Команда

Початкова школа

Дитина, яка відчуває або уявляє безумовну любов до себе та інших, зростає фактично несприйнятливою до негативних виявів зовнішніх сил.

Марина Пристінська ,
Керівниця початкової школи
Марина Пристінська,
Керівниця початкової школи
Учитель-методист, професійний стаж — 20 років.
Учасниця семінару «Емоційний самоконтроль. Розвиток уваги та пам’яті», Міжнародного форуму «Гармонія інтелекту та здоров’я», майстер-класу «Інтегрований урок у початковій школі». Пройшла навчання з підвищення професійної компетентності з теми «Ейдетика як інструмент розвитку пам’яті в сучасній школі», пройшла курс навчання з розвитку пам’яті та уваги та має кваліфікацію інструктора.
Редактор у видавництві «Шкільний світ», автор педагогічних публікацій. На думку Марини, сучасні діти перебувають у розвиненому світі, навчаються за складною програмою. Свою педагогічну мету вбачає у тому, щоб спростити сприйняття. Практикує ейдетику, швидке запам’ятовування, розвиває уяву, образне мислення, мовлення. Застосовує інтерактивні методи: групові завдання, динамічні вправи та проектну роботу, яка розвиває соціальні навички. У кожній проектній групі є керівник, який здобуває навички лідерства та стає сильним прикладом для інших. Завдяки командній роботі діти навчаються співпрацювати.
Марина знайомить дітей із сучасними інформаційно-технічними можливостями, використовуючи Інтернет під час уроків, заохочує дітей самостійно писати статті в Інтернет. Завдяки цьому вони почуваються справжніми дослідниками та більше зацікавлюються навчанням.
Важливим у початковій школі є позакласне читання: діти читають класичні казки та переглядають фільми чи мультфільми.
Марина зізнається, що їй хочеться навчити всіх. Для неї особливості кожної дитини важливіші, ніж норми і стандарти. Вона звертає увагу на кожен прояв індивідуальності.
Інна Большакова ,
Методистка

Створювати позитивну, сонячну атмосферу, щоб діти були зацікавленими, а урок — продуктивним.

Вікторія Дахно ,
Логопедка
Вікторія В'юнник ,
Педагогиня класу дошкільної підготовки для дітей 4 років

Хто не йде вперед, той іде назад.

Юлія Абушек ,
Педагогиня класу дошкільної підготовки для дітей віком 4 роки
Юлія Абушек,
Педагогиня класу дошкільної підготовки для дітей віком 4 роки
Закінчила Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Бориса Грінченка, кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти. Працювала в дошкільному навчальному закладі № 472, у видавничій групі «Шкільний світ», видавничому домі «Перше вересня». Вважає, що під час навчання діти самі дають ідеї, показують, що їм цікаво, і потрібно просто вчасно їх підхопити та обіграти у потрібному руслі.
Маланка Назарович ,
Педагогиня класу дошкільної підготовки для дітей 5 років
Наталія Осьмак ,
Педагогиня класу дошкільної підготовки для дітей 5 років

Уміння знаходити обдарованих та здібних дітей — талант, вміння їх вирощувати — мистецтво. в якому найважливіше — любов до дитини.

Світлана Скурська ,
Педагогиня 1-А класу
Світлана Скурська,
Педагогиня 1-А класу
Світлана — магістр початкової освіти, викладач педагогіки і методик початкової школи в Житомирському державному університеті ім.І.Я. Франка. Відвідала семінар Шалви Амонашвілі «Гуманна педагогіка у вихованні та навчанні». У Світлани 6 років педагогічного стажу, досвід роботи з обдарованими дітьми, а також із дітьми з особливими потребами. Зі своїми учнями Світлана опановує і впроваджує критичне мислення, елементи ейдетики та швидкочитання. Пізнати і навчити дитину – у цій складній справі немає готових рецептів. Але Світлана вважає, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. «Прив'язуючи навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології, я досягаю поставленої мети — самореалізації кожної дитини. Адже немає поганих учнів, якщо ви дивитесь не лише очима, а й серцем! Що може бути краще за цікавий урок, після закінчення якого кожна дитина отримує задоволення і вірить у власні сили, дивиться на тебе не лише як вчителя-наставника, а й вчителя-друга». У вільний час Світлана захоплюється автомобільними перегонами і мотоперегонами, влітку займається греблею на байдарках, полюбляє туристичні походи та прогулянки горами.

