Команда

Початкова школа
Марія Янченко ,
Учителька початкових класів
Мирослава Коба ,
Учителька початкових класів, методист (Дистанційна школа)
Мирослава Коба,
Учителька початкових класів, методист (Дистанційна школа)
Педагог вищої категорії, постійно бере участь у різноманітних тренінгах і семінарах з педагогіки, психології та інноваційних методів. Має сертифікат Intel «Навчання для майбутнього». Під час викладання застосовує проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики: мозковий штурм, мікрофон, «навчаючи — вчусь», ігрові ситуації, а також прийоми контролю та самоконтролю. Мирослава систематично використовує мультимедійне обладнання, застосовує модель «1 учень — 1 комп'ютер» з використанням Інтернет-ресурсів. Має досвід викладання предметів за програмою Петерсон («Росток»). Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): "Практичні матеріали для розвитку читацьких умінь та навичок учнів 1-го класу": https://drive.google.com/file/d/1gvgODQmY11jg6ytCCz1nsc4URv77AIe2/view?usp=sharing
Альона Дячук ,
Учителька початкових класів
Альона Дячук,
Учителька початкових класів
Альона здобула фах учителя початкової школи у Тернопільському національному педагогічному університеті. Про свій підхід до навчання та виховання дітей Альона говорить: «Якщо хочеш, щоб діти почули тебе — почуй їхні бажання, турботи. Я розвиваю в учнів лідерські якості, віру у власні сили, спроможність подолати труднощі. Коли учень вірить у власний успіх, то праця приносить задоволення». Альона захоплюється бісероплетінням, вишивкою та квілінгом, а також полюбляє читати.
Катерина Нізкодубова ,
Учителька початкових класів
Олександра Савицька ,
Учителька початкових класів
Марія Уємова-Косова ,
Учителька початкових класів
Марія Уємова-Косова,
Учителька початкових класів
Пані Марія закінчила Бердянський державний педагогічний університет. Полюбляє вдосконалювати свої професійні знання (вебінари, тренінги, семінари). Брала участь у Всеукраїнській школі онлайн, що назавжди залишиться в історії української освіти. Книга, яку радить усім, — «Щоденник за методикою BULLET JOURNAL» Райдер Керролл. У вільний час любить спілкуватись із рідними, гуляти вулицями Києва та фотографувати.
Ірина Каленська ,
Учителька початкових класів
Ірина Каленська,
Учителька початкових класів
Закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Початкова освіта», отримала кваліфікацію вчителя початкової школи та сімейного педагога. Протягом 3 років працювала в дитячих таборах «Jamm» і «RTC». Проходила виробничу практику в Новопечерській школі. До кожного учня намагається підібрати індивідуальний підхід, і вважає, що перш за все потрібно дати йому право власного вибору. Для цього використовує дидактичні ігри, навчальні вікторини та квести. Обожнює подорожувати і любить handmade.
Марія Ткачів ,
Учителька початкових класів (Дистанційна школа)
Олена Співак ,
Методист
Олена Співак,
Методист
Пані Олену найбільше надихає та мотивує відчуття, що потрібно здобувати нові знання та навички і завжди є куди рости професійно. 16 років працювала у школі, в якій вчилась. У школі найбільше подобається те, що кожен день повен відкриттів, можливостей пізнання себе та людей навколо. Улюблена книга — "Тореадори з Васюківки" Всеволода Нестайка. Любить подорожувати, дивитись кіно, влаштовувати посиденьки з друзями. Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): " Робота з дитячою книгою на уроках читання 3 - 4 клас": https://drive.google.com/drive/folders/1bsovmAjDY62GC94u2rJs6GWPpvE462dS?usp=sharing
Юлія Прохоренко ,
Учителька початкових класів
Катерина Ткаченко ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Катерина Ткаченко,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Я вчитель початкових класів і моє хобі: hand made.
Марія Фатич ,
Учителька початкових класів
Марія Фатич,
Учителька початкових класів
За фахом я - вчитель початкових класів. Працюючи з молодшою ланкою школярів, відчула всю відповідальність своєї місії: створення нової особистості в соціумі, яка навчається і виховується одночасно. Улюблене хоббі - читання. Саме читаючи ми розвиваємо емоційний інтелект, уміння змістовно висловлювати свої думки. У книжках ми можемо пізнати себе.
Олександра Тимченко ,
Учителька початкових класів
Олександра Тимченко,
Учителька початкових класів
Здобула фах учителя в НПУ ім. М.П.Драгоманова та має досвід викладання за програмою «Росток» (Петерсон). Про свій підхід до навчання та виховання дітей пані Олександра говорить: "У своїй роботі вважаю за необхідне навчити учнів мислити критично, адже такі практики створюють ситуацію успіху для розвитку особистості дитини та її творчих можливостей". Улюблене хоббі - живопис, спорт.
Анастасія Потіха ,
Учителька початкових класів
Тетяна Юдіна ,
Учителька початкових класів
Алла Пилипака ,
Вчителька початкових класів (Дистанційна школа)
Дар'я Базар'я ,
Учителька початкових класів
Віта Головач ,
Учителька початкових класів
Ольга Захарець ,
Учителька початкових класів
Тетяна Нерух ,
Учителька початкових класів
Ольга Паніна ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Анна Пашун ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Анастасія Терещенко ,
Учителька початкових класів
Ольга Твердохліб ,
Учителька початкових класів
Дарина Ханіна ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Олена Карабан ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Олена Карабан,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Маю вищу педагогічну освіту за напрямом корекційна педагогіка. Наразі я початківець у цій професійній діяльності та маю досвід роботи трохи менше року – вихователем у дошкільному закладі.  Новопечерська школа є одним із лідерів у сфері освіти і відповідно – гарною платформою для професійного й особистого розвитку. Очікую розвитку в цьому напрямку та досягнень. Моя суперсила - інтерес до всього нового, відповідальність, любов і повага до людей!
