Команда

Початкова школа

Дитина, яка відчуває або уявляє безумовну любов до себе та інших, зростає фактично несприйнятливою до негативних виявів зовнішніх сил.

Марина Пристінська ,
Керівниця початкової школи
Марина Пристінська,
Керівниця початкової школи
Учитель-методист, професійний стаж — 20 років.
Учасниця семінару «Емоційний самоконтроль. Розвиток уваги та пам’яті», Міжнародного форуму «Гармонія інтелекту та здоров’я», майстер-класу «Інтегрований урок у початковій школі». Пройшла навчання з підвищення професійної компетентності з теми «Ейдетика як інструмент розвитку пам’яті в сучасній школі», пройшла курс навчання з розвитку пам’яті та уваги та має кваліфікацію інструктора.
Редактор у видавництві «Шкільний світ», автор педагогічних публікацій. На думку Марини, сучасні діти перебувають у розвиненому світі, навчаються за складною програмою. Свою педагогічну мету вбачає у тому, щоб спростити сприйняття. Практикує ейдетику, швидке запам’ятовування, розвиває уяву, образне мислення, мовлення. Застосовує інтерактивні методи: групові завдання, динамічні вправи та проектну роботу, яка розвиває соціальні навички. У кожній проектній групі є керівник, який здобуває навички лідерства та стає сильним прикладом для інших. Завдяки командній роботі діти навчаються співпрацювати.
Марина знайомить дітей із сучасними інформаційно-технічними можливостями, використовуючи Інтернет під час уроків, заохочує дітей самостійно писати статті в Інтернет. Завдяки цьому вони почуваються справжніми дослідниками та більше зацікавлюються навчанням.
Важливим у початковій школі є позакласне читання: діти читають класичні казки та переглядають фільми чи мультфільми.
Марина зізнається, що їй хочеться навчити всіх. Для неї особливості кожної дитини важливіші, ніж норми і стандарти. Вона звертає увагу на кожен прояв індивідуальності.
Інна Большакова ,
Методистка

Інклюзивна освіта — це сучасна концепція, яка є невід’ємною частиною у формуванні демократичної держави, бо базується на підходах у дотриманні основних прав і свобод людини та спрямована на досягнення Цілей сталого розвитку.

Тетяна Лицур ,
Координаторка інклюзивної освіти
Тетяна Лицур,
Координаторка інклюзивної освіти
Тетяна здобула фах учителя початкової школи у Криворізькому державному педагогічному університеті. Педагогічний стаж — 11 років. «Радію, коли бачу, як мої вихованці використовують здобуті знання на уроці в повсякденному житті, практично їх застосовують. На уроках я використовую дидактичні ігри та дискусії. Гра сприяє соціалізації учнів, підвищує інтерес до навчання, зацікавлює. Дискусія розвиває критичне мислення, дає змогу висловлювати власну позицію, формує уміння відстоювати свою думку і чути інших учасників дискусії», — розповідає Тетяна.

Створювати позитивну, сонячну атмосферу, щоб діти були зацікавленими, а урок — продуктивним.

Вікторія Дробина ,
Логопед
Марія Янченко ,
Педагог класу дошкільної підготовки (для дітей 4 років)
Вікторія Морозюк ,
Педагог класу дошкільної підготовки (для дітей 4 років)
Наталія Осьмак ,
Педагог класу дошкільної підготовки (для дітей 5 років)

Хто не йде вперед, той іде назад.

Юлія Абушек ,
Педагог класу дошкільної підготовки (для дітей 5 років)
Юлія Абушек,
Педагог класу дошкільної підготовки (для дітей 5 років)
Закінчила Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Бориса Грінченка, кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти. Працювала в дошкільному навчальному закладі № 472, у видавничій групі «Шкільний світ», видавничому домі «Перше вересня». Вважає, що під час навчання діти самі дають ідеї, показують, що їм цікаво, і потрібно просто вчасно їх підхопити та обіграти у потрібному руслі.
Леся Бобильова ,
Педагог класу дошкільної підготовки (для дітей 4,5 років)

Навчати та виховувати  так,  щоб  у кожному дитячому  серці  запалити  вогник  пізнання, мислення, добра.

Мирослава Коба ,
Педагог 1-А класу
Мирослава Коба,
Педагог 1-А класу
Педагогічний стаж Мирослави — 16 років. Педагог вищої категорії, постійно бере участь у різноманітних тренінгах і семінарах з педагогіки, психології та інноваційних методів. Має сертифікат Intel «Навчання для майбутнього». Під час викладання застосовує проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики: мозковий штурм, мікрофон, «навчаючи — вчусь», ігрові ситуації, а також прийоми контролю та самоконтролю. Мирослава систематично використовує мультимедійне обладнання, застосовує модель «1 учень — 1 комп'ютер» з використанням Інтернет-ресурсів. Має досвід викладання предметів за програмою Петерсон («Росток»).
Надія Кравченко ,
Педагог 1-А класу

Якщо хочеш, щоб люди йшли за тобою — йди за ними.

