Команда

Адміністрація
Поліна Комарова ,
Директорка Новопечерської школи
Валентина Хоменко ,
Керівниця середньої та старшої школи
Олена Шевченко ,
Керівниця початкової школи
Тетяна Ткаченко ,
Керівниця дистанційної школи
Тетяна Ткаченко,
Керівниця дистанційної школи
19 років досвіду викладання інформатики в школі. Розробила та викладала авторські курси для вчителів «Освітянська ІКТ-прокачка», «Цифровий сторітелінг», «Використання та створення навчального відео», «Інтерактивні інструменти викладача», «Ефективний навчальний контент». Брала участь у проєкті студії онлайн-освіти EdEra «Онлайн-курс для вчителів «Бери і роби». Розробляла та проводила тренінги для STEM-центрів в Донецькій та Луганській областях у рамках Програми відновлення та побудови миру ООН. Брала участь в проєкті «Дія. Цифрова освіта» (курс «Цифрові навички для вчителів»). Співавторка навчального посібника «3D-моделювання та 3D-друк». Портфоліо вчителя: https://bit.ly/3Gu1lHW
Тетяна Сунак ,
Координаторка Ukrainian-Canadian Program
Тетяна Сунак,
Координаторка Ukrainian-Canadian Program
Пані Тетяна — вчитель та адміністратор із довголітнім досвідом роботи в українських і державних школах Онтаріо, Канада. Працювала в державних школах як викладач математики, інформатики і бізнесу з 1999 по 2007 роки. З 2007 року пані Тетяна працює заступником директора в державній школі, з 2005 року — директор школи Святого Володимира, Торонто. Пані Тетяна очолює Шкільну Раду міста Торонто з 2007 року, Національну Українську Освітню Раду при Конгресі Українців Канади з 2019 року. Протягом 12-ти років роботи головою Шкільної Ради Торонто працювала з вчителями і адміністраторами міста над створенням єдиної системи оцінювання для учнів курсів українознавства, над розвитком і удосконаленням програм навчання української мови як іноземної. Протягом останніх кількох років пані Тетяна координувала розробку і апробацію навчальних посібників «Розмовляємо українською» для учнів 1-11 класів. Пані Тетяна регулярно організовує і проводить професійні учительські майстерні для вчителів Торонто, була головою організаційного комітету двох Національних Конференцій в Канаді.
Бенджамін Марк Еванс ,
Керівник Ukrainian-Canadian Program
Бенджамін Марк Еванс,
Керівник Ukrainian-Canadian Program
Кваліфікований вчитель з Великобританії з багаторічним досвідом роботи у сфері освіти. Енергійний, завжди допомагає учням розкрити свій потенціал. Він здатний створити сприятливі взаємини не лише з учнями, але й батьками, колегами вчителями з метою заохочення і зміцнення самооцінки учнів. Бен прагне дати дітям найкращу освіту в житті, любить працювати у жвавому довкіллі. Бен вміє надихати, мотивувати себе та інших, щоб досягти успіху.
Юлія Чечель ,
Керівниця департаменту інклюзивної освіти, практичний психолог початкової школи, психолог у класі інклюзивної освіти
Лариса Мартиненко ,
Координаторка центру шкільних подій та освітніх проєктів, керівниця департаменту творчості
Олена Рубанова ,
Керівниця кафедри спорту
Вікторія Когутюк ,
Менеджерка з персоналу
Наталія Куйбіда ,
Керівниця департаменту маркетингу і продажів
Тетяна Хаустова ,
Фінансовий директор
Тетяна Хаустова,
Фінансовий директор
Більше 15 років досвіду у фінансовій сфері. Успішний запуск компаній з "0". Запуск нових проектів. Забезпечення фінансової підтримки компанії. Очікування від роботи в Новопечерській: Новий досвід у освітній галузі, цікаві задачі і виклики Ваша суперсила Постійне навчання та вдосконалення
Забезпечення навчального процесу
Людмила Гільд ,
Адміністраторка з організації навчального процесу
Людмила Джима ,
Практичний психолог
Людмила Джима,
Практичний психолог
Здобула психолого-педагогічну освіту в Слов'янському державному педагогічному університеті. Має сертифікати та право проводити тренінги за напрямами «Робота з обдарованою дитиною» та «Здоровий спосіб життя. Охорона здоров'я». Має досвід роботи вчителем початкових класів, практичним психологом в міській багатопрофільній гімназії, а також керівником міської психологічної служби та керівником Шахтарського міського центру психології. Консультант із вікової психології та родинних стосунків (виховання дитини). Проводить заняття-тренінги з учнями та веде "Психологічну студію". Пані Людмила стверджує: «Відкрийся сам — відкриються й інші. Дитячі душі формуються, спостерігають за поведінкою дорослих, вбирають в себе те, що вважають ближчим до них. У наш мобільний, швидкий час дитині треба бути витриманою і впевненою, тож мій поклик у формуванні душі дитини, в бажанні зберегти дитячу довіру, бути прикладом спокійного і виваженого вміння ухвалювати рішення». Книга, яку радить прочитати всім, — "Чайка Джонатан Лівінгстон" Річарда Баха. У вільний час пані Людмила любить робити аплікації, гуляти по лісу, пригляти за своїми квітами.
Євгенія Плужник ,
Практичний психолог
Євгенія Плужник,
Практичний психолог
Євгенія закінчила НПУ ім. М.П. Драгоманова за спеціальністю "психолог". Раніше працювала у Центрі дитячого активного розвитку "ДАР" психологом і викладачем живопису. Консультувала батьків та дітей, проводила заняття з арт-терапії та тренінги для старших дошкільників. Проводила заняття з підготовки до школи. Також проводила заняття з арт-терапії та індивідуальне психологічне консультування у приватному дитячому центрі "Французький центр". «Мій педагогічний підхід націлений на всебічний розвиток дітей та особливо розвиток їхньої уяви. Повністю погоджуюся з думкою Ейнштейна про те, що уява важливіша за знання, бо знання обмежені, а уява безмежна. Психологія — моя пристрасть. Я постійно вчуся, мені подобається знаходити цікаві психологічні методики, вправи та прийоми запам'ятовування і розвитку креативності».
Олена Довгалюк ,
Дизайнерка
Юрій Дєдух ,
Керівник служби ІКТ
Юрій Дєдух,
Керівник служби ІКТ
Пан Юрій налаштовує та підтримує в належному стані всі ІТ-системи у Школі (сервери, роутери, систему контролю доступу, систем друку, систему Новопечерської Школи LMS, телефонію, домофонну систему, інтерактивні комплекси, систему відеоспостереження, систему віддаленого керування пристроями Apple, систему Wi-Fi, а також проводить програмування та адміністрування мережевого обладнання). Учні, вчителі, співробітники звертаються до пана Юрія з питань налаштування, диагностики комп'ютерної техніки, використання планшетів, а також з приводу встановлення додаткових програм, а батьки — з питань використання та доступу до LMS системи Новопечерської Школи. Пан Юрій розповідає: «У мене той самий випадок, коли хобі стало моєю роботою. Маю досвід роботи в сфері ІТ близько двадцяти років. Моя мета — не припиняти вчитися і бути фахівцем у якомога багатьох сферах ІТ. Мені дуже подобається те, чим я займаюсь». У вільний час любить займатися й іншими хобі: активним відпочинком, плаванням, рибальством, дартс, шахами, вивченням англійської та китайської мов.
