Команда

Адміністрація

Вірте у свій безмежний потенціал. Ваші єдині обмеження — це ті, які ви встановлюєте собі самі. — Рой Т. Беннет

Тетяна Сунак ,
Директорка Новопечерської школи
Тетяна Сунак,
Директорка Новопечерської школи
Пані Тетяна — вчитель та адміністратор із довголітнім досвідом роботи в українських і державних школах Онтаріо, Канада. Працювала в державних школах як викладач математики, інформатики і бізнесу з 1999 по 2007 роки. З 2007 року пані Тетяна працює заступником директора в державній школі, з 2005 року — директор школи Святого Володимира, Торонто. Пані Тетяна очолює Шкільну Раду міста Торонто з 2007 року, Національну Українську Освітню Раду при Конгресі Українців Канади з 2019 року. Протягом 12-ти років роботи головою Шкільної Ради Торонто працювала з вчителями і адміністраторами міста над створенням єдиної системи оцінювання для учнів курсів українознавства, над розвитком і удосконаленням програм навчання української мови як іноземної. Протягом останніх кількох років пані Тетяна координувала розробку і апробацію навчальних посібників «Розмовляємо українською» для учнів 1-11 класів. Пані Тетяна регулярно організовує і проводить професійні учительські майстерні для вчителів Торонто, була головою організаційного комітету двох Національних Конференцій в Канаді.

Глибину й індивідуальність кожної людини важко осягнути. Тому у школі важливо усе, адже неможливо передбачити, що саме матиме вплив на дитину — людину, яка створює себе.

Поліна Комарова ,
Операційна керівниця
Поліна Комарова,
Операційна керівниця
Пані Поліна здобула дві вищі освіти: за фахом «Історія» в педагогічному університеті ім. М. Драгоманова та за фахом «психолог, викладач вищої школи» в Університеті менеджменту освіти. Педагогічний стаж пані Поліни включає роботу викладачем історії, заступником директора з виховної роботи у гімназії №30 «ЕкоНад», а також директором школи №204. Також пані Поліна обіймала посаду головного спеціаліста департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки. Окрім цього, пані Поліна має значний досвід роботи HR та проводила тренінги з командоутворення, управління персоналом, корпоративної культури й клієнтоорієнтування. У вільний час любить читати, слухати, дивитися, гуляти, мовчати, думати.

Дитина, яка відчуває або уявляє безумовну любов до себе та інших, зростає фактично несприйнятливою до негативних виявів зовнішніх сил.

Марина Пристінська ,
Керівниця початкової школи
Марина Пристінська,
Керівниця початкової школи
Учитель-методист, професійний стаж — 20 років.
Учасниця семінару «Емоційний самоконтроль. Розвиток уваги та пам’яті», Міжнародного форуму «Гармонія інтелекту та здоров’я», майстер-класу «Інтегрований урок у початковій школі». Пройшла навчання з підвищення професійної компетентності з теми «Ейдетика як інструмент розвитку пам’яті в сучасній школі», пройшла курс навчання з розвитку пам’яті та уваги та має кваліфікацію інструктора.
Редактор у видавництві «Шкільний світ», автор педагогічних публікацій. На думку Марини, сучасні діти перебувають у розвиненому світі, навчаються за складною програмою. Свою педагогічну мету вбачає у тому, щоб спростити сприйняття. Практикує ейдетику, швидке запам’ятовування, розвиває уяву, образне мислення, мовлення. Застосовує інтерактивні методи: групові завдання, динамічні вправи та проектну роботу, яка розвиває соціальні навички. У кожній проектній групі є керівник, який здобуває навички лідерства та стає сильним прикладом для інших. Завдяки командній роботі діти навчаються співпрацювати.
Марина знайомить дітей із сучасними інформаційно-технічними можливостями, використовуючи Інтернет під час уроків, заохочує дітей самостійно писати статті в Інтернет. Завдяки цьому вони почуваються справжніми дослідниками та більше зацікавлюються навчанням.
Важливим у початковій школі є позакласне читання: діти читають класичні казки та переглядають фільми чи мультфільми.
Марина зізнається, що їй хочеться навчити всіх. Для неї особливості кожної дитини важливіші, ніж норми і стандарти. Вона звертає увагу на кожен прояв індивідуальності.
Валентина Хоменко ,
Керівниця середньої та старшої школи
Максим Чут ,
Фінансовий директор
Ганна Сандалова ,
Керівниця департаменту комунікацій
Забезпечення навчального процесу
Людмила Гільд ,
Адміністраторка з організації навчального процесу
Лариса Мартиненко ,
Організаторка подій

Якщо не знаєш, що робити, зроби крок вперед.

Людмила Джима ,
Психолог, виховниця 5-А класу
Людмила Джима,
Психолог, виховниця 5-А класу
Здобула психолого-педагогічну освіту в Слов'янському державному педагогічному університеті. Має сертифікати та право проводити тренінги за напрямами «Робота з обдарованою дитиною» та «Здоровий спосіб життя. Охорона здоров'я». Має досвід роботи вчителем початкових класів, практичним психологом в міській багатопрофільній гімназії, а також керівником міської психологічної служби та керівником Шахтарського міського центру психології. Консультант із вікової психології та родинних стосунків (виховання дитини). Проводить заняття-тренінги з учнями та веде "Психологічну студію". Пані Людмила стверджує: «Відкрийся сам — відкриються й інші. Дитячі душі формуються, спостерігають за поведінкою дорослих, вбирають в себе те, що вважають ближчим до них. У наш мобільний, швидкий час дитині треба бути витриманою і впевненою, тож мій поклик у формуванні душі дитини, в бажанні зберегти дитячу довіру, бути прикладом спокійного і виваженого вміння ухвалювати рішення». Книга, яку радить прочитати всім, — "Чайка Джонатан Лівінгстон" Річарда Баха. У вільний час пані Людмила любить робити аплікації, гуляти по лісу, пригляти за своїми квітами.

Важливіше ставати кращим за себе вчорашнього, ніж кращим за когось.

Євгенія Плужник ,
Координаторка програми Leader in Me, виховниця 9-Б класу
Євгенія Плужник,
Координаторка програми Leader in Me, виховниця 9-Б класу
Євгенія закінчила НПУ ім. М.П. Драгоманова за спеціальністю "психолог". Раніше працювала у Центрі дитячого активного розвитку "ДАР" психологом і викладачем живопису. Консультувала батьків та дітей, проводила заняття з арт-терапії та тренінги для старших дошкільників. Проводила заняття з підготовки до школи. Також проводила заняття з арт-терапії та індивідуальне психологічне консультування у приватному дитячому центрі "Французький центр". «Мій педагогічний підхід націлений на всебічний розвиток дітей та особливо розвиток їхньої уяви. Повністю погоджуюся з думкою Ейнштейна про те, що уява важливіша за знання, бо знання обмежені, а уява безмежна. Психологія — моя пристрасть. Я постійно вчуся, мені подобається знаходити цікаві психологічні методики, вправи та прийоми запам'ятовування і розвитку креативності».
Наталія Демиденко ,
Координаторка програми профорієнтації, психолог старшої школи
Ірина Піліпас ,
Менеджерка роботи з клієнтами

Живи так, щоб люди, які з тобою зустрілися, посміхнулися, а спілкуючись із тобою — стали трішки щасливішими.

Марина Зінченко ,
Менеджерка роботи з клієнтами
Марина Зінченко,
Менеджерка роботи з клієнтами
Пані Марина має юридичну та психологічну освіту, у школі опікується заповненням місць у класах та вступними кампаніями, а також піклується про те, щоб всі бажаючі могли познайомитися зі школою. Книга, яку радить усім прочитати, — "Неординарні історії успіху" Малколма Гладуелла.
Марія Сівченко ,
Менеджерка онлайн-проєктів
Ірина Смоляна ,
Адміністраторка рецепції
Ольга Льогка ,
Адміністраторка рецепції

Довершеності досягають не тоді, коли більше нічого додати, а коли вже немає чого відняти.