Альона Дячук ,
Педагог 1-Б класу
Альона Дячук,
Педагог 1-Б класу
Альона здобула фах учителя початкової школи у Тернопільському національному педагогічному університеті. Педагогічний стаж — 4 роки. Про свій підхід до навчання та виховання дітей Альона говорить: «Якщо хочеш, щоб діти почули тебе — почуй їхні бажання, турботи. Я розвиваю в учнів лідерські якості, віру у власні сили, спроможність подолати труднощі. Коли учень вірить у власний успіх, то праця приносить задоволення». Альона захоплюється бісероплетінням, вишивкою та квілінгом, а також полюбляє читати.
Катерина Нізкодубова ,
Педагог 1-Б класу

У кожного є крила для польоту, лиш тільки треба захотіть злетіть.

Олена Шевченко ,
Педагог 1-В класу
Олена Шевченко,
Педагог 1-В класу
Навчалась в НПУ імені М. П. Драгоманова, педагогічний стаж — 22 роки. Має звання старшого вчителя. Пройшла курс навчання Intel «Навчання для майбутнього», була слухачем на різноманітних семінарах, найяскравішим з яких вважає авторський семінар Ш. Амонашвілі «Гуманна педагогіка». Має публікації у фаховій періодиці. «Учнів початкової школи завжди зацікавлюють ігрові моменти, сюрпризи, несподіванки. Вибуху дитячого натхнення може передувати захоплива історія, прохання про допомогу, власний приклад тощо. Вже у початковій школі є учні, яких надихає розуміння того, що вони самовдосконалюються», — каже Олена.

У кожної людини є сонце, тільки його не треба гасити.

Анна Заріцька ,
Педагог 1-В класу
Анна Заріцька,
Педагог 1-В класу
Закінчила з відзнакою Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю "Початкова освіта", отримала кваліфікацію вчителя початкової школи та сімейного педагога. Продовжує навчання на магістратурі за спеціальністю "Початкова освіта", пройшла навчання у літній школі для вчителів початкових класів "START UP #ВЧИТЕЛІВАЖЛИВІ". Протягом 2 років працювала нянею, має досвід роботи аніматором на дитячих святах та фестивалях. Вважає, що школа має бути місцем усмішок і радості, де кожний учень почуває себе комфортно і безпечно. Для цього використовує дидактичні ігри, навчальні вікторини та квести. Готуючи дітей до дорослого життя, надає перевагу інтерактивним методам навчання, що допомагають збагатити особистісний досвід творчої діяльності учня. Захоплюється віковою психологією та нейропсихологією. Обожнює подорожувати, завжди відкрита для всього нового.

"Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти".

Наталя Романюк ,
Педагог 2-А класу
Наталя Романюк,
Педагог 2-А класу
З відзнакою закінчила Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова та здобула кваліфікацію магістра за спеціальністю "Початкова освіта".Працювала репетитором з предметів початкової школи та вихователем у дитячому садочку. Головним у її педагогічній діяльності є віра в Дитину, створення ситуації успіху в навчанні і перетворення її в розвиток пізнавального інтересу, врахування вікових особливостей дитини для формування творчої та вільної особистості. Намагається прищепити кожній дитині любов до природи, бажання піклуватися про неї. Для цього використовує індивідуальний підхід до кожної дитини, а також методики розвитку критичного мислення, елементи ейдетики, логіки, швидкого читання. На уроках використовує такі практичні методи навчання, як гра, дослід, практичне виконання завдань учнями. Захоплюється футболом, вишивкою хрестиком та бісером, кулінарією. Любить читати та подорожувати.

Навчати — це торкатись життів назавжди.

Олена Курись ,
Педагог 2-А класу
Олена Курись,
Педагог 2-А класу
Пані Олена закінчила Кременчуцький педагогічний коледж та Глухівський національний педагогічний університет. Пройшла курс навчання за методом Марії Монтессорі, курси за програмою "Росток", онлайн-курси НУШ та інклюзивного навчання. У школі найбільше любить читати дитячі твори та знаходити в них цікаві думки. Книга, яку радить прочитати всім, — "Ловець у житі" Дж. Селінджера. У вільний час любить грати у сквош, їздити на велосипеді, читати книги.
Марія Бойко ,
Педагог 2-Б класу

Не відкладай на завтра те, що можна зробити сьогодні.