Людмила Мамішова ,
Керівниця служби охорони праці
Людмила Мамішова,
Керівниця служби охорони праці
Пані Людмила опікується здоров'ям учнів та команди Новопечерської. Навчалась у Дніпропетровському інженерно-будівельному інституті, працювала фахівцем з охорони праці в гімназії міста Запоріжжя. З книг, які радить прочитати всім, — будь-яка книга Ф. Достоєвського, бо після прочитання книг письменника люди стають добрішими. У вільний час любить шити.
Наталя Мазур ,
Медсестра
Оксана Остаповська ,
Керівниця департаменту харчування
Наталія Скляр ,
Бібліотекарка
Наталія Скляр,
Бібліотекарка
Має 29 років стажу. Любить читати та мандрувати.
Оксана Шибакіна ,
Менеджерка по роботі з клієнтами
Аліна Пилипець ,
Психолог
Початкова школа
Марія Янченко ,
Учителька початкових класів
Мирослава Коба ,
Учителька початкових класів, методист (Дистанційна школа)
Мирослава Коба,
Учителька початкових класів, методист (Дистанційна школа)
Педагог вищої категорії, постійно бере участь у різноманітних тренінгах і семінарах з педагогіки, психології та інноваційних методів. Має сертифікат Intel «Навчання для майбутнього». Під час викладання застосовує проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики: мозковий штурм, мікрофон, «навчаючи — вчусь», ігрові ситуації, а також прийоми контролю та самоконтролю. Мирослава систематично використовує мультимедійне обладнання, застосовує модель «1 учень — 1 комп'ютер» з використанням Інтернет-ресурсів. Має досвід викладання предметів за програмою Петерсон («Росток»). Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): "Практичні матеріали для розвитку читацьких умінь та навичок учнів 1-го класу": https://drive.google.com/file/d/1gvgODQmY11jg6ytCCz1nsc4URv77AIe2/view?usp=sharing
Альона Дячук ,
Учителька початкових класів
Альона Дячук,
Учителька початкових класів
Альона здобула фах учителя початкової школи у Тернопільському національному педагогічному університеті. Про свій підхід до навчання та виховання дітей Альона говорить: «Якщо хочеш, щоб діти почули тебе — почуй їхні бажання, турботи. Я розвиваю в учнів лідерські якості, віру у власні сили, спроможність подолати труднощі. Коли учень вірить у власний успіх, то праця приносить задоволення». Альона захоплюється бісероплетінням, вишивкою та квілінгом, а також полюбляє читати.
Катерина Нізкодубова ,
Учителька початкових класів
Олександра Савицька ,
Учителька початкових класів
Марія Уємова-Косова ,
Учителька початкових класів
Марія Уємова-Косова,
Учителька початкових класів
Пані Марія закінчила Бердянський державний педагогічний університет. Полюбляє вдосконалювати свої професійні знання (вебінари, тренінги, семінари). Брала участь у Всеукраїнській школі онлайн, що назавжди залишиться в історії української освіти. Книга, яку радить усім, — «Щоденник за методикою BULLET JOURNAL» Райдер Керролл. У вільний час любить спілкуватись із рідними, гуляти вулицями Києва та фотографувати.
Ірина Каленська ,
Учителька початкових класів
Ірина Каленська,
Учителька початкових класів
Закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Початкова освіта», отримала кваліфікацію вчителя початкової школи та сімейного педагога. Протягом 3 років працювала в дитячих таборах «Jamm» і «RTC». Проходила виробничу практику в Новопечерській школі. До кожного учня намагається підібрати індивідуальний підхід, і вважає, що перш за все потрібно дати йому право власного вибору. Для цього використовує дидактичні ігри, навчальні вікторини та квести. Обожнює подорожувати і любить handmade.
Марія Ткачів ,
Учителька початкових класів (Дистанційна школа)
Олена Співак ,
Методист
Олена Співак,
Методист
Пані Олену найбільше надихає та мотивує відчуття, що потрібно здобувати нові знання та навички і завжди є куди рости професійно. 16 років працювала у школі, в якій вчилась. У школі найбільше подобається те, що кожен день повен відкриттів, можливостей пізнання себе та людей навколо. Улюблена книга — "Тореадори з Васюківки" Всеволода Нестайка. Любить подорожувати, дивитись кіно, влаштовувати посиденьки з друзями. Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): " Робота з дитячою книгою на уроках читання 3 - 4 клас": https://drive.google.com/drive/folders/1bsovmAjDY62GC94u2rJs6GWPpvE462dS?usp=sharing
Юлія Прохоренко ,
Учителька початкових класів
Катерина Ткаченко ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Катерина Ткаченко,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Я вчитель початкових класів і моє хобі: hand made.
Марія Фатич ,
Учителька початкових класів
Марія Фатич,
Учителька початкових класів
За фахом я - вчитель початкових класів. Працюючи з молодшою ланкою школярів, відчула всю відповідальність своєї місії: створення нової особистості в соціумі, яка навчається і виховується одночасно. Улюблене хоббі - читання. Саме читаючи ми розвиваємо емоційний інтелект, уміння змістовно висловлювати свої думки. У книжках ми можемо пізнати себе.
Олександра Тимченко ,
Учителька початкових класів
Олександра Тимченко,
Учителька початкових класів
Здобула фах учителя в НПУ ім. М.П.Драгоманова та має досвід викладання за програмою «Росток» (Петерсон). Про свій підхід до навчання та виховання дітей пані Олександра говорить: "У своїй роботі вважаю за необхідне навчити учнів мислити критично, адже такі практики створюють ситуацію успіху для розвитку особистості дитини та її творчих можливостей". Улюблене хоббі - живопис, спорт.
Анастасія Потіха ,
Учителька початкових класів
Тетяна Юдіна ,
Учителька початкових класів
Алла Пилипака ,
Вчителька початкових класів (Дистанційна школа)
Дар'я Базар'я ,
Учителька початкових класів
Віта Головач ,
Учителька початкових класів
Ольга Захарець ,
Учителька початкових класів (Дистанційна школа)
Тетяна Нерух ,
Учителька початкових класів
Ольга Паніна ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Анна Пашун ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Анастасія Терещенко ,
Учителька початкових класів
Ольга Твердохліб ,
Учителька початкових класів
Дарина Ханіна ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Олена Карабан ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Олена Карабан,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Маю вищу педагогічну освіту за напрямом корекційна педагогіка. Наразі я початківець у цій професійній діяльності та маю досвід роботи трохи менше року – вихователем у дошкільному закладі.  Новопечерська школа є одним із лідерів у сфері освіти і відповідно – гарною платформою для професійного й особистого розвитку. Очікую розвитку в цьому напрямку та досягнень. Моя суперсила - інтерес до всього нового, відповідальність, любов і повага до людей!