Анатолій Бабчук ,
Дизайнер
Анатолій Бабчук,
Дизайнер
Анатолій закінчив магістеріум Національного університету "Острозька академія", вивчав дизайн у Комп'ютерній академії "Шаг" та в Київській академії медіамистецтв. Анатолій розробляє графічний дизайн у Новопечерській школі, саме його творчість - оформлення, плакатів, афіш, роздаткових та рекламних матеріалів і та навіть учнівських щоденників. Також Анатолій розробив дизайн цього сайту :)

Найважливіше — виконувати задачі вчасно і якісно, а також постійно розвиватися.

Дмитро Шурлигін ,
Менеджер з комерційної діяльності, звукооператор
Дмитро Шурлигін,
Менеджер з комерційної діяльності, звукооператор
Дмитро закінчив магістратуру в Академії адвокатури України. Раніше працював у двох бізнес-проектах, один із яких - успішний старт-ап. "У Школі мені подобається, що нарешті з'явився навчальний заклад, який розпочав змінювати застарілу систему освіти. Учні навчаються не через те, що це необхідність, а тому, що їм цікаво. Це один із найголовніших факторів успішного навчання та отримання нових, безцінних знань," - ділиться враженнями Дмитро. Дмитро захоплюється футболом, автомобілями та комп'ютерними інноваціями.

Не залишатись на місці: постійно вчитись та розвиватись у сфері ІТ.

Юрій Дєдух ,
Керівник служби ІКТ
Юрій Дєдух,
Керівник служби ІКТ
Юрій налаштовує та підтримує в належному стані всі ІТ системи у Школі (сервери, програмування та адміністрування активних та пасивних мереж, система контролю доступу, система друку, LMS система, Moodle, телефонія, домофонна система, інтерактивні комплекси, система відеоспостереження, встановлення ПЗ та адміністрування ПК та планшетів). Учні звертаються до Юрія з питань налаштування, ремонту, використання планшетів, а також з приводу встановлення додаткових програм, а батьки — з питань використання та доступу до LMS. Юрій розповідає: «У мене той самий випадок, коли хобі стало моєю роботою. Маю досвід роботи в сфері ІТ близько десяти років. Моя мета — бути фахівцем у якомога багатьох сферах ІТ. Мені дуже подобається те, чим я займаюсь». У Юрія також багато інших хобі: сплави річками України на байдарці, плавання, рибальство, дартс, шахи, техаський холдем, вивчення англійської мови.

Працювати з натхненням.

Дмитро Дем'яненко ,
Системний адміністратор
Дмитро Дем'яненко,
Системний адміністратор
Дмитро налаштовує та ремонтує комп'ютерну техніку у Школі. Саме до Дмитра звертаються учні та їхні батьки з питань відновлення доступу до системи LMS, ремонту планшетів та їх налаштування. Дмитро має повну вищу освіту за спеціальністю, до початку роботи у Школі протягом 4 років працював системним адміністратором в університеті. У вільний час Дмитро захоплюється футболом.
Ірина Довгалюк ,
Бібліотекарка
Анастасія Литвин ,
Бібліотекарка

Діти проводять у школі цілий день, і моє завдання — нагодувати їх смачною і здоровою їжею, розробити меню на основі їхніх смаків і потреб та забезпечити правильне приготування страв.

Оксана Остаповська ,
Керівниця департаменту харчування
Оксана Остаповська,
Керівниця департаменту харчування
Технолог дитячого харчування. Пройшла весь шлях професійного вдосконалення, починаючи від кухаря. Працювала у багатьох ресторанах, а після появи власних дітей присвятила себе дитячому харчуванню, розробляючи меню для навчальних закладів. Ставиться до всіх дітей як до своїх, тож у роботі спирається на індивідуальний підхід: розробляє меню, орієнтуючись на смаки і потреби кожного, вміє правильно та привабливо подати будь-який корисний інгредієнт, навіть якщо зазвичай діти не вважають його смачним. Прискіпливо слідкує за дотриманням технологій приготування страв, тому забезпечує не лише смачне, а й здорове, свіже, чисте, поживне, збалансоване, якісне харчування. На її думку, під час харчування дітей потрібно зацікавлювати, як і під час навчання, тому вважає важливим запрошувати дітей на кухню, щоб показати, як готуються страви.

Десять десятих нашого щастя залежить від здоров'я.

Людмила Мамішова ,
Керівниця служби охорони праці
Людмила Мамішова,
Керівниця служби охорони праці
Пані Людмила опікується здоров'ям учнів та команди Новопечерської. Навчалась у Дніпропетровському інженерно-будівельному інституті, працювала фахівцем з охорони праці в гімназії міста Запоріжжя. З книг, які радить прочитати всім, — будь-яка книга Ф. Достоєвського, бо після прочитання книг письменника люди стають добрішими. У вільний час любить шити.

Щастя складається з двох елементів: спокійна душа і здорове тіло.

Наталя Мазур ,
Медсестра
Початкова школа

Дитина, яка відчуває або уявляє безумовну любов до себе та інших, зростає фактично несприйнятливою до негативних виявів зовнішніх сил.

Марина Пристінська ,
Керівниця початкової школи
Марина Пристінська,
Керівниця початкової школи
Учитель-методист, професійний стаж — 20 років.
Учасниця семінару «Емоційний самоконтроль. Розвиток уваги та пам’яті», Міжнародного форуму «Гармонія інтелекту та здоров’я», майстер-класу «Інтегрований урок у початковій школі». Пройшла навчання з підвищення професійної компетентності з теми «Ейдетика як інструмент розвитку пам’яті в сучасній школі», пройшла курс навчання з розвитку пам’яті та уваги та має кваліфікацію інструктора.
Редактор у видавництві «Шкільний світ», автор педагогічних публікацій. На думку Марини, сучасні діти перебувають у розвиненому світі, навчаються за складною програмою. Свою педагогічну мету вбачає у тому, щоб спростити сприйняття. Практикує ейдетику, швидке запам’ятовування, розвиває уяву, образне мислення, мовлення. Застосовує інтерактивні методи: групові завдання, динамічні вправи та проектну роботу, яка розвиває соціальні навички. У кожній проектній групі є керівник, який здобуває навички лідерства та стає сильним прикладом для інших. Завдяки командній роботі діти навчаються співпрацювати.
Марина знайомить дітей із сучасними інформаційно-технічними можливостями, використовуючи Інтернет під час уроків, заохочує дітей самостійно писати статті в Інтернет. Завдяки цьому вони почуваються справжніми дослідниками та більше зацікавлюються навчанням.
Важливим у початковій школі є позакласне читання: діти читають класичні казки та переглядають фільми чи мультфільми.
Марина зізнається, що їй хочеться навчити всіх. Для неї особливості кожної дитини важливіші, ніж норми і стандарти. Вона звертає увагу на кожен прояв індивідуальності.
Інна Большакова ,
Методистка

Інклюзивна освіта — це сучасна концепція, яка є невід’ємною частиною у формуванні демократичної держави, бо базується на підходах у дотриманні основних прав і свобод людини та спрямована на досягнення Цілей сталого розвитку.

Тетяна Лицур ,
Координаторка інклюзивної освіти
Тетяна Лицур,
Координаторка інклюзивної освіти
Тетяна здобула фах учителя початкової школи у Криворізькому державному педагогічному університеті. Педагогічний стаж — 11 років. «Радію, коли бачу, як мої вихованці використовують здобуті знання на уроці в повсякденному житті, практично їх застосовують. На уроках я використовую дидактичні ігри та дискусії. Гра сприяє соціалізації учнів, підвищує інтерес до навчання, зацікавлює. Дискусія розвиває критичне мислення, дає змогу висловлювати власну позицію, формує уміння відстоювати свою думку і чути інших учасників дискусії», — розповідає Тетяна.

Створювати позитивну, сонячну атмосферу, щоб діти були зацікавленими, а урок — продуктивним.

