І кваліфікаційної категорії, методист навчально-виховної роботи. Брала участь у семінарах з педагогічної інноватики; сучасної педагогічної психології; системи розвитку обдарованих дітей в закладах позашкільної освіти. Педагогічний стаж — 22 роки. «Творчий підхід — це умова успіху в спільній діяльності педагога і учня, де на першому плані повинна бути самореалізація учня», — говорить Наталя про викладання. У вільний час Наталя полюбляє подорожувати та займатися велоспортом.

Навчатися в праці, працювати навчаючись!

Олександр Пархоменко ,
Учитель трудового навчання для хлопців
Олександр Пархоменко,
Учитель трудового навчання для хлопців
Науковий співробітник Інституту проблем виховання НАПН України, Заслужений вчитель України, лауреат Першої премії працівникам освіти від Верховної ради України. Педагогічний стаж Олександра — 24 роки, протягом яких він був учителем трудового навчання, технічних видів праці, креслення, технічних гуртків. «Методики такі ж різні, як і характери учнів. Я намагаюся бути в курсі новітніх розробок та використовувати всі відомі методики для роботи з учнем». Олександр захоплюється всім цікавим, новітнім, оригінальним, що можна зробити власноруч, і передає свій інтерес учням.

Щастя не в тому, щоб завжди робити те, що хочеш, а в тому, щоб завжди хотіти того, що робиш.

Юлія Геращенко ,
Учитель образотворчого мистецтва
Владлена Ісаєнко ,
Керівник театрального гуртка