Анна Вельшинська ,
Вчителька початкових класів
Анна Вельшинська,
Вчителька початкових класів
Маю професійний 9-річний досвід у педагогіці як вчителя, наставника, однодумця, експерта і постійного шукача.  Очікую, що в команді Новопечерської школи відкрию для себе нові горизонти вчительства. Моя суперсила - пробуджувати в людях прагнення до зростання, ділитися з ними своїми знаннями, творчістю та енергією.
Тетяна Міщенко ,
Вчителька початкових класів
Тетяна Міщенко,
Вчителька початкових класів
Маю 10 річний досвід роботи вчителем початкових класів та практичним психологом. Ґрунтовні знання дітей та задоволення від активного, творчого навчального процесу. Хоч і дистанційно, але не менш пізнавально та цікаво!  Додам, що найомріяніше очікування стати частиночкою прекрасної Новопечерської родини – вже сталося! Моя суперсила - pаряджати учнів та учениць енергією життя, вірою у власні сили; дарувати позитивні емоції та натхнення.
Вікторія Кубар ,
Вчителька початкових класів
Вікторія Кубар,
Вчителька початкових класів
Маю професійний 3-річний досвід педагогині як в приватних, так і в державних школах. Моя головна пристрасть –  робота з дітьми. Вірю, що кожна дитина унікальна, має свої таланти та здібності. Завжди намагаюся знайти підхід до кожного учня, щоб створити комфортну та сприятливу атмосферу для навчання.  Я щаслива стати частиною команди Новопечерської школи, адже вважаю її не лише одним із найкращих закладів освіти, але й середовищем, яке сприяє розвитку як учнів, так і педагогів. Я бачу в ній місце для реалізації своїх ідей та професійного зростання. 
Олена Антонюк ,
Вчителька початкових класів
Олена Антонюк,
Вчителька початкових класів
Працювала вчителем початкових класів, вчителем мистецтва і керівником театрального гуртка. Очікую, насамперед, від роботи в Новопечерській школі розширення власних горизонтів, нових ідей та позитивних емоцій. Моя суперсила – у всьому знаходити позитив.
Анастасія Маркіна-Костенко ,
Вчителька початкових класів
Анастасія Маркіна-Костенко,
Вчителька початкових класів
Освіта для мене – це не лише професійна галузь, це покликання.  Протягом останніх років я набула багато цінного досвіду, працюючи вчителем початкових класів у Трипільському ліцеї. У роботі особливо пишаюся успішним використанням активних й інтерактивних методів, які не лише розвивали творчий потенціал учнів, а й зміцнювали їх соціальні навички.  Тепер я хочу внести свої педагогічні здібності та мої знання в освітній процес Новопечерської школи: передати свої знання та ентузіазм з питань початкової освіти учням, і сприяти створенню натхненного навчального середовища. Моя вчительська суперсила — надихати своїх учнів на нові звершення. Я вчу їх не боятися виходити за межі зони комфорту та вірити в себе й свої сили.
Надія Устенко ,
Методист / вчителька англійської мови
Надія Устенко,
Методист / вчителька англійської мови
Викладала англійську мову та мистецтво в міжнародних школах. Серед власних реалізованих проєктів для дітей: Live Art Kids (мистецтво + англійська), англо-український благодійний кінотабір. Мої цінності, якими я ділюся з дітьми: креативність і гра, щирість та відкритість до нового досвіду, пригоди пізнання.  Від роботи в Новопечерській школі очікую синергії в команді натхненних колег, взаємопідтримки, сміливості експериментувати та втілювати нові ідеї, покликані зміцнювати та збагачувати традиції Школи.  Моя суперсила - відповідальність, вміння слухати та чути
Марія Сагірова ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Марія Сагірова,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Протягом останніх 6 років працювала у державному дитячому дошкільному закладі. Очікування від роботи в Новопечерській : - прагну зростати та розвиватися як професійно так і особистісно;  - отримувати та ділитись позитивними емоціями; - викладатись на всі свої можливості;  Моя суперсила - неконфліктність, гнучкість, толерантність.
Світлана Скурська ,
Учителька початкових класів
Світлана Скурська,
Учителька початкових класів
Світлана — магістр початкової освіти, викладач педагогіки і методик початкової школи в Житомирському державному університеті ім.І.Я. Франка. Відвідала семінар Шалви Амонашвілі «Гуманна педагогіка у вихованні та навчанні». У Світлани 6 років педагогічного стажу, досвід роботи з обдарованими дітьми, а також із дітьми з особливими потребами. Зі своїми учнями Світлана опановує і впроваджує критичне мислення, елементи ейдетики та швидкочитання. Пізнати і навчити дитину – у цій складній справі немає готових рецептів. Але Світлана вважає, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. «Прив'язуючи навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології, я досягаю поставленої мети — самореалізації кожної дитини. Адже немає поганих учнів, якщо ви дивитесь не лише очима, а й серцем! Що може бути краще за цікавий урок, після закінчення якого кожна дитина отримує задоволення і вірить у власні сили, дивиться на тебе не лише як вчителя-наставника, а й вчителя-друга». У вільний час Світлана захоплюється автомобільними перегонами і мотоперегонами, влітку займається греблею на байдарках, полюбляє туристичні походи та прогулянки горами.
Інклюзивна освіта
Денис Варшавський ,
Асистент класу інклюзивної освіти
Альона Фоменко ,
Педагог-логопед
Олена Косаріхіна ,
Педагог-дефектолог
Вікторія Ліщина ,
Практичний психолог (Початкова школа та Департамент інклюзивної освіти)
Анастасія Дорофєєва ,
Вчителька-дефектолог
Ольга Міхненко. ,
Педагог-дефектолог
Ольга Міхненко.,
Педагог-дефектолог
Пані Ольга закінчила з відзнакою Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, отримала професійну кваліфікацію вчителя-дефектолога. Свій досвід викладання почала з Новопечерської школи, пройшовши стажування. Під час роботи з дітьми зрозуміла просту істину: щоб навчання для учня було корисне та захопливе, прислухайся до його бажань, дай змогу власноруч прийняти рішення та будь просто поруч для підтримки. У роботі з дітьми спирається на правила: віра в дитину та її успіх; щоб зрозуміти дитину, згадай себе у цьому віці; відчувай, працюй на випередження та отримуй задоволення від того, що ти робиш. Вільний час пані Ольги відкритий для чогось нового: вона обожнює активний відпочинок (ролики, велосипед, скейт, джампінг, байдарки, вейкбординг), обожнює подорожувати з допомогою авто, таким чином об'їздила Україну. Але любить також спокійні вечори у компанії книги та handmade.