Вікторія Дробина ,
Логопед
Марія Янченко ,
Педагог класу дошкільної підготовки (для дітей 4 років)
Вікторія Морозюк ,
Педагог класу дошкільної підготовки (для дітей 4 років)
Наталія Осьмак ,
Педагог класу дошкільної підготовки (для дітей 5 років)

Хто не йде вперед, той іде назад.

Юлія Абушек ,
Педагог класу дошкільної підготовки (для дітей 5 років)
Юлія Абушек,
Педагог класу дошкільної підготовки (для дітей 5 років)
Закінчила Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Бориса Грінченка, кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти. Працювала в дошкільному навчальному закладі № 472, у видавничій групі «Шкільний світ», видавничому домі «Перше вересня». Вважає, що під час навчання діти самі дають ідеї, показують, що їм цікаво, і потрібно просто вчасно їх підхопити та обіграти у потрібному руслі.
Леся Бобильова ,
Педагог класу дошкільної підготовки (для дітей 4,5 років)

Навчати та виховувати  так,  щоб  у кожному дитячому  серці  запалити  вогник  пізнання, мислення, добра.

Мирослава Коба ,
Педагог 1-А класу
Мирослава Коба,
Педагог 1-А класу
Педагогічний стаж Мирослави — 16 років. Педагог вищої категорії, постійно бере участь у різноманітних тренінгах і семінарах з педагогіки, психології та інноваційних методів. Має сертифікат Intel «Навчання для майбутнього». Під час викладання застосовує проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики: мозковий штурм, мікрофон, «навчаючи — вчусь», ігрові ситуації, а також прийоми контролю та самоконтролю. Мирослава систематично використовує мультимедійне обладнання, застосовує модель «1 учень — 1 комп'ютер» з використанням Інтернет-ресурсів. Має досвід викладання предметів за програмою Петерсон («Росток»).
Надія Кравченко ,
Педагог 1-А класу

Якщо хочеш, щоб люди йшли за тобою — йди за ними.

Альона Дячук ,
Педагог 1-Б класу
Альона Дячук,
Педагог 1-Б класу
Альона здобула фах учителя початкової школи у Тернопільському національному педагогічному університеті. Педагогічний стаж — 4 роки. Про свій підхід до навчання та виховання дітей Альона говорить: «Якщо хочеш, щоб діти почули тебе — почуй їхні бажання, турботи. Я розвиваю в учнів лідерські якості, віру у власні сили, спроможність подолати труднощі. Коли учень вірить у власний успіх, то праця приносить задоволення». Альона захоплюється бісероплетінням, вишивкою та квілінгом, а також полюбляє читати.
Катерина Нізкодубова ,
Педагог 1-Б класу

У кожного є крила для польоту, лиш тільки треба захотіть злетіть.

Олена Шевченко ,
Педагог 1-В класу
Олена Шевченко,
Педагог 1-В класу
Навчалась в НПУ імені М. П. Драгоманова, педагогічний стаж — 22 роки. Має звання старшого вчителя. Пройшла курс навчання Intel «Навчання для майбутнього», була слухачем на різноманітних семінарах, найяскравішим з яких вважає авторський семінар Ш. Амонашвілі «Гуманна педагогіка». Має публікації у фаховій періодиці. «Учнів початкової школи завжди зацікавлюють ігрові моменти, сюрпризи, несподіванки. Вибуху дитячого натхнення може передувати захоплива історія, прохання про допомогу, власний приклад тощо. Вже у початковій школі є учні, яких надихає розуміння того, що вони самовдосконалюються», — каже Олена.

У кожної людини є сонце, тільки його не треба гасити.

Анна Заріцька ,
Педагог 1-В класу
Анна Заріцька,
Педагог 1-В класу
Закінчила з відзнакою Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю "Початкова освіта", отримала кваліфікацію вчителя початкової школи та сімейного педагога. Продовжує навчання на магістратурі за спеціальністю "Початкова освіта", пройшла навчання у літній школі для вчителів початкових класів "START UP #ВЧИТЕЛІВАЖЛИВІ". Протягом 2 років працювала нянею, має досвід роботи аніматором на дитячих святах та фестивалях. Вважає, що школа має бути місцем усмішок і радості, де кожний учень почуває себе комфортно і безпечно. Для цього використовує дидактичні ігри, навчальні вікторини та квести. Готуючи дітей до дорослого життя, надає перевагу інтерактивним методам навчання, що допомагають збагатити особистісний досвід творчої діяльності учня. Захоплюється віковою психологією та нейропсихологією. Обожнює подорожувати, завжди відкрита для всього нового.

"Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти".

Наталя Романюк ,
Педагог 2-А класу
Наталя Романюк,
Педагог 2-А класу
З відзнакою закінчила Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова та здобула кваліфікацію магістра за спеціальністю "Початкова освіта".Працювала репетитором з предметів початкової школи та вихователем у дитячому садочку. Головним у її педагогічній діяльності є віра в Дитину, створення ситуації успіху в навчанні і перетворення її в розвиток пізнавального інтересу, врахування вікових особливостей дитини для формування творчої та вільної особистості. Намагається прищепити кожній дитині любов до природи, бажання піклуватися про неї. Для цього використовує індивідуальний підхід до кожної дитини, а також методики розвитку критичного мислення, елементи ейдетики, логіки, швидкого читання. На уроках використовує такі практичні методи навчання, як гра, дослід, практичне виконання завдань учнями. Захоплюється футболом, вишивкою хрестиком та бісером, кулінарією. Любить читати та подорожувати.

Навчати — це торкатись життів назавжди.

Олена Курись ,
Педагог 2-А класу
Олена Курись,
Педагог 2-А класу
Пані Олена закінчила Кременчуцький педагогічний коледж та Глухівський національний педагогічний університет. Пройшла курс навчання за методом Марії Монтессорі, курси за програмою "Росток", онлайн-курси НУШ та інклюзивного навчання. У школі найбільше любить читати дитячі твори та знаходити в них цікаві думки. Книга, яку радить прочитати всім, — "Ловець у житі" Дж. Селінджера. У вільний час любить грати у сквош, їздити на велосипеді, читати книги.
Марія Бойко ,
Педагог 2-Б класу

Не відкладай на завтра те, що можна зробити сьогодні.

Юлія Хрей ,
Педагог 2-Б класу
Юлія Хрей,
Педагог 2-Б класу
Пані Юлія навчалася в Ніжинському державному університеті ім. М.В. Гоголя, де отримала диплом магістра з відзнакою в галузі української філології. З самого дитинства мріяла стати вчителькою. Має багаторічний досвід роботи вчителем початкових класів і педагогом раннього розвитку. Активно займається саморозвитком, постійно навчається нового, щоб робити навчальний процес ще цікавішим та продуктивнішим. У вільний від роботи час любить читати, подорожувати та вишивати бісером, обожнює кулінарні експерименти та заняття спортом на свіжому повітрі.
Ольга Захарець ,
Педагог 2-В класу

Всередині кожної людини йде боротьба злого вовка з добрим. Завжди перемагає той вовк, якого ти годуєш. Індіанська мудрість

Оксана Шебеко ,
Педагог 2-В класу
Оксана Шебеко,
Педагог 2-В класу
Пані Оксана здобула дві вищі освіти: економічну — в Херсонському національному технічному університеті, педагогічну — в Національному педагогічному університеті ім. М. Драгоманова. Сертифікований вчитель початкових класів Нової української школи. Здобула додаткову освіту та досвід викладання предметів у початковій школі за програмою Ельконіна-Давидова «Розвиваюче навчання». Використовувала у практиці класичні методики навчання читання та каліграфічного письма за ідеями К. Ушинського. Має відповідне навчання та досвід роботи в інклюзивному класі з дітьми з особливими освітніми потребами. У вільний час любить бути з родиною і друзями, але іноді — на самоті в компанії гарної книги.

Серце віддаю дітям.

