Команда

Адміністрація

Я з радістю ділюся своїм досвідом і застосовую досвід канадської освіти у Новопечерській школі, адже, виховуючи учнів, я долучаюсь до створення в Україні відновленого суспільства.

Ірена Корбабіч-Путко ,
Директор Новопечерської школи
Ірена Корбабіч-Путко,
Директор Новопечерської школи
Ірена — канадійка українського походження. Має 23-річний досвід роботи у канадській освітній системі, з них протягом 14 років була директором шкіл. Живучи в Канаді, залишається українкою і зберігає українські цінності у своїй родині (наприклад, усі троє її дітей відвідували українську скаутську організацію Пласт) та у діаспорі, беручи участь у діяльності різноманітних громадських організацій. Саме тому наші партнери з Канадського бюро міжнародної освіти (CBIE) запропонували Ірені стати директором Новопечерської школи.
Ірена з радістю пристала на цю пропозицію, адже її зацікавив проект. На думку Ірени, українське суспільство потребує відновлення, нової хвилі, а надія на це — в дітях і молоді. Вона помітила, що методології, які використовують педагоги Новопечерської школи, подібні до канадських, а філософія школи цілком відповідає її власній. Для Ірени важливими є індивідуальний підхід — зосередження навчального процесу на учневі, надання кожному свободи вибору та можливостей реалізувати потенціал, а також співробітництво — єдність учнів, вчителів, батьків і партнерів, навички публічного мовлення, діяльнісний підхід.
Застосовуючи неабиякий досвід практичного втілення нашої філософії і застосування методологій, Ірена працює з командою наших педагогів задля досягнення спільної мети.

Дитина, яка відчуває або уявляє безумовну любов до себе та інших, зростає фактично несприйнятливою до негативних виявів зовнішніх сил.

Марина Пристінська ,
Керівник початкової школи
Марина Пристінська,
Керівник початкової школи
Учитель-методист, професійний стаж — 20 років.
Учасниця семінару «Емоційний самоконтроль. Розвиток уваги та пам’яті», Міжнародного форуму «Гармонія інтелекту та здоров’я», майстер-класу «Інтегрований урок у початковій школі». Пройшла навчання з підвищення професійної компетентності з теми «Ейдетика як інструмент розвитку пам’яті в сучасній школі», пройшла курс навчання з розвитку пам’яті та уваги та має кваліфікацію інструктора.
Редактор у видавництві «Шкільний світ», автор педагогічних публікацій. На думку Марини, сучасні діти перебувають у розвиненому світі, навчаються за складною програмою. Свою педагогічну мету вбачає у тому, щоб спростити сприйняття. Практикує ейдетику, швидке запам’ятовування, розвиває уяву, образне мислення, мовлення. Застосовує інтерактивні методи: групові завдання, динамічні вправи та проектну роботу, яка розвиває соціальні навички. У кожній проектній групі є керівник, який здобуває навички лідерства та стає сильним прикладом для інших. Завдяки командній роботі діти навчаються співпрацювати.
Марина знайомить дітей із сучасними інформаційно-технічними можливостями, використовуючи Інтернет під час уроків, заохочує дітей самостійно писати статті в Інтернет. Завдяки цьому вони почуваються справжніми дослідниками та більше зацікавлюються навчанням.
Важливим у початковій школі є позакласне читання: діти читають класичні казки та переглядають фільми чи мультфільми.
Марина зізнається, що їй хочеться навчити всіх. Для неї особливості кожної дитини важливіші, ніж норми і стандарти. Вона звертає увагу на кожен прояв індивідуальності.

Я застосовую свій досвід у сфері освіти задля побудови найкращої навчальної системи в Новопечерській школі.

Поліна Комарова ,
Керівник середньої школи, вчитель історії
Поліна Комарова,
Керівник середньої школи, вчитель історії
Здобула дві вищі освіти: за фахом «Історія» в педагогічному університеті ім. М. Драгоманова та за фахом «психолог, викладач вищої школи» в Університеті менеджменту освіти. Педагогічний стаж Поліни — 22 роки, протягом яких вона була викладачем історії, заступником директора з виховної роботи у гімназії №30 «ЕкоНад», а також директором школи №204. Також Поліна обіймала посаду головного спеціаліста департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки. Окрім цього, Поліна має значний досвід роботи HR та проводила тренінги з командоутворення, управління персоналом, корпоративної культури й клієнтоорієнтування. У Новопечерській школі Поліна — заступник директора з навчальної частини.

Навчання — це пригода, що триває все життя.

Роберт Бенд ,
Керівник старшої школи

Усе, що ви робите, робіть із любов’ю, або взагалі не робіть. — Мати Тереза

Ігор Хворостяний ,
Керівник старшої школи, вчитель української мови та літератури
Ігор Хворостяний,
Керівник старшої школи, вчитель української мови та літератури
Кандидат філологічних наук, викладач-дослідник української мови і літератури, англійської мови. Брав участь у різноманітних фахових семінарах: «On-ляндія», Microsoft «Партнерство в навчанні», навчальний тренінг для тренерів у рамках програми «Безпека дітей в Інтернет»; тренінг за 10 версією програми Intel «Навчання для майбутнього»; Microsoft — курс «Навчання з технологіями». Протягом останніх семи років викладав в Українському гуманітарному ліцеї. Ігор має значний досвід підготовки учнів до складання ЗНО, олімпіад, конкурсів різних рівнів (ряд 200-бальників ЗНО, переможців міських і всеукраїнських рівнів олімпіади з української мови та літератури, міського етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. Його колишні учні — успішні студенти ВНЗ України та світу, у тому числі молоді українські письменники. Завдяки використанню театральної педагогіки, проектного навчання, ефективних форм взаємодії Ігор надихає дітей на творчість, розпалює жагу до знань та любов до української мови і літератури: «Я переконаний, що педагогічний процес — це трансляція особистості, тому намагаюся бути небайдужим, цікавим, актуальним (проводити паралелі з життям, а не відтворювати «мертві» знання), бути готовим учитися в учнів, а не лише вчити. На мою думку, це важливі складові успішної педагогічної тактики й стратегії».
Максим Чут ,
Виконавчий директор
Марія Оленич ,
Керівник департаменту комунікацій