Людмила Харіна ,
Вчитель - дефектолог
Людмила Харіна,
Вчитель - дефектолог
Маю досвід роботи вихователем та логопедом, останні 7 років працювала вчителем початкових класів у спеціальній школі, маю приватний досвід роботи ABA-терапевтом. Хочу отримати досвід ефективної командної роботи. Моя суперсила - Наполегливість, сумлінність – ці якості допомагають мені рухатись до поставленої мети.
Карина Генгель ,
Асистент дитини / Вчитель - дефектолог
Карина Генгель,
Асистент дитини / Вчитель - дефектолог
Перед початком повномасштабної війни та виїзду за кордон, проводила заняття в дитячому центрі розвитку. Це була часткова, але дуже улюблена зайнятість, оскільки я мала змогу поглиблювати свої професійні навички на практиці. Також мала довід відкриття маленької приватної школи з нуля, де потім працювала вчителем молодших класів та методистом по сумісництву. Улюблену роботу мала також в Демократичній школі «Dixi” в якості педагога та регіонального менеджера. Очікую отримувати задоволення від роботи, мати результат в теплій атмосфері з перспективою професійного росту. Сильними сторонами є: спостережливість, емпатійність, відповідальність, бажання постійно навчатися в професійному напрямку.
Микита Яковлєв ,
Практичний психолог/асистент класу інклюзивної освіти
Філологія та історія
Юрій Гайдученко ,
Методист (Дистанційна школа)
Юрій Гайдученко,
Методист (Дистанційна школа)
Юрій — магістр за фахом «українська мова та література та мова і література (англійська)», а також закінчив аспірантуру за фахом «загальна педагогіка та історія педагогіки», має п'ять років викладання української мови у вищих навчальних закладах і школах. Юрій має значні здобутки: він — переможець Всеукраїнського конкурсу «Учитель-новатор 2015» (Microsoft «Партнерство в навчанні»); переможець конкурсу «The Best Scientific Report» Х Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми міжнародного співробітництва у сфері вищої освіти» (Словаччина-Угорщина, 2011). А найбільше досягнення Юрія — це його учні. Він виховав 2 переможців ІV етапу, 10 переможців ІІІ етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика, 1 переможця ІV етапу та 5 переможців ІІІ етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка. «Я переконаний, що головна умова позитивного розвитку дитини — свобода вибору, яка допомагає їй приймати нові розвивальні ситуації. Для цього я використовую нові прогресивні педагогічні інструменти, якими користуються педагоги найрозвиненіших освітніх систем світу. Своїм завданням вважаю забезпечення дітей можливістю потрапити в середовище, де на них не тиснуть дорослі під час здійснення особистого вибору — вибору в дрібницях, але при цьому свідомого та відповідального. В основу кожного уроку добираю завдання, які розвивають в учнів навички ХХІ століття: творчість, критичне мислення та вміння вирішувати проблеми, комунікативні навички та навички співробітництва, навички працювати з інформацією, а також життєві навички: гнучкість, ініціативність та самоспрямованість, соціальні навички, лідерство та відповідальність». Портфоліо вчителя: http://bit.ly/34P3i1u
Марина Возна ,
Учителька зарубіжної літератури, української мови та літератури (Дистанційна школа)
Марина Возна,
Учителька зарубіжної літератури, української мови та літератури (Дистанційна школа)
Учитель вищої категорії. Марина закохана в літературу і передає цю любов учням завдяки своїй харизмі, енергії та позитиву. Завжди ставиться до учнів як до рівних, тож вони зацікавлюються і самі прагнуть до високих результатів. Учні викликають у неї захват, адже вони часто демонструють нестандартний підхід і неочікувані інтерпретації. Марина звертає увагу на особливості характеру кожного учня та дозволяє кожному виявляти себе і демонструвати свої знання саме так, як він хоче і вміє. Для неї важлива точка зору кожного і вона вчить не лише відстоювати її, а й вміти аргументувати. Під час її уроків відбуваються запальні дискусії, завдяки яким розвивається аналітичне мислення. Серед вихованців — переможці олімпіад та конкурсів наукових робіт МАН. Портфоліо вчителя: http://bit.ly/3mTfNzb
Віктор Гречук ,
Учитель української мови та літератури, заступник керівника середньої та старшої школи
Віктор Гречук,
Учитель української мови та літератури, заступник керівника середньої та старшої школи
Пан Віктор здобув фах філолога, учителя української мови і літератури та зарубіжної літератури, редактора освітніх видань за магістерською програмою Кам’янця-Подільського національного університету ім. І. Огієнка. Брав участь у польсько-українському тренінгу «Інноваційні підходи в роботі з дітьми та молоддю» в рамках програми RITA – Przemiany w regionie в 2015 р., у тренінгу з енергозбереження в рамках міжнародного проекту SPARE (шкільний проєкт з раціонального використання ресурсів та енергії), учасник експертного обговорення «Ключові проблеми української школи» за участю Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич у 2017 р. Книга, яку радить прочитати всім, — "Фах" Айзека Азімова. У вільний час любить колекціонувати враження та емоції від веломандрівок неймовірними куточками нашої планети, а також експериментувати в кулінарії
Анна Столій ,
Учителька української мови та літератури (Старша школа)
Василь Кучмай ,
Учитель історії (Старша школа)
Василь Кучмай,
Учитель історії (Старша школа)
Закінчив магістратуру та аспірануру історії у Національному педагогічному університеті ім. М.П. Драгоманова. Викладав історію у Києво-Печерському ліцеї №171 «Лідер», а також був головою молодіжного союзу України в Дарницькому районі м. Києва. Василь підвищує зацікавленість та сприяє розвитку креативного мислення учнів через використання ігрових завдань та інтерактивних технологій. У вільний час грає у футбол та великий теніс.