Вікторія Колосай ,
Педагог 3-А класу
Вікторія Колосай,
Педагог 3-А класу
Вікторія здобула рівень бакалавра у Київському університеті ім. Грінченка та рівень магістра в Національному педагогічному університеті ім. Драгоманова за спеціальністю «учитель початкової школи, вчитель англійської мови». Брала участь у Всесвітній культурно-освітній асоціації гуманної педагогіки та навчально-педагогічному проекті «Росток». Педагогічний стаж — 5 років. Вікторія застосовує у педагогічній діяльності формуючий підхід (вплив словом, прикладом і ділом) та синергетичний підхід (вражаючі несподіванкою ситуації, які викликають в учнів сильні почуття, боротьбу мотивів, зміну ставлення до себе та інших). Про свій підхід до виховання учнів Вікторія говорить: «Надихати і зацікавлювати учнів хочеться особистим прикладом. Ми навчаємося разом. Щодня дізнаємо нову інформацію, оволодіваємо новими технологіями, щось досліджуємо. Ми разом стаємо кращими. Навчаємо та стимулюємо одне одного. Постійно розвиваємося, синергуючи».
Олександра Розентрегер ,
Педагог 3-А класу

Для ефективного викладання важливо, коли дитина хоче навчатися, і любить це. Тож я зацікавлюю учнів позитивом.

Оксана Хомич ,
Педагог 3-Б класу
Оксана Хомич,
Педагог 3-Б класу
Старший викладач, професійний стаж — 9 років. Оксана вчиться разом із дітьми, ставить себе на одному рівні з ними, намагається бачити світ їхніми очима. Їй важливо встановити близькі стосунки із кожною дитиною. «Сучасні діти легко і швидко навчаються, особливо якщо активно з ними спілкуватися та демонструвати матеріал наочно», — говорить Оксана. Для цього на кожному предметі вона використовує особливі методи та індивідуальні підходи. Наприклад, під час уроків української мови Оксана застосовує вивчення фразеології, яке розвиває асоціативне мислення. Також вона використовує провокативний метод, щоб навчити дітей аргументувати свою точку зору; застосування Інтернет, щоб навчити шукати і використовувати інформацію; групові проекти, щоб розвинути навички роботи у команді; мультимедіа, щоб матеріал сприймався легко і був зрозумілим. Оксана розвиває самостійність дітей, надаючи їм свободу вибору. На її думку, кожна дитина може бути творчою, потрібно лише визначити напрям, у якому вона хоче рухатись. Вона зізнається, що найприємніше у її роботі — спостерігати за тим, як діти самостійно використовують здобуті вміння та навички у своїй роботі.

Любити життя і цінувати кожну його хвилину. У книгах шукати істину, у людях – мудрість.

Марія Уємова ,
Педагог 3-Б класу
Марія Уємова,
Педагог 3-Б класу
Пані Марія закінчила Бердянський державний педагогічний університет. Полюбляє вдосконалювати свої професійні знання (вебінари, тренінги, семінари). Брала участь у Всеукраїнській школі онлайн, що назавжди залишиться в історії української освіти. Книга, яку радить усім, — «Щоденник за методикою BULLET JOURNAL» Райдер Керролл. У вільний час любить спілкуватись із рідними, гуляти вулицями Києва та фотографувати.

У всьому починати з себе, бути взірцем та любити учнів.

Ірина Каленська ,
Педагог 3-В класу
Ірина Каленська,
Педагог 3-В класу
Закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Початкова освіта», отримала кваліфікацію вчителя початкової школи та сімейного педагога. Протягом 3 років працювала в дитячих таборах «Jamm» і «RTC». Проходила виробничу практику в Новопечерській школі. До кожного учня намагається підібрати індивідуальний підхід, і вважає, що перш за все потрібно дати йому право власного вибору. Для цього використовує дидактичні ігри, навчальні вікторини та квести. Обожнює подорожувати і любить handmade.
Марія Ткачів ,
Педагог 3-В класу

Найбільша радість для мене — це досягнення моїх учнів.

Вікторія Машукова ,
Педагог 4-А класу
Вікторія Машукова,
Педагог 4-А класу
Магістр початкового навчання. Філолог. Викладач української мови і літератури. Педагогічний стаж — 10 років. Брала активну участь у міжнародних навчальних семінарах з питань освіти в Україні. Пройшла тренінг Intel «Навчання для майбутнього». Автор педагогічних публікацій. Педагогічну кар'єру розпочинала на посаді асистента кафедри педагогіки і методик початкового навчання у Чернівецькому національному університеті; обіймала посаду заступника директора з виховної роботи і вчителя української мови і літератури у загальноосвітній школі № 4 міста Чернівці. Працювала вчителем початкових класів у Львівській загальноосвітній школі № 95 у складі лідерської команди з реалізації українсько-канадського проекту «Інклюзивна освіта для дітей із особливими потребами в Україні». У процесі викладання застосовує такі інноваційні прийоми та методи навчання, як розвиток творчого мислення, проектні методи навчання, подача матеріалу за допомогою мультимедійних засобів навчання, проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики.
Олександр Бондаренко ,
Педагог 4-А класу

Вам не вдасться ніколи виховати мудреців, якщо ви будете вбивати в дітях пустунів.

Надія Шпак ,
Педагог 4-Б класу
Надія Шпак,
Педагог 4-Б класу
Надія здобула фах учителя початкових класів та англійської мови у Національному педагогічному університеті ім. Драгоманова, працювала педагогом-організатором у дитячому таборі «Артек». «Для того щоб зацікавити учня, перш за все потрібно дати йому право власного вибору. Щиро вірю, що кожен з учнів особливий і талановитий», — говорить Надія. У вільний час Надія вивчає вікову психологію, займається фотографуванням та кулінарією.

Найкращі вчителі для мене — це завжди мої учні!

Олена Співак ,
Педагог 4-Б класу
Олена Співак,
Педагог 4-Б класу
Пані Олену найбільше надихає та мотивує відчуття, що потрібно здобувати нові знання та навички і завжди є куди рости професійно. 16 років працювала у школі, в якій вчилась. У школі найбільше подобається те, що кожен день повен відкриттів, можливостей пізнання себе та людей навколо. Улюблена книга — "Тореадори з Васюківки" Всеволода Нестайка. Любить подорожувати, дивитись кіно, влаштовувати посиденьки з друзями.

Хто ніколи не був дитиною, ніколи не буде дорослим.

Юлія Чечель ,
Педагог класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами

Єдиний спосіб зробити щось дуже добре — любити те, що ти робиш.

Ольга Скришевська ,
Асистентка педагога класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Ольга Скришевська,
Асистентка педагога класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Пані Ольга закінчила з відзнакою Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, отримала професійну кваліфікацію вчителя-дефектолога. Свій досвід викладання почала з Новопечерської школи, пройшовши стажування. Під час роботи з дітьми зрозуміла просту істину: щоб навчання для учня було корисне та захопливе, прислухайся до його бажань, дай змогу власноруч прийняти рішення та будь просто поруч для підтримки. У роботі з дітьми спирається на правила: віра в дитину та її успіх; щоб зрозуміти дитину, згадай себе у цьому віці; відчувай, працюй на випередження та отримуй задоволення від того, що ти робиш. Вільний час пані Ольги відкритий для чогось нового: вона обожнює активний відпочинок (ролики, велосипед, скейт, джампінг, байдарки, вейкбординг), обожнює подорожувати з допомогою авто, таким чином об'їздила Україну. Але любить також спокійні вечори у компанії книги та handmade.
Аліна Пилипець ,
Учителька-дефектолог класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Євгенія Ейсмонт ,
Асистентка педагога класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Філологія та історія

Кожна дитина — це сонце, тільки дайте їй світитися.