У кожної людини є сонце, тільки його не треба гасити.

Анна Заріцька ,
Педагогиня 1-А класу
Анна Заріцька,
Педагогиня 1-А класу
Закінчила з відзнакою Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю "Початкова освіта", отримала кваліфікацію вчителя початкової школи та сімейного педагога. Продовжує навчання на магістратурі за спеціальністю "Початкова освіта", пройшла навчання у літній школі для вчителів початкових класів "START UP #ВЧИТЕЛІВАЖЛИВІ". Протягом 2 років працювала нянею, має досвід роботи аніматором на дитячих святах та фестивалях. Вважає, що школа має бути місцем усмішок і радості, де кожний учень почуває себе комфортно і безпечно. Для цього використовує дидактичні ігри, навчальні вікторини та квести. Готуючи дітей до дорослого життя, надає перевагу інтерактивним методам навчання, що допомагають збагатити особистісний досвід творчої діяльності учня. Захоплюється віковою психологією та нейропсихологією. Обожнює подорожувати, завжди відкрита для всього нового.

Якщо хочеш, щоб люди йшли за тобою — йди за ними.

Альона Дячук ,
Педагогиня 1-Б класу
Альона Дячук,
Педагогиня 1-Б класу
Альона здобула фах учителя початкової школи у Тернопільському національному педагогічному університеті. Педагогічний стаж — 4 роки. Про свій підхід до навчання та виховання дітей Альона говорить: «Якщо хочеш, щоб діти почули тебе — почуй їхні бажання, турботи. Я розвиваю в учнів лідерські якості, віру у власні сили, спроможність подолати труднощі. Коли учень вірить у власний успіх, то праця приносить задоволення». Альона захоплюється бісероплетінням, вишивкою та квілінгом, а також полюбляє читати.

Вам не вдасться ніколи виховати мудреців, якщо ви будете вбивати в дітях пустунів.

Надія Шпак ,
Педагогиня 1-Б класу
Надія Шпак,
Педагогиня 1-Б класу
Надія здобула фах учителя початкових класів та англійської мови у Національному педагогічному університеті ім. Драгоманова, працювала педагогом-організатором у дитячому таборі «Артек». «Для того щоб зацікавити учня, перш за все потрібно дати йому право власного вибору. Щиро вірю, що кожен з учнів особливий і талановитий», — говорить Надія. У вільний час Надія вивчає вікову психологію, займається фотографуванням та кулінарією.
Катерина Барма ,
Педагогиня 2-А класу

"Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти".

Наталя Манкевич ,
Педагогиня 2-А класу
Наталя Манкевич,
Педагогиня 2-А класу
З відзнакою закінчила Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова та здобула кваліфікацію магістра за спеціальністю "Початкова освіта".Працювала репетитором з предметів початкової школи та вихователем у дитячому садочку. Головним у її педагогічній діяльності є віра в Дитину, створення ситуації успіху в навчанні і перетворення її в розвиток пізнавального інтересу, врахування вікових особливостей дитини для формування творчої та вільної особистості. Намагається прищепити кожній дитині любов до природи, бажання піклуватися про неї. Для цього використовує індивідуальний підхід до кожної дитини, а також методики розвитку критичного мислення, елементи ейдетики, логіки, швидкого читання. На уроках використовує такі практичні методи навчання, як гра, дослід, практичне виконання завдань учнями. Захоплюється футболом, вишивкою хрестиком та бісером, кулінарією. Любить читати та подорожувати.

У кожного є крила для польоту, лиш тільки треба захотіть злетіть.