Леся Юрчишин ,
Учителька історії (Старша школа)
Леся Юрчишин,
Учителька історії (Старша школа)
Пані Леся здобула 2 вищі освіти у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка. Навчалась на різноманітних програмах Українського центру вивчення історії Голокосту, які найбільше вплинули на формування світогляду та підходу до "чутливих" тем в історії. Ще у 6-ому класі захопилась історією Стародавнього Світу і твердо вирішила стати вчителем історії. Зараз часто виступає як тренерка та експертка у різноманітних проєктах з громадянської просвіти та методики викладання. Співавторка методичних посібників для вчителів. Найкраща учителька громадянської освіти за версією премії Global Teacher Prize Ukraine 2020. Книги, які радить прочитати всім: тетралогія "Таємний посол" Володимира Малика, "Гордість та упередження" Джейн Остін, "Хоробре серце Ірен Сендлер" Джека Маєра, "Залишаюсь українцем" Богдана Гаврилишина. У вільний час любить продовжувати дізнаватись щось нове у різний спосіб: через освітні подорожі, документальні фільми, зустрічі з однодумцями. Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): "Громадянська парламентська просвіта: методи роботи та механізми впровадження": https://docs.google.com/document/d/1l_VyQEPNARhMJHGndcqW2p0rRxLCU2PIvuSD7gGAmkw/edit?usp=sharing
Юлія Набок-Бабенко ,
Учителька української мови та літератури (Старша школа)
Юлія Набок-Бабенко,
Учителька української мови та літератури (Старша школа)
Навчитися вчити – життєвий і професійний виклик, що мотивує рухатися вперед. Тож розвиток як фахівця й особистості є визначальним для Юлії – педагога з семирічним досвідом викладання в школі. Закінчила з відзнакою магістратуру КНУ ім. Т. Шевченка й бакалаврат МНУ ім. В. Сухомлинського. Нині – аспірантка Київського університету імені Б. Грінченка за спеціальністю «Теорія і методика навчання (українська мова)». За часів студентства – призерка всеукраїнських олімпіад з педагогіки й української мови та літератури. Поетка, переможниця літературних конкурсів, стипендіатка Президента України, учасниця міжнародних молодіжних форумів і нарад молодих літераторів. Учні пані Юлії показували високі результати на ЗНО, ставали призерами обласного етапу конкурсу-захисту робіт МАН (у секціях «Літературна творчість», «Українська мова» та «Українська література»), Всеукраїнської військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням, і всеукраїнського етапу конкурсу «Моральний вчинок». Учасниця проєктів «БомбеЗНий GoCamp» і «БомбеЗНО», спрямованих на підвищення рівня володіння українською мовою в школах національних меншин Чернівецької та Закарпатської областей. У своїй педагогічній діяльності Юлія акцентує увагу на розвитку емоційного інтелекту, критичного мислення та творчих здібностей. Використовує методики інтерактивного, особистісно орієнтованого та проєктного навчання. Розвиває в учнів навички ХХІ століття, акцентуючи увагу на взаємодії та співпраці.
Вікторія Коротєєва ,
Учителька української мови та літератури (Дистанційна школа)
Вікторія Коротєєва,
Учителька української мови та літератури (Дистанційна школа)
Усі мої професійні зацікавлення завжди були пов‘язані з літературою. Навчалася в Херсонському державному університеті на факультеті філології та журналістики. Здобутла науковий ступінь кандидата філологічних наук (літературознавство).
Оксана Лепьошкіна ,
Учителька української мови та літератури (Старша школа)
Єгор Журкін ,
Учитель історії (Старша школа)
Олеся Вовкотруб ,
Учителька української мови та літератури (дистанційна школа)
Валентина Білецька ,
Учителька української мови та літератури
Анастасія Литвин ,
Учителька української мови та інтегрованого курсу літератури (Середня / старша школа)
Ірина Кадькаленко ,
Учителька української мови та інтегрованого курсу літератури (Cередня / старша школа)
Ірина Кадькаленко,
Учителька української мови та інтегрованого курсу літератури (Cередня / старша школа)
Маю багаторічний педагогічний досвід роботи в різних навчальних закладах, що дозволило мені набути широкого досвіду в навчанні та методології. Систематично підвищую свою кваліфікацію, відвідуючи тренінги та семінари, і маю досвід підготовки учнів до ЗНО. Від роботи в Новопечерській школі очікую цікавих знайомств, набуття нових корисних професійних навичок. Моя суперсила - пояснюю складне простими словами.
Наталія Вуйтік ,
Учителька української мови та інтегрованого курсу літератури (Середня / старша школа)
Наталія Вуйтік,
Учителька української мови та інтегрованого курсу літератури (Середня / старша школа)
Маю багатий та цікавий досвід у журналістиці, була перекладачкою та редакторкою, працювала в музеї. Остаточно вирішила, що знайшла «своє» після участі в проєкті «Всеукраїнська школа онлайн». Мрію, щоб підлітки, з якими працюю, не просто знали українську мову, а володіли нею. Моя суперсила - обожнюю розповідати історії, хочу вірити, що це і є суперсила, яку й випробовую на уроках.
Олександр Воронюк ,
Вчитель історії (Cередня / старша школа)
Олександр Воронюк,
Вчитель історії (Cередня / старша школа)
Історик, кандидат філософських наук, науковий співробітник відділу воєнно-історичних досліджень Інституту історії України. Очікування від роботи в Новопечерській: Професійне зростання, нові знайомства. Ваша суперсила: Захоплювати і бути захопленим.
Іноземні мови
Вікторія Мельниченко ,
Учителька англійської мови (Початкова школа) 
Олена Потеряйко ,
Учителька англійської мови (Старша школа)
Бен Парті ,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Бен Парті,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Бен закінчив Miami University, Teach-Now Educatore School of Education. Працював у P'titCREF (Київ), International Language School (Москва), American University of Iraq (Сулейманія) та в Miami University (Оксфорд). Підхід Бена до освіти - орієнтований на учня, побудований на проектній діяльності "Я сприяю внутрішній мотивації для навчання і сприяю творчості шляхом встановлення хороших стосунків із учнями. Я прагну створити середовище, в якому вони відчувають потребу вчитися, досліджувати, відкривати і створювати."
Маланка Назаровіч ,
Носійка та сертифікована вчителька англійської мови
Яна Сафронова ,
Учителька німецької мови (Старша школа)
Яна Сафронова,
Учителька німецької мови (Старша школа)
Яна здобула фах філолога та мовознавця у Запорізькому національному університеті, а також рівень магістра філології у Класичному приватному університеті. Працювала вчителем німецької мови у Дніпрорудненській гімназії «Софія». «Не намагайтесь навчити дітей одній лише мові — виховуйте в них уміння слухати й бути почутими, формулювати свої думки, бути уважними та винахідливими. Дайте учням інструмент для подальшого самостійного розвитку. Мова — дивовижний витвір людини, який поєднує в собі логіку граматичних структур та витончену винахідливість поезії. Моя задача — допомогти кожному учню знайти у мові саме те, в чому він зможе максимально проявити власні здібності та те, чого буде прагнути», — стверджує Яна.
Мілад Зікрань ,
Учитель іспанської мови (Старша школа )
Антон Вечірка ,
Учитель французької мови (Старша школа)
Антон Вечірка,
Учитель французької мови (Старша школа)
Закінчив Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка. Пройшов стажування для викладачів французької мови в Університеті Поля Верлена (Метц, Франція). Готував учнів до здачі міжнародних іспитів DELF, TCF. Окрім французької, володіє англійською та іспанською мовами. Протягом трьох років викладав французьку мову, практичну фонетику французької мови та французьку мову як другу іноземну в Сумському державному педагогічному університеті. «На мою думку, головне — зацікавити і з часом виховати бажання розвиватися самостійно, робити більше, ніж вимагає вчитель. Я намагаюся зацікавити, використовуючи матеріали, які близькі до інтересів учнів, заохочую їхню допитливість, пропоную до вирішення неординарні проблеми».
Антон Мішура ,
Учитель китайської мови (Старша школа)
Антон Мішура,
Учитель китайської мови (Старша школа)
Філолог китайської мови. Знайомство з культурою та мудрістю стародавньої цивілізації через мову. Моє хоббі - це фотографія.