Юрій Гайдученко ,
Учитель української мови та літератури
Юрій Гайдученко,
Учитель української мови та літератури
Юрій — магістр за фахом «українська мова та література та мова і література (англійська)», а також закінчив аспірантуру за фахом «загальна педагогіка та історія педагогіки», має п'ять років викладання української мови у вищих навчальних закладах і школах. Юрій має значні здобутки: він — переможець Всеукраїнського конкурсу «Учитель-новатор 2015» (Microsoft «Партнерство в навчанні»); переможець конкурсу «The Best Scientific Report» Х Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми міжнародного співробітництва у сфері вищої освіти» (Словаччина-Угорщина, 2011). А найбільше досягнення Юрія — це його учні. Він виховав 2 переможців ІV етапу, 10 переможців ІІІ етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика, 1 переможця ІV етапу та 5 переможців ІІІ етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка. «Я переконаний, що головна умова позитивного розвитку дитини — свобода вибору, яка допомагає їй приймати нові розвивальні ситуації. Для цього я використовую нові прогресивні педагогічні інструменти, якими користуються педагоги найрозвиненіших освітніх систем світу. Своїм завданням вважаю забезпечення дітей можливістю потрапити в середовище, де на них не тиснуть дорослі під час здійснення особистого вибору — вибору в дрібницях, але при цьому свідомого та відповідального. В основу кожного уроку добираю завдання, які розвивають в учнів навички ХХІ століття: творчість, критичне мислення та вміння вирішувати проблеми, комунікативні навички та навички співробітництва, навички працювати з інформацією, а також життєві навички: гнучкість, ініціативність та самоспрямованість, соціальні навички, лідерство та відповідальність». Портфоліо вчителя: http://bit.ly/34P3i1u

Я завжди бачу у кожному учневі позитив, поважаю його за це і дозволяю вільно проявляти себе.

Марина Возна ,
Учителька української мови та літератури, виховниця 6-Б класу
Марина Возна,
Учителька української мови та літератури, виховниця 6-Б класу
Учитель вищої категорії, професійний стаж — 26 років. Марина закохана в літературу і передає цю любов учням завдяки своїй харизмі, енергії та позитиву. Завжди ставиться до учнів як до рівних, тож вони зацікавлюються і самі прагнуть до високих результатів. Учні викликають у неї захват, адже вони часто демонструють нестандартний підхід і неочікувані інтерпретації. Марина звертає увагу на особливості характеру кожного учня та дозволяє кожному виявляти себе і демонструвати свої знання саме так, як він хоче і вміє. Для неї важлива точка зору кожного і вона вчить не лише відстоювати її, а й вміти аргументувати. Під час її уроків відбуваються запальні дискусії, завдяки яким розвивається аналітичне мислення. Серед вихованців — переможці олімпіад та конкурсів наукових робіт МАН. Портфоліо вчителя: http://bit.ly/3mTfNzb

Кожен новий день — це можливість чогось навчитися.

Ольга Питюр ,
Учителька української мови та літератури
Ольга Питюр,
Учителька української мови та літератури
10 років працювала вчителем української мови та літератури у Політехічному ліцеї НТУУ "КПІ" м.Києва, також працювала коректором у видавництві "Грані-Т". Вважає, що урок — це простір для креативності, пошуку, поразок і перемог. Застосовує групову роботу та роботу у парах у поєднанні із використанням сучасних інтерактивних технологій та ігор власного виробництва \ мережі онлайн. Особливий акцент робить на розвитку асоціативного і логічного мислення, роботі із візуальними матеріалами для запам'ятовування великих обсягів інформації. Любить кататися на конях і подорожувати. Мріє здійснити паломництво дорогою Святого Якова.

Школа — місце найнеочікуваніших відкриттів і здобуття безцінного досвіду, як дітьми, так і дорослими.

Діана Мельникова ,
Учителька української мови та літератури
Діана Мельникова,
Учителька української мови та літератури
Закінчила ДонНУ ім. Стуса. У 2018 році стала півфіналісткою конкурсу "Global Teacher Prize Ukraine", брала активну участь у різних освітніх проєктах, як-от "БомбеЗНО", "Вивчай та розрізняй" від IREX тощо. У роботі з дітьми вважає головним індивідуальний підхід, люить творчі завдання, що спонукають думати та дають змогу інтегрувати навички й знання з різних предметів. Ділиться вчительським досвідом у статтях на різних освітніх ресурсах. Лавреатка ІІІ премії конкурсу від видавництва "Смолоскип" та переможниця конкурсу творів для дітей "Напишіть про мене книжку" (2016). Книга, яку радить прочитати всім, — "Якоб вирішує любити" К. Д. Флореску. Любить подорожувати, ходити в гори, читати, малювати на графічному планшеті, кататися на ковзанах та велосипеді, писати книжки, спати.

"Завжди можна навчитися літати, потрібно лиш захотіти". Р. Бах

Віктор Гречук ,
Учитель української мови та літератури, виховник 9-А класу
Віктор Гречук,
Учитель української мови та літератури, виховник 9-А класу
Пан Віктор здобув фах філолога, учителя української мови і літератури та зарубіжної літератури, редактора освітніх видань за магістерською програмою Кам’янця-Подільського національного університету ім. І. Огієнка. Брав участь у польсько-українському тренінгу «Інноваційні підходи в роботі з дітьми та молоддю» в рамках програми RITA – Przemiany w regionie в 2015 р., у тренінгу з енергозбереження в рамках міжнародного проекту SPARE (шкільний проєкт з раціонального використання ресурсів та енергії), учасник експертного обговорення «Ключові проблеми української школи» за участю Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич у 2017 р. Книга, яку радить прочитати всім, — "Фах" Айзека Азімова. У вільний час любить колекціонувати враження та емоції від веломандрівок неймовірними куточками нашої планети, а також експериментувати в кулінарії
Анастасія Онатій ,
Учителька української мови та літератури
Анна Повар ,
Учителька української мови та літератури, виховниця 5-Б класу

Навчаючи — вчусь.

Василь Кучмай ,
Учитель історії, виховник 6-А класу
Василь Кучмай,
Учитель історії, виховник 6-А класу
Закінчив магістратуру та аспірануру історії у Національному педагогічному університеті ім. М.П. Драгоманова. Викладав історію у Києво-Печерському ліцеї №171 «Лідер», а також був головою молодіжного союзу України в Дарницькому районі м. Києва. Василь підвищує зацікавленість та сприяє розвитку креативного мислення учнів через використання ігрових завдань та інтерактивних технологій. У вільний час грає у футбол та великий теніс.

Мрій буйно. Дій активно. Радій яскраво.

Леся Юрчишин ,
Учителька історії, правознавства та громадянської освіти
Леся Юрчишин,
Учителька історії, правознавства та громадянської освіти
Пані Леся здобула 2 вищі освіти у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка. Навчалась на різноманітних програмах Українського центру вивчення історії Голокосту, які найбільше вплинули на формування світогляду та підходу до "чутливих" тем в історії. Ще у 6-ому класі захопилась історією Стародавнього Світу і твердо вирішила стати вчителем історії. Зараз часто виступає як тренерка та експертка у різноманітних проєктах з громадянської просвіти та методики викладання. Співавторка методичних посібників для вчителів. Найкраща учителька громадянської освіти за версією премії Global Teacher Prize Ukraine 2020. Книги, які радить прочитати всім: тетралогія "Таємний посол" Володимира Малика, "Гордість та упередження" Джейн Остін, "Хоробре серце Ірен Сендлер" Джека Маєра, "Залишаюсь українцем" Богдана Гаврилишина. У вільний час любить продовжувати дізнаватись щось нове у різний спосіб: через освітні подорожі, документальні фільми, зустрічі з однодумцями.
Гліб Капустін ,
Учитель історії, виховник 10-А класу
Іноземні мови
Галина Книгиницька ,
Учителька англійської мови
Вікторія Мельниченко ,
Учителька англійської мови

"Я — не результат обставин. Я — результат власних рішень". Стівен Кові

Оксана Іваненко ,
Учителька англійської мови
Оксана Іваненко,
Учителька англійської мови
Пані Оксана два роки працювала в Британській міжнародній школі, потім мала можливість розвиватися як професіонал у мовній школі, а тоді знайшла своє місце в Новопечерській. Пані Оксану надихає можливість навчатися та ділитися досвідвідом та співпрацювати з іноземними колегами, а також міжнародні курси та майстерки. Книга, яку радить прочитати всім, — "Диво" Ракель Паласіо. У вільний час багато читає та проводить час із сім'єю на природі.
Олена Потеряйко ,
Учителька англійської мови

