Команда

Адміністрація

Я з радістю ділюся своїм досвідом і застосовую досвід канадської освіти у Новопечерській школі, адже, виховуючи учнів, я долучаюсь до створення в Україні відновленого суспільства.

Ірена Корбабіч-Путко ,
Директорка Новопечерської школи
Ірена Корбабіч-Путко,
Директорка Новопечерської школи
Ірена — канадійка українського походження. Має більш як 20-річний досвід роботи у канадській освітній системі, з них більше 15 років була директором шкіл. Живучи в Канаді, залишається українкою і зберігає українські цінності у своїй родині (наприклад, усі троє її дітей відвідували українську скаутську організацію Пласт) та у діаспорі, беручи участь у діяльності різноманітних громадських організацій. Саме тому наші партнери з Канадського бюро міжнародної освіти (CBIE) запропонували Ірені стати директором Новопечерської школи.
Ірена з радістю пристала на цю пропозицію, адже її зацікавив проект. На думку Ірени, українське суспільство потребує відновлення, нової хвилі, а надія на це — в дітях і молоді. Вона помітила, що методології, які використовують педагоги Новопечерської школи, подібні до канадських, а філософія школи цілком відповідає її власній. Для Ірени важливими є індивідуальний підхід — зосередження навчального процесу на учневі, надання кожному свободи вибору та можливостей реалізувати потенціал, а також співробітництво — єдність учнів, вчителів, батьків і партнерів, навички публічного мовлення, діяльнісний підхід.
Застосовуючи неабиякий досвід практичного втілення нашої філософії і застосування методологій, Ірена працює з командою наших педагогів задля досягнення спільної мети.

Дитина, яка відчуває або уявляє безумовну любов до себе та інших, зростає фактично несприйнятливою до негативних виявів зовнішніх сил.

Марина Пристінська ,
Керівниця початкової школи
Марина Пристінська,
Керівниця початкової школи
Учитель-методист, професійний стаж — 20 років.
Учасниця семінару «Емоційний самоконтроль. Розвиток уваги та пам’яті», Міжнародного форуму «Гармонія інтелекту та здоров’я», майстер-класу «Інтегрований урок у початковій школі». Пройшла навчання з підвищення професійної компетентності з теми «Ейдетика як інструмент розвитку пам’яті в сучасній школі», пройшла курс навчання з розвитку пам’яті та уваги та має кваліфікацію інструктора.
Редактор у видавництві «Шкільний світ», автор педагогічних публікацій. На думку Марини, сучасні діти перебувають у розвиненому світі, навчаються за складною програмою. Свою педагогічну мету вбачає у тому, щоб спростити сприйняття. Практикує ейдетику, швидке запам’ятовування, розвиває уяву, образне мислення, мовлення. Застосовує інтерактивні методи: групові завдання, динамічні вправи та проектну роботу, яка розвиває соціальні навички. У кожній проектній групі є керівник, який здобуває навички лідерства та стає сильним прикладом для інших. Завдяки командній роботі діти навчаються співпрацювати.
Марина знайомить дітей із сучасними інформаційно-технічними можливостями, використовуючи Інтернет під час уроків, заохочує дітей самостійно писати статті в Інтернет. Завдяки цьому вони почуваються справжніми дослідниками та більше зацікавлюються навчанням.
Важливим у початковій школі є позакласне читання: діти читають класичні казки та переглядають фільми чи мультфільми.
Марина зізнається, що їй хочеться навчити всіх. Для неї особливості кожної дитини важливіші, ніж норми і стандарти. Вона звертає увагу на кожен прояв індивідуальності.

Я застосовую свій досвід у сфері освіти задля побудови найкращої навчальної системи в Новопечерській школі.

Поліна Комарова ,
Керівниця середньої школи, вчителька історії
Поліна Комарова,
Керівниця середньої школи, вчителька історії
Здобула дві вищі освіти: за фахом «Історія» в педагогічному університеті ім. М. Драгоманова та за фахом «психолог, викладач вищої школи» в Університеті менеджменту освіти. Педагогічний стаж Поліни — 22 роки, протягом яких вона була викладачем історії, заступником директора з виховної роботи у гімназії №30 «ЕкоНад», а також директором школи №204. Також Поліна обіймала посаду головного спеціаліста департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки. Окрім цього, Поліна має значний досвід роботи HR та проводила тренінги з командоутворення, управління персоналом, корпоративної культури й клієнтоорієнтування. У Новопечерській школі Поліна — заступник директора з навчальної частини.

Навчання — це пригода, що триває все життя.

Роберт Бенд ,
Керівник старшої школи
Максим Чут ,
Виконавчий директор
Марія Оленич ,
Керівниця департаменту комунікацій