Лариса Распутня ,
Учителька англійської мови (Початкова школа) 
Стефанія Костюк ,
Носійка та сертифікована вчителька англійської мови
Оксана Мовчан ,
Учителька англійської мови (Початкова школа) 
Оксана Мовчан,
Учителька англійської мови (Початкова школа) 
Робота вчителя англійської мови надзвичайно цікава та різноманітна. Завжди намагаюся привносити у кожен урок щось нове, незвичайне та креативне. Дуже люблю подорожувати.
Надія Нікітенко ,
Учителька англійської мови (Старша школа)
Катерина Голуб ,
Учителька англійської мови (Старша школа)
Марія Челюбеєва ,
Учителька англійської мови (Початкова школа)
Олег Каліченко ,
Вчитель англійської мови (Дистанційна школа)
Шерон Кейвуд ,
Носійка та сертифікована вчителька англійської мови (Початкова школа)
Шерон Кейвуд,
Носійка та сертифікована вчителька англійської мови (Початкова школа)
Я родом з півночі Англії, працювала в освітньому видавництві та вчителем англійської мови в Еквадорі та Україні. У Новопечерській школі я сподіваюся зробити свій внесок у жваве життя школи, викладати англійську мову на високому рівні, відігравати ключову роль у театральній та музичній діяльності, якою я захоплююся, а також підтримувати благополуччя та емоційний розвиток дітей. Завдяки любові до мов і подорожей, я люблю спілкуватися з людьми з усіх верств суспільства. Мені подобається надихати і підтримувати дітей, щоб вони були найкращими, якими вони можуть бути. Моє супергеройське ім'я - Душевна Іскра (Soul Spark) - я люблю запалювати інсайт словами та уявою!
Йоханнес дю Туа ,
Вчитель англійської мови (Середня та старша школа)
Йоханнес дю Туа,
Вчитель англійської мови (Середня та старша школа)
Моя кар'єра в освіті охоплює різні ролі – від викладання англійської мови до управління міжкультурними проектами і підтримки українських студентів. Я також займався гуманітарною діяльністю, зокрема організацією допомоги, що вдосконалило мої навички у виконанні складних і важливих проектів. Я з нетерпінням чекаю можливості зануритися в інноваційне та підтримуюче середовище Новопечерської. Я прагну внести свій внесок у академічний та особистісний розвиток учнів, а також брати участь у спільних ініціативах, що сприяють позитивним змінам. Моя суперсила – це адаптивність. Я легко пристосовуюсь до різних культурних контекстів, вмію керувати кількома проектами одночасно і навіть функціонувати після лише двох годин сну (дякуючи численним нічним чергуванням!). А якщо цього недостатньо, я вважаю, що маю непогане почуття гумору, яке допоможе нам подолати будь-які труднощі!
Адам Бликерт ,
Вчитель англійської мови (програма U-CAN)
Адам Бликерт,
Вчитель англійської мови (програма U-CAN)
Розпочав свою педагогічну кар'єру з викладання у 5 та 7 класах у школі в Нешвіллі, штат Теннессі (США) під час здобуття ступеню магістра педагогіки. Потім я переїхав до Вашингтону, округ Колумбія, і почав розробляти навчальні програми з англійської мови та викладати у старших класах. Там я запровадив нові програми з розвитку навичок говоріння та аудіювання. Спеціалізувався на підвищенні мотивації студентів. Це мій 8-й рік викладання. У Новошколі я з нетерпінням чекаю на роботу з колегами, які є експертами у своїх галузях. Я сподіваюся розвинути міцні стосунки як з колегами, так і з учнями тут, у Києві. Я багато чув про інновації, що відбуваються в Новопечерській, і з нетерпінням чекаю можливості побачити їх на власні очі. Моя суперсила - бачити, як світ може стати кращим, і робити все, що в моїх силах, щоб зробити це реальністю
Адольфо дель Качо Ехеа ,
Вчитель іспанської мови (Середня та старша школа)
Адольфо дель Качо Ехеа,
Вчитель іспанської мови (Середня та старша школа)
Я працював із початку повномасштабного вторгнення усним перекладачем для іспанських державних служб, здебільшого для українських біженців в Іспанії. У липні перекладав для українських військових на навчанні в Іспанії. Щодо вчительської діяльності - давав приватні уроки з різних мов. Очікування від роботи в Новопечерській - навчатися крутим навичкам у досвідченіних. Моя суперсила - зберігати почуття гумору попри все)
Пол Ходжсон ,
Координатор білінгвальної програми, носій та вчитель англійської мови
Природничі науки
Михайло Гончаренко ,
Учитель біології (Старша школа)
Михайло Гончаренко,
Учитель біології (Старша школа)
Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. Магістр за спеціальністю «Біологія». Викладач біології, вчитель хімії, еколог. Михайло зацікавлює учнів проблемними питаннями та проектними заняттями, створює комфортні умови для навчання, а найкраще йому допомагає привернути увагу учнів почуття гумору. Підхід Михайла до викладання — це стимулювання розвитку мислення, уваги, вміння аналізувати, та особистісно-орієнтоване виховання. Михайло цінує унікальність кожного учня.
Світлана Бабій ,
Учителька біології (Старша школа)
Анатолій Аматов ,
Вчитель географії
Анатолій Аматов,
Вчитель географії
Анатолій має дві вищі освіти: здобув фах учителя історії й географії в Полтавському державному педагогічному інституті ім. В. Г. Короленка, а згодом рівень магістра за фахом «Керівник підприємства, установи та організації» в Університеті менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України. Педагогічний стаж — 26 років, протягом яких працював педагогом-організатором, учителем історії й географії, а також обіймав посади заступника директора з виховної роботи в гімназії «Євроленд» Європейського університету, ліцеї податкової та рекламної справи № 21, спеціалізованої школи № 118 «Всесвіт» міста Києва. Тривалий час працював в Центрі культури та мистецтв Європейського університету. Викладав в Національному університеті «Одеська юридична академія» та Британській Міжнародній школі. Має досвід роботи в туристичному бізнесі. Захоплюється гірськими лижами, понад 30 років працює в дитячих таборах. Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): "Інформаційні технології на уроках географії як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів".
Ольга Крапив'янська ,
Учителька географії (Старша школа)
Іван Заболотських ,
Учитель хімії (Старша школа)
Юлія Тарнаруцька ,
Учителька біології та хімії (Дистанційна школа)
Математика, фізика та інформатика
Сергій Сюкало ,
Учитель математики (Старша школа)
Сергій Сюкало,
Учитель математики (Старша школа)
Сергій здобув фах учителя математики а Київському державному педагогічному університеті імені Драгоманова. Серед його учнів — призери міських та районних олімпіад з математики, лінгвістики. Серед випускників — успішні студенти вищих навчальних закладів, успішні громадяни своєї країни. На думку Сергія, найважливіше для вчителя — любити справу, якою він займається, і тоді учні з майже стовідсотковою ймовірністю захочуть зробити те саме.