Олена Шевченко ,
Педагогиня 2-Б класу
Олена Шевченко,
Педагогиня 2-Б класу
Навчалась в НПУ імені М. П. Драгоманова, педагогічний стаж — 22 роки. Має звання старшого вчителя. Пройшла курс навчання Intel «Навчання для майбутнього», була слухачем на різноманітних семінарах, найяскравішим з яких вважає авторський семінар Ш. Амонашвілі «Гуманна педагогіка». Має публікації у фаховій періодиці. «Учнів початкової школи завжди зацікавлюють ігрові моменти, сюрпризи, несподіванки. Вибуху дитячого натхнення може передувати захоплива історія, прохання про допомогу, власний приклад тощо. Вже у початковій школі є учні, яких надихає розуміння того, що вони самовдосконалюються», — каже Олена.

Серце віддаю дітям.

Вікторія Колосай ,
Педагогиня 3-А класу
Вікторія Колосай,
Педагогиня 3-А класу
Вікторія здобула рівень бакалавра у Київському університеті ім. Грінченка та рівень магістра в Національному педагогічному університеті ім. Драгоманова за спеціальністю «учитель початкової школи, вчитель англійської мови». Брала участь у Всесвітній культурно-освітній асоціації гуманної педагогіки та навчально-педагогічному проекті «Росток». Педагогічний стаж — 5 років. Вікторія застосовує у педагогічній діяльності формуючий підхід (вплив словом, прикладом і ділом) та синергетичний підхід (вражаючі несподіванкою ситуації, які викликають в учнів сильні почуття, боротьбу мотивів, зміну ставлення до себе та інших). Про свій підхід до виховання учнів Вікторія говорить: «Надихати і зацікавлювати учнів хочеться особистим прикладом. Ми навчаємося разом. Щодня дізнаємо нову інформацію, оволодіваємо новими технологіями, щось досліджуємо. Ми разом стаємо кращими. Навчаємо та стимулюємо одне одного. Постійно розвиваємося, синергуючи».

Навчати та виховувати  так,  щоб  у кожному дитячому  серці  запалити  вогник  пізнання, мислення, добра.

Мирослава Коба ,
Педагогиня 3-Б класу
Мирослава Коба,
Педагогиня 3-Б класу
Педагогічний стаж Мирослави — 16 років. Педагог вищої категорії, постійно бере участь у різноманітних тренінгах і семінарах з педагогіки, психології та інноваційних методів. Має сертифікат Intel «Навчання для майбутнього». Під час викладання застосовує проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики: мозковий штурм, мікрофон, «навчаючи — вчусь», ігрові ситуації, а також прийоми контролю та самоконтролю. Мирослава систематично використовує мультимедійне обладнання, застосовує модель «1 учень — 1 комп'ютер» з використанням Інтернет-ресурсів. Має досвід викладання предметів за програмою Петерсон («Росток»).
Ольга Захарець ,
Педагогиня 3-Б класу

Найбільша радість для мене — це досягнення моїх учнів.

Вікторія Машукова ,
Педагогиня 4-А класу
Вікторія Машукова,
Педагогиня 4-А класу
Магістр початкового навчання. Філолог. Викладач української мови і літератури. Педагогічний стаж — 10 років. Брала активну участь у міжнародних навчальних семінарах з питань освіти в Україні. Пройшла тренінг Intel «Навчання для майбутнього». Автор педагогічних публікацій. Педагогічну кар'єру розпочинала на посаді асистента кафедри педагогіки і методик початкового навчання у Чернівецькому національному університеті; обіймала посаду заступника директора з виховної роботи і вчителя української мови і літератури у загальноосвітній школі № 4 міста Чернівці. Працювала вчителем початкових класів у Львівській загальноосвітній школі № 95 у складі лідерської команди з реалізації українсько-канадського проекту «Інклюзивна освіта для дітей із особливими потребами в Україні». У процесі викладання застосовує такі інноваційні прийоми та методи навчання, як розвиток творчого мислення, проектні методи навчання, подача матеріалу за допомогою мультимедійних засобів навчання, проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики.

У всьому починати з себе, бути взірцем та любити учнів.