"Ви ніколи не зрозумієте одну мову, поки не розумітимете принаймні дві". Джеффрі Вілланс

Альона Письменко ,
Учителька англійської мови
Альона Письменко,
Учителька англійської мови
Пані Альона навчалась у Київському національному лінгвістичному університеті на кафедрі романської філології (французька та англійська мови та зарубіжна література). Працювала викладачем ліцею «Перспектива» та Британської міжнародної школи. Найбільше любить, коли учні у гарному настрої, задоволені після уроків. Книга, яку радить прочитати всім, — "Хочу і буду" Михайла Лабковського. Любить весело проводити час із своєю сім'єю.
Олена Хланевська ,
Учителька англійської мови

"Знання — сила". Френсіс Бекон

Галина Богатирьова ,
Учителька англійської мови
Галина Богатирьова,
Учителька англійської мови
Пані Галина любить навчатись і має декілька вищих освіт: закінчила НПУ ім. М. П. Драгоманова за спеціальністю "Вчитель англійської мови і зарубіжної літератури" та ЛНУ ім. І. Я. Франка "Екологія", отримавши ступінь бакалавра. Ступінь магістра здобула в НТУУ «КПІ» за спеціальністю «Переклад». Має два міжнародні сертифікати – TKT (Teaching Knowledge Test) та CAE (Cambridge English Certificate in ESOL International (Advanced). Книги, які радить прочитати всім, — серія про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінґ. У вільний час багато читає, займається самоосвітою, проводить час із сім'єю, любить довгі піші прогулянки.
Тетяна Бірчак ,
Учителька англійської мови, виховниця 10-Б класу
Бенджамін Еванс ,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Бенджамін Еванс,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Кваліфікований вчитель з Великобританії з багаторічним досвідом роботи у сфері освіти. Енергійний, завжди допомагає учням розкрити свій потенціал. Він здатний створити сприятливі взаємини не лише з учнями, але й батьками, колегами вчителями з метою заохочення і зміцнення самооцінки учнів. Бен прагне дати дітям найкращу освіту в житті, любить працювати у жвавому довкіллі. Бен вміє надихати, мотивувати себе та інших, щоб досягти успіху.

Яка мудрість може бути величніша за доброту?

Бен Парті ,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Бен Парті,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Бен закінчив Miami University, Teach-Now Educatore School of Education. Він працював у P'titCREF (Київ), International Language School (Москва), American University of Iraq (Сулейманія) та в Miami University (Оксфорд). Підхід Бена до освіти - орієнтований на учня, побудований на проектній діяльності "Я сприяю внутрішній мотивації для навчання і сприяю творчості шляхом встановлення хороших стосунків із учнями. Я прагну створити середовище, в якому вони відчувають потребу вчитися, досліджувати, відкривати і створювати."
Маланка Назаровіч ,
Носійка та сертифікована учителька англійської мови, педагог класу дошкільної підготовки (для дітей 5 років)
Оленка Марченко ,
Носійка та сертифікована учителька англійської мови, педагог класу дошкільної підготовки (для дітей 4 років)
Стефанія Костюк ,
Носійка та сертифікована учителька англійської мови
Денніс Барчак ,
Учитель англійської мови, носій
Нік Гайнек ,
Учитель англійської мови, носій

Краса мови — в гармонії. Допоможи людині побачити її, і людина закохається у мову на все життя.

Яна Сафронова ,
Учителька німецької мови, виховниця 8-А класу
Яна Сафронова,
Учителька німецької мови, виховниця 8-А класу
Яна здобула фах філолога та мовознавця у Запорізькому національному університеті, а також рівень магістра філології у Класичному приватному університеті. Працювала вчителем німецької мови у Дніпрорудненській гімназії «Софія». «Не намагайтесь навчити дітей одній лише мові — виховуйте в них уміння слухати й бути почутими, формулювати свої думки, бути уважними та винахідливими. Дайте учням інструмент для подальшого самостійного розвитку. Мова — дивовижний витвір людини, який поєднує в собі логіку граматичних структур та витончену винахідливість поезії. Моя задача — допомогти кожному учню знайти у мові саме те, в чому він зможе максимально проявити власні здібності та те, чого буде прагнути», — стверджує Яна.
Керстін Шварц ,
Носійка та сертифікована учителька німецької мови
Сергій Сліпченко ,
Учитель іспанської мови

Коли учні починають проактивно ставитися до вивчення мови, вони готові досягати майстерності.

Ігнасі Віладоміу ,
Носій та сертифікований учитель іспанської мови
Ігнасі Віладоміу,
Носій та сертифікований учитель іспанської мови
Іспанець із Барселони, вже декілька років живе в Києві. Професійний учитель з дипломом Університету Барселони з викладання у початковій і середній школі, в Барселоні викладав в одній із найкращих приватних шкіл. У Києві викладав іспанську в школі №176, а також на приватних мовних курсах.
Владислава Яушева ,
Учителька французької мови
Мохамед Гурарі ,
Учитель французької мови, носій

Даремне навчання без думки, небезпечна думка без навчання.

Сунь Чао Чін ,
Носій та сертифікований учитель китайської мови
Сунь Чао Чін,
Носій та сертифікований учитель китайської мови
Викладач Сунь Чао Чін свої перші уроки китайської мови та каліграфії отримав від дідуся, потім у Коледжі мистецтв у місті Бошан. Згодом, вже в Україні він закінчив художню академію (НАОМА). Під час навчання давав перші уроки з китайської мови та каліграфії своїм знайомим. Потім це стало професійною діяльністю і улюбленою справою. Це як приватні уроки, так і групові. Майже половина учнів Чао Чіна — діти. У 2013-2015 роках він вів факультативні заняття з китайської мови у школі в м. Буча. Серед його учнів є ті, які успішно склали тест на володіння китайською мовою HSK, який є єдиною формою атестації для іноземців. У своїй роботі Чао Чін намагається поєднати традиційний підхід до навчання, що формувався у Китаї декілька тисяч років, і сучасні методи навчання та технології.
Природничі науки

Навчившись вчитись, зможеш все. Хто володіє інформацією, володіє світом.

Михайло Гончаренко ,
Учитель біології, виховник 7-Б класу
Михайло Гончаренко,
Учитель біології, виховник 7-Б класу
Педагогічний стаж — 5 років. Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. Магістр за спеціальністю «Біологія». Викладач біології, вчитель хімії, еколог. Михайло зацікавлює учнів проблемними питаннями та проектними заняттями, створює комфортні умови для навчання, а найкраще йому допомагає привернути увагу учнів почуття гумору. Підхід Михайла до викладання — це стимулювання розвитку мислення, уваги, вміння аналізувати, та особистісно-орієнтоване виховання. Михайло цінує унікальність кожного учня.
Світлана Бабій ,
Учителька біології

Дитина — не чаша, яку треба заповнити, а смолоскип, який треба запалити.

Анатолій Аматов ,
Учитель географії, виховник 7-А класу
Анатолій Аматов,
Учитель географії, виховник 7-А класу
Анатолій має дві вищі освіти: здобув фах учителя історії й географії в Полтавському державному педагогічному інституті ім. В. Г. Короленка, а згодом рівень магістра за фахом «Керівник підприємства, установи та організації» в Університеті менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України. Педагогічний стаж — 26 років, протягом яких працював педагогом-організатором, учителем історії й географії, а також обіймав посади заступника директора з виховної роботи в гімназії «Євроленд» Європейського університету, ліцеї податкової та рекламної справи № 21, спеціалізованої школи № 118 «Всесвіт» міста Києва. Анатолій тривалий час працював в Центрі культури та мистецтв Європейського університету. Викладав в Національному університеті «Одеська юридична академія» та Британській Міжнародній школі. Має досвід роботи в туристичному бізнесі. Анатолій захоплюється гірськими лижами, понад 30 років працює в дитячих таборах.