Тетяна Лясківська ,
Учителька математики (Старша школа)
Тетяна Лясківська,
Учителька математики (Старша школа)
Тетяна здобула кваліфікацію викладача математики та фізики у НПУ ім. Михайла Драгоманова. У вільний час любить читати книжки та кататися на ковзанах, гуляти з дитиною та спілкуватись із друзями. Обожнює Агату Крісті та її детективи.
Іванна Біляй ,
Учителька математики
Андрій Березовський ,
Учитель фізики (Старша школа)
Андрій Березовський,
Учитель фізики (Старша школа)
Вчитель фізики вищої категорії, вчитель-методист, Заслужений вчитель України, кавалер ордену «За Заслуги» ІІ та ІIІ ступенів. Працює над методичною проблемою «Підвищення інтересу та мотивації учнів до вивчення фізики засобами мультимедійних технологій та створення проблемних ситуацій на уроках фізики». Його вихованці – призери фізичних олімпіад всіх рівнів, включаючи міжнародний. Пан Андрій — постійний член журі всіх етапів олімпіади та керівник команди учнів м. Києва на ІV етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики. Молодший науковий співробітник відділу створення навчально-тематичних систем знань Національного центру «Мала академія наук України». Учасник національного освітнього проекту «Всеукраїнська школа онлайн». Учасник Всеукраїнської школи передового педагогічного досвіду вчителів фізики України. Координатор Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» в м.Києві. Двічі був лауреатом усіх етапів конкурсу «Вчитель року». Лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор», організованого компанією Microsoft. На уроках використовує евристику, проблемні питання, застосовує мультимедіа і комп’ютерні технології для обробки експериментальних даних. Закоханий у фізику, постійно вивчає щось нове і своєю цікавістю запалює учнів. Йому подобається показувати учням видовищні експерименти та різноманітні наукові фокуси, особливо якщо вони пов’язані з побутовими предметами, адже це дивує і зацікавлює. До кожного учня знаходить свій ключик, адже вважає, що всі — особистості, і всі різні.
Валентина Албул ,
Учителька фізики (Дистанційна школа)
Валентина Албул,
Учителька фізики (Дистанційна школа)
Валентина закінчила Донецький національний університет за спеціальністю «фізик, викладач». Валентина посіла II місце на обласному конкурсі «Найкращий працівник року» в номінації «Найкращий учитель природничо-математичних дисциплін», має публікації у видавництві «Основи» та інтернет-публікації. Учні Валентини — постійні переможці II та III етапів олімпіад з фізики та астрономії. «Я вважаю, що кожна людина є творчою особистістю з миті народження. Під час своїх уроків я залучаю учнів до проведення та подальшого аналізу фізичних експериментів, пояснення їхнього результату; додаю ігрові елементи; підтримую бажання учнів конструювати фізичні прилади в домашніх умовах».
Євгеній Якобчук ,
Учитель інформатики та фізики (Старша школа)
Андрій Бован ,
Учитель математики (Дистанційна школа)
Андрій Бован,
Учитель математики (Дистанційна школа)
Саме ця цитата Ейнштейна як найкраще демонструє мій підхід до життя. Адже я ніколи не зупиняюся. У 2020 році мене відзначили «Людиною року» в м. Переяслав у номінації «Освітянин року». Багаторазовий Лауреат Всеукраїнського Інтернет-конкурсу «Учитель року» за цією версією науково - популярного природного журналу «Колосок». Займаюся спортом.
Іван Верещака ,
Вчитель математики (Старша школа)
Юлія Чередніченко ,
Учителька математики (Дистанційна школа)
Олександр Мерзликін ,
Учитель математики
Анастасія Маковська ,
Вчителька математики (середня / старша школа)
Анастасія Маковська,
Вчителька математики (середня / старша школа)
Маю 3-річний професійний досвід у спеціалізованій загальноосвітній школі №314, в якій спробувала себе в ролі класного керівника, і мала можливість працювати з дітьми з особливими освітніми потребами та пройшла сертифікацію. Цей досвід надав мені впевненості у своєму виборі. Тож щиро бажаю продовжувати розвиватися у педагогіці та досягати нових вершин. Очікую цікавих викликів, які б закріпили мої сильні сторони, а також допомогли мені розвиватися та освоювати нові технології. Мрію потрапити у дружній колектив, з яким можна створювати та реалізувати корисні проєкти, які будуть розкривати потенціал учнів. Моя суперсила - вмію пояснювати матеріал просто і доступно, а також бачу в кожній людині позитивні риси та допомагаю їх розвинути. Моя суперсила в уважності до дрібниць, відповідальності та любові до того, чим займаюся.
Володимир Кисиленко ,
Вчитель інформатики (Cередня / старша школа)
Володимир Кисиленко,
Вчитель інформатики (Cередня / старша школа)
Технічний директор в Освіторії, менеджер проєктів Всеукраїнська школа онлайн та iLearn. Працював на інженерних та менеджерських позиціях в Дії, Київстар, GlobalLogic, 1+1 Media. Ваші очікування від роботи в Новопечерській школі: Навчити учнів реальним навичкам та показати їм шляхи, які відкривають інформаційні технології. Краще зрозуміти потреби учнів та вчителів для реалізації крутих освітніх проєктів. Ваша суперсила: Вирішувати складні задачі з мінімальними ресурсами.
Вʼячеслав Швець ,
Вчитель фізики та математики (Cередня / старша школа)
Вʼячеслав Швець,
Вчитель фізики та математики (Cередня / старша школа)
Вчитель фізики та математики з 7-річним досвідом роботи. Автор патенту на корисну модель (технічна галузь), автор курсу «Інженерія» для однієї із приватних шкіл Києва, розробник та ведучий курсу фізики Всеукраїнської школи онлайн для 8 класу, співавтор підручника з геометрії для 8 класу (ще на етапі редагування). Також тривалий час займався робототехнікою на базі Lego та Arduino. Очікування від роботи в Новопечерській Перш за все професійний та карʼєрний розвиток. Нові знання, навички та знайомства. Ваша суперсила Здатність заряджати учнів енергію для нових відкриттів, просто поглянувши на них.
Кафедра спорту
Андрій Кольба ,
Учитель шахів
Андрій Кольба,
Учитель шахів
Тренер вищої категорії. Здобув фах учителя загально-технічних дисциплін і фізики у Тернопільському державному педагогічному інституті, а також учителя фізичного виховання та валеології у Тернопільському національному університеті. Успішні вихованці Андрія здобували призові місця на чемпіонатах України, Європи та Світу. Серед них — його донька Анастасія, володарка кубку світу з шахової композиції 2007 р., триразова чемпіонка України та багаторазова призерка України. Учні Андрія займаються за його авторською методикою. Андрій надихає дітей полюбити шахи та вселяє впевненість дітям у власних розумових силах. Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): "Викладання шахів у початковій школі": https://drive.google.com/drive/folders/1BX0yMcu5mFQLkrIEW3b-jg03At1eLtRP?usp=sharing
Олександр Калінкін ,
Учитель спорту та керівник гуртка з туризму
Олександр Калінкін,
Учитель спорту та керівник гуртка з туризму
Майстер спорту України, тренер вищої категорії, відмінник освіти України. Має стаж тренерської роботи понад 20 років. Підготував багатьох чемпіонів України та міжнародних змагань, учасників чемпіонатів світу та Європи, 15 майстрів спорту України. У 2014 році двоє вихованців стали чемпіонами Європи серед юніорів.