Юлія Хрей ,
Педагог 2-Б класу
Юлія Хрей,
Педагог 2-Б класу
Пані Юлія навчалася в Ніжинському державному університеті ім. М.В. Гоголя, де отримала диплом магістра з відзнакою в галузі української філології. З самого дитинства мріяла стати вчителькою. Має багаторічний досвід роботи вчителем початкових класів і педагогом раннього розвитку. Активно займається саморозвитком, постійно навчається нового, щоб робити навчальний процес ще цікавішим та продуктивнішим. У вільний від роботи час любить читати, подорожувати та вишивати бісером, обожнює кулінарні експерименти та заняття спортом на свіжому повітрі.
Ольга Захарець ,
Педагог 2-В класу

Всередині кожної людини йде боротьба злого вовка з добрим. Завжди перемагає той вовк, якого ти годуєш. Індіанська мудрість

Оксана Шебеко ,
Педагог 2-В класу
Оксана Шебеко,
Педагог 2-В класу
Пані Оксана здобула дві вищі освіти: економічну — в Херсонському національному технічному університеті, педагогічну — в Національному педагогічному університеті ім. М. Драгоманова. Сертифікований вчитель початкових класів Нової української школи. Здобула додаткову освіту та досвід викладання предметів у початковій школі за програмою Ельконіна-Давидова «Розвиваюче навчання». Використовувала у практиці класичні методики навчання читання та каліграфічного письма за ідеями К. Ушинського. Має відповідне навчання та досвід роботи в інклюзивному класі з дітьми з особливими освітніми потребами. У вільний час любить бути з родиною і друзями, але іноді — на самоті в компанії гарної книги.

Серце віддаю дітям.

Вікторія Колосай ,
Педагог 3-А класу
Вікторія Колосай,
Педагог 3-А класу
Вікторія здобула рівень бакалавра у Київському університеті ім. Грінченка та рівень магістра в Національному педагогічному університеті ім. Драгоманова за спеціальністю «учитель початкової школи, вчитель англійської мови». Брала участь у Всесвітній культурно-освітній асоціації гуманної педагогіки та навчально-педагогічному проекті «Росток». Педагогічний стаж — 5 років. Вікторія застосовує у педагогічній діяльності формуючий підхід (вплив словом, прикладом і ділом) та синергетичний підхід (вражаючі несподіванкою ситуації, які викликають в учнів сильні почуття, боротьбу мотивів, зміну ставлення до себе та інших). Про свій підхід до виховання учнів Вікторія говорить: «Надихати і зацікавлювати учнів хочеться особистим прикладом. Ми навчаємося разом. Щодня дізнаємо нову інформацію, оволодіваємо новими технологіями, щось досліджуємо. Ми разом стаємо кращими. Навчаємо та стимулюємо одне одного. Постійно розвиваємося, синергуючи».
Олександра Розентрегер ,
Педагог 3-А класу

Для ефективного викладання важливо, коли дитина хоче навчатися, і любить це. Тож я зацікавлюю учнів позитивом.

Оксана Хомич ,
Педагог 3-Б класу
Оксана Хомич,
Педагог 3-Б класу
Старший викладач, професійний стаж — 9 років. Оксана вчиться разом із дітьми, ставить себе на одному рівні з ними, намагається бачити світ їхніми очима. Їй важливо встановити близькі стосунки із кожною дитиною. «Сучасні діти легко і швидко навчаються, особливо якщо активно з ними спілкуватися та демонструвати матеріал наочно», — говорить Оксана. Для цього на кожному предметі вона використовує особливі методи та індивідуальні підходи. Наприклад, під час уроків української мови Оксана застосовує вивчення фразеології, яке розвиває асоціативне мислення. Також вона використовує провокативний метод, щоб навчити дітей аргументувати свою точку зору; застосування Інтернет, щоб навчити шукати і використовувати інформацію; групові проекти, щоб розвинути навички роботи у команді; мультимедіа, щоб матеріал сприймався легко і був зрозумілим. Оксана розвиває самостійність дітей, надаючи їм свободу вибору. На її думку, кожна дитина може бути творчою, потрібно лише визначити напрям, у якому вона хоче рухатись. Вона зізнається, що найприємніше у її роботі — спостерігати за тим, як діти самостійно використовують здобуті вміння та навички у своїй роботі.

Любити життя і цінувати кожну його хвилину. У книгах шукати істину, у людях – мудрість.

Марія Уємова ,
Педагог 3-Б класу
Марія Уємова,
Педагог 3-Б класу
Пані Марія закінчила Бердянський державний педагогічний університет. Полюбляє вдосконалювати свої професійні знання (вебінари, тренінги, семінари). Брала участь у Всеукраїнській школі онлайн, що назавжди залишиться в історії української освіти. Книга, яку радить усім, — «Щоденник за методикою BULLET JOURNAL» Райдер Керролл. У вільний час любить спілкуватись із рідними, гуляти вулицями Києва та фотографувати.