Ірина Каленська ,
Педагогиня 4-А класу
Ірина Каленська,
Педагогиня 4-А класу
Закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Початкова освіта», отримала кваліфікацію вчителя початкової школи та сімейного педагога. Протягом 3 років працювала в дитячих таборах «Jamm» і «RTC». Проходила виробничу практику в Новопечерській школі. До кожного учня намагається підібрати індивідуальний підхід, і вважає, що перш за все потрібно дати йому право власного вибору. Для цього використовує дидактичні ігри, навчальні вікторини та квести. Обожнює подорожувати і любить handmade.

Для ефективного викладання важливо, коли дитина хоче навчатися, і любить це. Тож я зацікавлюю учнів позитивом.

Оксана Хомич ,
Педагогиня 4-Б класу
Оксана Хомич,
Педагогиня 4-Б класу
Старший викладач, професійний стаж — 9 років. Оксана вчиться разом із дітьми, ставить себе на одному рівні з ними, намагається бачити світ їхніми очима. Їй важливо встановити близькі стосунки із кожною дитиною. «Сучасні діти легко і швидко навчаються, особливо якщо активно з ними спілкуватися та демонструвати матеріал наочно», — говорить Оксана. Для цього на кожному предметі вона використовує особливі методи та індивідуальні підходи. Наприклад, під час уроків української мови Оксана застосовує вивчення фразеології, яке розвиває асоціативне мислення. Також вона використовує провокативний метод, щоб навчити дітей аргументувати свою точку зору; застосування Інтернет, щоб навчити шукати і використовувати інформацію; групові проекти, щоб розвинути навички роботи у команді; мультимедіа, щоб матеріал сприймався легко і був зрозумілим. Оксана розвиває самостійність дітей, надаючи їм свободу вибору. На її думку, кожна дитина може бути творчою, потрібно лише визначити напрям, у якому вона хоче рухатись. Вона зізнається, що найприємніше у її роботі — спостерігати за тим, як діти самостійно використовують здобуті вміння та навички у своїй роботі.

Людина віддзеркалюється у своїх вчинках.

Ярослав Смоголь ,
Педагог 4-Б класу
Ярослав Смоголь,
Педагог 4-Б класу
Магістр педагогіки. Брав участь у різноманітних семінарах за підтримки Всеукраїнського громадського центру «Волонтер» та UNICEF. Має неабиякий досвід роботи з дітьми: у минулому Ярослав — інструктор Спілки дитячих та юнацьких організацій м. Києва, виховник у громадській організації «ПЛАСТ», учитель початкових класів НВК № 240 «Соціум», спеціаліст з роботи з дитячою аудиторією та лектор благодійного фонду Happy Paw. Ярослав активно займається спортом, серед його захоплень туристичні походи, міжнародні мандрівки, настільний теніс та футбол. А також Ярослав займається творчістю: китайським живописом та гончарством. Ярослав на власному прикладі виховує в дітях схильність до здорового способу життя, порядність та патріотизм.

Якщо ми будемо навчати наших дітей так, як навчали вчора, ми вкрадемо у них завтра.

Тетяна Лицур ,
Педагогиня класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Тетяна Лицур,
Педагогиня класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Тетяна здобула фах учителя початкової школи у Криворізькому державному педагогічному університеті. Педагогічний стаж — 11 років. «Радію, коли бачу, як мої вихованці використовують здобуті знання на уроці в повсякденному житті, практично їх застосовують. На уроках я використовую дидактичні ігри та дискусії. Гра сприяє соціалізації учнів, підвищує інтерес до навчання, зацікавлює. Дискусія розвиває критичне мислення, дає змогу висловлювати власну позицію, формує уміння відстоювати свою думку і чути інших учасників дискусії», — розповідає Тетяна.

Хто ніколи не був дитиною, ніколи не буде дорослим.

Юлія Борисюк ,
Педагогиня класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Юлія Борисюк,
Педагогиня класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Закінчила Національний авіаційний університет, за спеціальністю Психологія. Працювала психологом-вихователем в літньому таборі «Лідер», волонтером по роботі з біженцями Благодійного Фонду «Рокада». Вважає, що кожна дитина потребує індивідуального підходу, проте ключовою складовою є самостійність та відповідальність за свої вчинки. Вважає, що навчання має бути побудованим на проектній роботі та практичному застосуванні здобутих знань. Обожнює подорожувати, займається йогою та велоспортом.