Щоб здивуватися, потрібна мить, а щоб зробити дивовижну річ, потрібні роки терпіння і наполегливої праці.

Світлана Чемерис ,
Учителька географії, виховниця 11-А класу
Ольга Крапив'янська ,
Учителька географії, виховниця 8-Б класу
Іван Заболотських ,
Учитель хімії
Ярослава Топольнікова ,
Лаборантка, керівниця гуртка "Весела наука"
Математика, фізика та інформатика

Математика також може бути красивою, якщо на неї подивитись з любов'ю.

Сергій Сюкало ,
Учитель математики, виховник 8-В класу
Сергій Сюкало,
Учитель математики, виховник 8-В класу
Сергій здобув фах учителя математики а Київському державному педагогічному університеті імені Драгоманова. Педагогічний стаж — 22 роки. Серед його учнів — призери міських та районних олімпіад з математики, лінгвістики. Серед випускників — успішні студенти вищих навчальних закладів, успішні громадяни своєї країни. На думку Сергія, найважливіше для вчителя — любити справу, якою він займається, і тоді учні з майже стовідсотковою ймовірністю захочуть зробити те саме.

Я прагну навчити розв'язувати задачі та виховати в учнях відчуття здорової конкуренції і життєвої впевненості.

Вікторія Тимошкевич ,
Учителька математики
Вікторія Тимошкевич,
Учителька математики
Учитель вищої категорії, професійний стаж — 22 роки. Відмінник столичної освіти, Заслужений вчитель України, нагороджена орденом княгині Ольги ІІІ ступеня. Протягом останніх 12-ти років працювала у фізико-математичному ліцеї №208, за цей час виховала 17 призерів Всеукраїнських олімпіад з математики та п’ятьох призерів Міжнародних олімпіад з математики. На думку Вікторії, математика розвиває аналітичні здібності, логіку, розуміння життєвих ситуацій. Вона переконана, що математика і логіка сприяють гармонійному розвитку особистості учня. Уважно слідкує за учнями, звертає увагу на особливості кожного. Дозволяє учням навчатися саме так, як їм зручно, зізнається, що часто сама у них вчиться. Серед цікавих інтерактивних прийомів, які використовує Вікторія, — математична обробка тексту, різноманітні командні змагання та конкурси, аналіз ситуації тут і зараз. Подібні методи дозволяють отримати фундаментальне розуміння та стимулюють творчість.

Я прагну розвивати і вчити думати дитину, яка прийшла до мене на урок.

Тетяна Лясківська ,
Учителька математики
Тетяна Лясківська,
Учителька математики
Тетяна здобула кваліфікацію викладача математики та фізики у НПУ ім. Михайла Драгоманова.
У вільний час любить читати книжки та кататися на ковзанах, гуляти з дитиною та спілкуватись із друзями. Обожнює Агату Крісті та її детективи.
Іванна Біляй ,
Учителька математики
Юрій Гладков ,
Учитель математики

Я допомагаю учням розвинути природну зацікавленість до пізнання світу, передаючи їм свою любов до фізики.

Андрій Березовський ,
Учитель фізики
Андрій Березовський,
Учитель фізики
Вчитель фізики вищої категорії, вчитель-методист, Заслужений вчитель України, кавалер ордену «За Заслуги» ІІ та ІIІ ступенів. Працює над методичною проблемою «Підвищення інтересу та мотивації учнів до вивчення фізики засобами мультимедійних технологій та створення проблемних ситуацій на уроках фізики». Його вихованці – призери фізичних олімпіад всіх рівнів, включаючи міжнародний. Пан Андрій — постійний член журі всіх етапів олімпіади та керівник команди учнів м. Києва на ІV етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики. Молодший науковий співробітник відділу створення навчально-тематичних систем знань Національного центру «Мала академія наук України». Учасник національного освітнього проекту «Всеукраїнська школа онлайн». Учасник Всеукраїнської школи передового педагогічного досвіду вчителів фізики України. Координатор Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» в м.Києві. Двічі був лауреатом усіх етапів конкурсу «Вчитель року». Лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор», організованого компанією Microsoft. На уроках використовує евристику, проблемні питання, застосовує мультимедіа і комп’ютерні технології для обробки експериментальних даних. Закоханий у фізику, постійно вивчає щось нове і своєю цікавістю запалює учнів. Йому подобається показувати учням видовищні експерименти та різноманітні наукові фокуси, особливо якщо вони пов’язані з побутовими предметами, адже це дивує і зацікавлює. До кожного учня знаходить свій ключик, адже вважає, що всі — особистості, і всі різні.

Пізнання фізичних законів дає розуміння, що наше знання не статично, воно розвивається.

Валентина Албул ,
Учителька фізики, виховниця 11-Б класу
Валентина Албул,
Учителька фізики, виховниця 11-Б класу
Валентина закінчила Донецький національний університет за спеціальністю «фізик, викладач». Валентина посіла II місце на обласному конкурсі «Найкращий працівник року» в номінації «Найкращий учитель природничо-математичних дисциплін», має публікації у видавництві «Основи» та інтернет-публікації. Учні Валентини — постійні переможці II та III етапів олімпіад з фізики та астрономії. «Я вважаю, що кожна людина є творчою особистістю з миті народження. Під час своїх уроків я залучаю учнів до проведення та подальшого аналізу фізичних експериментів, пояснення їхнього результату; додаю ігрові елементи; підтримую бажання учнів конструювати фізичні прилади в домашніх умовах».

Я завжди намагаюся дивитися глибше і навчаю цього своїх учнів, а також виховую у них відповідальність та самостійність.

Тетяна Ткаченко ,
Учителька інформатики
Тетяна Ткаченко,
Учителька інформатики
Вчитель вищої категорії, пройшла курси мережної академії CISCO та тренінг за Х версією Intel «Навчання для майбутнього».
Викладацький стаж — 12 років. Була методистом районного науково-методичного центру в Управлінні освіти Голосіївської районної у місті Києві державної адміністрації, а згодом — методистом вищої категорії координаційного центру інформаційно-комунікаційних технологій у Департаменті освіти і науки, молоді та спорту у Київській міській державній адміністрації.
Тетяна з першого уроку показує учням, що інформатика має прикладне застосування і потрібна під час навчання і майбутньої роботи. Навчає користуватися інформатикою під час навчання: застосовувати комп’ютерні програми, знаходити інформацію в Інтернеті. Тетяна диференціює учнів, адже кожен має свій рівень володіння комп’ютером. Якщо учень зацікавлений, вона сприяє поглибленому вивченню програмування. Найбільш обізнані учні можуть самостійно проводити уроки.
Тетяна стимулює творчість учнів, надихаючи власним прикладом у галузях цифрової фотографії, комп’ютерної графіки та веб-дизайну.
Євгеній Якобчук ,
Учитель інформатики
Віта Крикун ,
Учителька інформатики
Творчість та спорт

Навчаю інших — навчаюсь сам.

Сергій Чешейко ,
Керівник кафедри спорту
Сергій Чешейко,
Керівник кафедри спорту
Сергій організовує навчально-методичну роботу з учителями фізичної культури та тренерами-викладачами, організовує та проводить спортивно-масові заходи. Педагогічний стаж Сергія складає 29 років, раніше працював у СШ №78. Переможець Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року 2005» у номінації «Фізична культура». Для Сергія особливо важливо не відставати від молодого покоління й передавати досвід молодим. «Кожну роботу намагаюсь виконувати сумлінно. Справедливість ставлю на перше місце».

Будь-яка людина повинна вміти мислити логічно, щоб вільно пізнавати світ, а навчити ефективних методів самостійного пошуку інформації — один із обов’язків педагога.