У всьому починати з себе, бути взірцем та любити учнів.

Ірина Каленська ,
Педагог 3-В класу
Ірина Каленська,
Педагог 3-В класу
Закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Початкова освіта», отримала кваліфікацію вчителя початкової школи та сімейного педагога. Протягом 3 років працювала в дитячих таборах «Jamm» і «RTC». Проходила виробничу практику в Новопечерській школі. До кожного учня намагається підібрати індивідуальний підхід, і вважає, що перш за все потрібно дати йому право власного вибору. Для цього використовує дидактичні ігри, навчальні вікторини та квести. Обожнює подорожувати і любить handmade.
Марія Ткачів ,
Педагог 3-В класу

Найбільша радість для мене — це досягнення моїх учнів.

Вікторія Машукова ,
Педагог 4-А класу
Вікторія Машукова,
Педагог 4-А класу
Магістр початкового навчання. Філолог. Викладач української мови і літератури. Педагогічний стаж — 10 років. Брала активну участь у міжнародних навчальних семінарах з питань освіти в Україні. Пройшла тренінг Intel «Навчання для майбутнього». Автор педагогічних публікацій. Педагогічну кар'єру розпочинала на посаді асистента кафедри педагогіки і методик початкового навчання у Чернівецькому національному університеті; обіймала посаду заступника директора з виховної роботи і вчителя української мови і літератури у загальноосвітній школі № 4 міста Чернівці. Працювала вчителем початкових класів у Львівській загальноосвітній школі № 95 у складі лідерської команди з реалізації українсько-канадського проекту «Інклюзивна освіта для дітей із особливими потребами в Україні». У процесі викладання застосовує такі інноваційні прийоми та методи навчання, як розвиток творчого мислення, проектні методи навчання, подача матеріалу за допомогою мультимедійних засобів навчання, проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики.
Олександр Бондаренко ,
Педагог 4-А класу

Вам не вдасться ніколи виховати мудреців, якщо ви будете вбивати в дітях пустунів.

Надія Шпак ,
Педагог 4-Б класу
Надія Шпак,
Педагог 4-Б класу
Надія здобула фах учителя початкових класів та англійської мови у Національному педагогічному університеті ім. Драгоманова, працювала педагогом-організатором у дитячому таборі «Артек». «Для того щоб зацікавити учня, перш за все потрібно дати йому право власного вибору. Щиро вірю, що кожен з учнів особливий і талановитий», — говорить Надія. У вільний час Надія вивчає вікову психологію, займається фотографуванням та кулінарією.

Найкращі вчителі для мене — це завжди мої учні!

Олена Співак ,
Педагог 4-Б класу
Олена Співак,
Педагог 4-Б класу
Пані Олену найбільше надихає та мотивує відчуття, що потрібно здобувати нові знання та навички і завжди є куди рости професійно. 16 років працювала у школі, в якій вчилась. У школі найбільше подобається те, що кожен день повен відкриттів, можливостей пізнання себе та людей навколо. Улюблена книга — "Тореадори з Васюківки" Всеволода Нестайка. Любить подорожувати, дивитись кіно, влаштовувати посиденьки з друзями.

Хто ніколи не був дитиною, ніколи не буде дорослим.

Юлія Чечель ,
Педагог класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами

Єдиний спосіб зробити щось дуже добре — любити те, що ти робиш.

Ольга Скришевська ,
Асистентка педагога класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Ольга Скришевська,
Асистентка педагога класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Пані Ольга закінчила з відзнакою Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, отримала професійну кваліфікацію вчителя-дефектолога. Свій досвід викладання почала з Новопечерської школи, пройшовши стажування. Під час роботи з дітьми зрозуміла просту істину: щоб навчання для учня було корисне та захопливе, прислухайся до його бажань, дай змогу власноруч прийняти рішення та будь просто поруч для підтримки. У роботі з дітьми спирається на правила: віра в дитину та її успіх; щоб зрозуміти дитину, згадай себе у цьому віці; відчувай, працюй на випередження та отримуй задоволення від того, що ти робиш. Вільний час пані Ольги відкритий для чогось нового: вона обожнює активний відпочинок (ролики, велосипед, скейт, джампінг, байдарки, вейкбординг), обожнює подорожувати з допомогою авто, таким чином об'їздила Україну. Але любить також спокійні вечори у компанії книги та handmade.
Аліна Пилипець ,
Учителька-дефектолог класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами
Євгенія Ейсмонт ,
Асистентка педагога класу підтримки для дітей з особливими освітніми потребами