Любов Мельник ,
Учителька спорту
Давид Тадевосян ,
Учитель спорту
Тетяна Кельбас ,
Учителька з шахів
Тетяна Кельбас,
Учителька з шахів
Протягом 18 років працювала в ДЮСШ міста Глухів (Сумська область) . Очікую набути нового досвіду і гарних емоцій від спілкування з дітьми. Ваша суперсила - оптимізм та інтуїція.
Наталія Жураківська ,
Учителька спорту
Марія Куса ,
Учителька мистецтва (хореографія)
Марія Куса,
Учителька мистецтва (хореографія)
Мій досвід охоплює як педагогічну, так і професійну діяльність у сфері хореографії та балету: викладач у Фаховому коледжі «Універсум» Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, майстер спорту України з художньої гімнастики, членкиня національної хореографічної спілки України, художній керівник танцювального колективу «SpoKusa», артистка балету класичної хореографії у групі «Сузірʼя Аніко». Очікування від роботи в Новопечерській  Очікую на особистісний розвиток. Також хочу поділитися своїми знаннями та вміннями з учнями, прищепити дітям любов до хореографії та мистецтва. Моя суперсила  Відтворювати свої думки та почуття мовою танцю.
Ігор Кулешин ,
Вчитель мистецтва (хореографія)
Ігор Кулешин,
Вчитель мистецтва (хореографія)
Досвідчений професіональний артист з 15-річним стажем у комерційній хореографії, телевізійних шоу та театральних виставах. Хореограф-постановник і режисер виступів, музичних відео та шоу українських артистів, а також режисер-постановник театральних танцювальних шоу та мюзиклів. Викладач танців і провідник імпровізаційних майстер-класів. З 2010 року провідний артист фізичного театру "Freedom Ballet". Очікування від роботи в Новопечерській:  Очікую отримати багато нових знань. Моя суперсила – це гумор.
Кафедра творчості
Юлія Геращенко ,
Учителька образотворчого мистецтва
Анастасія Семенюк ,
Учителька мистецтва (гітара)
Ольга Солодовнікова ,
Учителька мистецтва (хореографія і музика)
Ольга Солодовнікова,
Учителька мистецтва (хореографія і музика)
Навчилася творити та витворяти задля дітей та разом з ними, бачити в кожній дитині маленького генія та розвивати його здібності. Мої перемоги: Всеукраїнський конкурс «Учитель року 2022» номінація «Мистецтво» 1 місце першого туру 2 місце другого туру обласний рівень. Серед моїх хоббі: я тренер групових тренувань, напрямки: Stick Fit, Tae-bo, функціональні та силові напрямки. Люблю готувати прості та корисні страви, якими ділюся на марафоні стрункості "Легко та просто".
Олена Луговська  ,
Учителька образотворчого мистецтва
Олена Луговська  ,
Учителька образотворчого мистецтва
Маю художню освіту - КНУТД. Моя професія та хобі - одне ціле. Також з дитинства займаюсь спартом - плаванням, вважаю це найкращій вид спорту.
Леся Дмитракова ,
Учителька мистецтва (гончарство)
Анна Черкас ,
Вчитель мистецтва (гончарство)
Микола Майструк ,
Учитель мистецтва (саксофон та діджеїнг)
Світлана Литвин ,
Учителька мистецтва (блокфлейта)
Микита Кисельов ,
Вчитель театрального мистецтва
Микита Кисельов,
Вчитель театрального мистецтва
Режиссер дубляжу на 1+1; викладач акторської майстерності для життя для дорослих; режисер у театральній студії. Очікування від роботи в Новопечерській  Професійне зростання як педагога; розробка власної методики викладання театрального мистецтва для дітей; постановка різнопланових вистав. Моя суперсила  Адаптація до будь яких умов.
Пилип Коляденко ,
Вчитель мистецтва (Ударні інструменти)
Пилип Коляденко,
Вчитель мистецтва (Ударні інструменти)
Працював музичним редактором на «Новому каналі» та «Стб». Саундпродюсер, аранжувальник, граю з гуртами «Kadnay» та творчою спілкою “Phil it”, керівником якої я і є. Вчителювання та індивідуальні уроки музики. Проведення лекцій та семінарів на тему «музичне продюсування», «позитивний вплив музики на організм людини та нервової системи». Очікування від роботи в Новопечерській Поділитись своїм досвідом, дати можливість розвитку та знання дітям, з якими вони зможуть творчо проявляти себе в цьому світі. Реалізувати себе та покращити свої навички. Спрямувати увагу на інших. Відчути наповненість від усіх процесів взаємодії між дітьми та вчителями. Сприяння розвитку музичної освіти, аудиторії та технічного забезпечення. Моя суперсила - Слухати і чути.
Кафедра технологій та трудового навчання
Олександр Пархоменко ,
Учитель технологій та трудового навчання
Олександр Пархоменко,
Учитель технологій та трудового навчання
Науковий співробітник Інституту проблем виховання НАПН України, Заслужений вчитель України, лауреат Першої премії працівникам освіти від Верховної ради України. «Методики такі ж різні, як і характери учнів. Я намагаюся бути в курсі новітніх розробок та використовувати всі відомі методики для роботи з учнем». Пан Олександр захоплюється всім цікавим, новітнім, оригінальним, що можна зробити власноруч, і передає свій інтерес учням. Любить творчість Стивена Кінга, подорожує та дивиться на світ навколо через об'єктив фотокамери.
Алла Барабаш ,
Вчитель трудового навчання та технологій
Алла Барабаш,
Вчитель трудового навчання та технологій
Мене звати Алла, я маю досвід викладання трудового навчання та технологій для учнів 5-11 класів , досвід гурткової роботи, досвід навчання дорослих в якості тренера НУШ, а також досвід проведення МК для діток які перебувають на лікуванні НДСЛ "Охматдит" в якості волонтера фонду "Таблеточки". Я серйозно і відповідально налаштована на роботу в такому сучасному освітньому середовищі як Новопечерська школа, очікую на приємну і плідну співпрацю, професійний розвиток та зростання заради досягнення спільних висот. Своєю супер силою вважаю вміння творити "дива"своїми руками, оскільки володію різними технологіями і техніками обробки конструкційних матеріалів, а також можу навчити творити "дива" своїх учнів, в кожній дитині показую її кращі сторони, вчу не боятися творити, креативити, створювати проєкти з "родзинкою" , реалізовувати власне бачення.
Студії позашкільної освіти FUN
Анна Домніч ,
Керівниця студій позашкільної освіти FUN