Андрій Кольба ,
Учитель шахів
Андрій Кольба,
Учитель шахів
Тренер вищої категорії. Здобув фах учителя загально-технічних дисциплін і фізики у Тернопільському державному педагогічному інституті, а також учителя фізичного виховання та валеології у Тернопільському національному університеті. Успішні вихованці Андрія здобували призові місця на чемпіонатах України, Європи та Світу. Серед них — його донька Анастасія, володарка кубку світу з шахової композиції 2007 р., триразова чемпіонка України та багаторазова призерка України. Учні Андрія займаються за його авторською методикою. Андрій надихає дітей полюбити шахи та вселяє впевненість дітям у власних розумових силах.

Діти — це наше майбутнє.

Наталя Годунко ,
Тренерка з художньої гімнастики
Наталя Годунко,
Тренерка з художньої гімнастики
Дворазова чемпіонка світу та Європи з художньої гімнастики. 6 років тому розпочала тренерську кар'єру. «Кожній дитині, яка в мене навчається, я віддаю частинку своєї душі», — говорить Наталя про тренерську діяльність. Окрім спорту та балету Наталя захоплюється східною філософією.

Регулярно поповнювати й удосконалювати свої знання, бути професійним педагодом та займати достойне місце в суспільстві.

Іванна Домбровська ,
Тренерка з плавання
Іванна Домбровська,
Тренерка з плавання
Кандидат в майстри спорту з плавання. Закінчила Національний університет фізичного виховання та спорту України за спеціальністю «тренер з плавання, учитель фізичного виховання в школі». Протягом 10 років працює у сфері плавання, має досвід роботи в загальноосвітніх школах та спортивно-оздоровчих клубах. Іванна надихає учнів на успіхи та прищеплює любов до здорового способу життя.

Я ціную не тільки кінцевий результат, а й задоволення від процесу його отримання!

Олег Шуст ,
Тренер з футболу
Олег Шуст,
Тренер з футболу
Майстер спорту України з міні-футболу, чемпіон та володар кубку України з міні-футболу. Ліцензія тренера з футболу категорії С. Закінчив Український державний університет фізичного виховання і спорту за фахом «викладач фізичного виховання та тренер з футболу». У своїх вихованцях пан Олег плекає дисципліну, свідоме ставлення до занять і здоровий спосіб життя. Книга, яку радить усім, — "7 навичок високоефективних людей" Стівена Кові.
Олександр Калінкін ,
Тренер з туризму та спортивного орієнтування
Олександр Калінкін,
Тренер з туризму та спортивного орієнтування
Майстер спорту України, тренер вищої категорії, відмінник освіти України. Має стаж тренерської роботи понад 20 років. Підготував багатьох чемпіонів України та міжнародних змагань, учасників чемпіонатів світу та Європи, 15 майстрів спорту України. У 2014 році двоє вихованців стали чемпіонами Європи серед юніорів.
Анна Домніч ,
Учителька хореографії
Анна Гришанович ,
Учителька хореографії

Найважливіше для мене — усмішки дітей, бачити, як вони зростають над собою і стають кращими.

Яна Стукач ,
Учителька спорту
Яна Стукач,
Учителька спорту
Майстер спорту зі спортивної гімнастики. Була тренером з гімнастики та дитячого фітнесу, хореографом у дитячих центрах розвитку, а також тренером зі спортивної гімнастики у Міжнародному благодійному фонді «Спорт і діти». Яна вбачає місію тренера для учнів у тому, щоб бути провідником і допомогти обрати свій шлях, дати дітям розуміння того, що потрібно робити, і навчити бути самостійними. Вона помітила, що для сучасних дітей спорт особливо важливий, адже відволікає їх від гаджетів та сидячого способу життя, повертає радість руху. Спортивна гімнастика, на думку Яни, мотивує бути найкращим, перемагати себе та підтримувати товаришів, виховує дисципліну, стриманість, бажання показати себе, прагнення до перемоги, рішучість, силу волі. Спортивна гімнастика однаково цікава та корисна як для дівчат, так і для хлопців, адже задіює і розтяжку, і силу. Під час тренувань Яна робить акцент на оздоровленні. Зокрема, заняття спортивною гімнастикою з дитинства надають правильну поставу на все життя.
Сергій Бобильов ,
Учитель спорту
Любов Мельник ,
Учителька спорту
Мистецтво і трудове навчання

Найголовніше — це любов до дітей та до свого фаху.

Анастасія Бобкова ,
Учителька гончарства
Анастасія Бобкова,
Учителька гончарства
Член Спілки Художників та мистецтвознавців. Учасниця щорічних Всеукраїнських виставок Національної спілки художників України. Закінчила Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Михайла Бойчука за спеціальністю «декоративно-прикладне мистецтво, майстер художньої кераміки». Надихає учнів на розкриття творчого потенціалу власними доробками, а також опікується екологією та пов'язанням навчання із природою. Анастасія переконана, що кожна дитина по-своєму талановита, а місія вчителя полягає у віднайденні індивідуального таланту.

Роби зі мною, роби як я, роби краще за мене — це не лише дивіз для дітей на моїх уроках, а й вчительська ціль для мене. Щасливий, коли діти працюють із задоволенням і їхні проєкти дійсно варті найвищої оцінки :)

Олександр Пархоменко ,
Учитель трудового навчання
Олександр Пархоменко,
Учитель трудового навчання
Науковий співробітник Інституту проблем виховання НАПН України, Заслужений вчитель України, лауреат Першої премії працівникам освіти від Верховної ради України. «Методики такі ж різні, як і характери учнів. Я намагаюся бути в курсі новітніх розробок та використовувати всі відомі методики для роботи з учнем». Пан Олександр захоплюється всім цікавим, новітнім, оригінальним, що можна зробити власноруч, і передає свій інтерес учням. Любить творчість Стивена Кінга, подорожує та дивиться на світ навколо через об'єктив фотокамери.

Учитель повинен навчити дитину бути насамперед людиною, допомогти розвинути важливі навички, закласти фундамент для її подальшого щасливого життя.

Тетяна Пасічна ,
Учителька трудового навчання
Тетяна Пасічна,
Учителька трудового навчання
Заняття з трудового навчання допомагають дівчатам стати гарними господинями, берегти своє здоров’я і природну красу, створювати позитивний імідж, бути сучасними та підготовленими до самостійного життя. На думку Тетяни, нестандартна форма подачі матеріалу навчає активно та самостійно працювати, стимулює пізнавальний інтерес учнів, забезпечує інформаційну й емоційну насиченість уроків. Саме тому вона застосовує на уроках проектні, інтерактивні, ігрові й інформаційно-комунікаційні технології.

«Ми самі мусимо стати тими змінами, яких хочемо домогтися від світу». Лоран Гунель "Бог завжди подорожує інкогніто".

Вікторія Бартюк ,
Учителька трудового навчання
Вікторія Бартюк,
Учителька трудового навчання
Закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського і саме там зрозуміла, що дуже хоче працювати у школі. Досвід викладання — понад 10 років: починала працювати у невеликій сільській школі на Вінниччині, потім працювала у школі-гімназії Вінниці, і нарешті — в Новошколі. Книга, яку радить прочитати всім, — "Мистецтво навчати. Як підготувати дитину до реального життя" Теда Дінтерсміта, Тоні Вагнера. У вільний час пані Вікторія любить подорожувати, гуляти містом, зустрічатися з друзями. Якщо вільного часу трохи більше, то йде в гори, її місце сили.

Щастя не в тому, щоб завжди робити те, що хочеш, а в тому, щоб завжди хотіти того, що робиш.

Юлія Геращенко ,
Учителька образотворчого мистецтва
Владлена Ісаєнко ,
Керівниця театрального гуртка
Світлана Литвин ,
Учителька музики
Оксана Рябоконь ,
Учителька співу
Микола Трубілко ,
Учитель музики (тромбон)
Катерина Головіна ,
Учителька музики (саксофон)
Надія Браницька ,
Учителька з гри на фортепіано
Анастасія Семенюк ,
Учителька з гри на гітарі
Олександр Федоров ,
Учитель з гри на трубі