Анна Вельшинська ,
Вчителька початкових класів
Анна Вельшинська,
Вчителька початкових класів
Маю професійний 9-річний досвід у педагогіці як вчителя, наставника, однодумця, експерта і постійного шукача.  Очікую, що в команді Новопечерської школи відкрию для себе нові горизонти вчительства. Моя суперсила - пробуджувати в людях прагнення до зростання, ділитися з ними своїми знаннями, творчістю та енергією.
Тетяна Міщенко ,
Вчителька початкових класів
Тетяна Міщенко,
Вчителька початкових класів
Маю 10 річний досвід роботи вчителем початкових класів та практичним психологом. Ґрунтовні знання дітей та задоволення від активного, творчого навчального процесу. Хоч і дистанційно, але не менш пізнавально та цікаво!  Додам, що найомріяніше очікування стати частиночкою прекрасної Новопечерської родини – вже сталося! Моя суперсила - pаряджати учнів та учениць енергією життя, вірою у власні сили; дарувати позитивні емоції та натхнення.
Вікторія Кубар ,
Вчителька початкових класів
Вікторія Кубар,
Вчителька початкових класів
Маю професійний 3-річний досвід педагогині як в приватних, так і в державних школах. Моя головна пристрасть –  робота з дітьми. Вірю, що кожна дитина унікальна, має свої таланти та здібності. Завжди намагаюся знайти підхід до кожного учня, щоб створити комфортну та сприятливу атмосферу для навчання.  Я щаслива стати частиною команди Новопечерської школи, адже вважаю її не лише одним із найкращих закладів освіти, але й середовищем, яке сприяє розвитку як учнів, так і педагогів. Я бачу в ній місце для реалізації своїх ідей та професійного зростання. 
Олена Антонюк ,
Вчителька початкових класів
Олена Антонюк,
Вчителька початкових класів
Працювала вчителем початкових класів, вчителем мистецтва і керівником театрального гуртка. Очікую, насамперед, від роботи в Новопечерській школі розширення власних горизонтів, нових ідей та позитивних емоцій. Моя суперсила – у всьому знаходити позитив.
Анастасія Маркіна-Костенко ,
Вчителька початкових класів
Анастасія Маркіна-Костенко,
Вчителька початкових класів
Освіта для мене – це не лише професійна галузь, це покликання.  Протягом останніх років я набула багато цінного досвіду, працюючи вчителем початкових класів у Трипільському ліцеї. У роботі особливо пишаюся успішним використанням активних й інтерактивних методів, які не лише розвивали творчий потенціал учнів, а й зміцнювали їх соціальні навички.  Тепер я хочу внести свої педагогічні здібності та мої знання в освітній процес Новопечерської школи: передати свої знання та ентузіазм з питань початкової освіти учням, і сприяти створенню натхненного навчального середовища. Моя вчительська суперсила — надихати своїх учнів на нові звершення. Я вчу їх не боятися виходити за межі зони комфорту та вірити в себе й свої сили.
Надія Устенко ,
Методист / вчителька англійської мови
Надія Устенко,
Методист / вчителька англійської мови
Викладала англійську мову та мистецтво в міжнародних школах. Серед власних реалізованих проєктів для дітей: Live Art Kids (мистецтво + англійська), англо-український благодійний кінотабір. Мої цінності, якими я ділюся з дітьми: креативність і гра, щирість та відкритість до нового досвіду, пригоди пізнання.  Від роботи в Новопечерській школі очікую синергії в команді натхненних колег, взаємопідтримки, сміливості експериментувати та втілювати нові ідеї, покликані зміцнювати та збагачувати традиції Школи.  Моя суперсила - відповідальність, вміння слухати та чути
Марія Сагірова ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Марія Сагірова,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Протягом останніх 6 років працювала у державному дитячому дошкільному закладі. Очікування від роботи в Новопечерській : - прагну зростати та розвиватися як професійно так і особистісно;  - отримувати та ділитись позитивними емоціями; - викладатись на всі свої можливості;  Моя суперсила - неконфліктність, гнучкість, толерантність.
Світлана Скурська ,
Учителька початкових класів
Світлана Скурська,
Учителька початкових класів
Світлана — магістр початкової освіти, викладач педагогіки і методик початкової школи в Житомирському державному університеті ім.І.Я. Франка. Відвідала семінар Шалви Амонашвілі «Гуманна педагогіка у вихованні та навчанні». У Світлани 6 років педагогічного стажу, досвід роботи з обдарованими дітьми, а також із дітьми з особливими потребами. Зі своїми учнями Світлана опановує і впроваджує критичне мислення, елементи ейдетики та швидкочитання. Пізнати і навчити дитину – у цій складній справі немає готових рецептів. Але Світлана вважає, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. «Прив'язуючи навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології, я досягаю поставленої мети — самореалізації кожної дитини. Адже немає поганих учнів, якщо ви дивитесь не лише очима, а й серцем! Що може бути краще за цікавий урок, після закінчення якого кожна дитина отримує задоволення і вірить у власні сили, дивиться на тебе не лише як вчителя-наставника, а й вчителя-друга». У вільний час Світлана захоплюється автомобільними перегонами і мотоперегонами, влітку займається греблею на байдарках, полюбляє туристичні походи та прогулянки горами.