Команда

Математика, фізика та інформатика
Сергій Сюкало ,
Учитель математики (Старша школа)
Сергій Сюкало,
Учитель математики (Старша школа)
Сергій здобув фах учителя математики а Київському державному педагогічному університеті імені Драгоманова. Серед його учнів — призери міських та районних олімпіад з математики, лінгвістики. Серед випускників — успішні студенти вищих навчальних закладів, успішні громадяни своєї країни. На думку Сергія, найважливіше для вчителя — любити справу, якою він займається, і тоді учні з майже стовідсотковою ймовірністю захочуть зробити те саме.
Тетяна Лясківська ,
Учителька математики (Старша школа)
Тетяна Лясківська,
Учителька математики (Старша школа)
Тетяна здобула кваліфікацію викладача математики та фізики у НПУ ім. Михайла Драгоманова. У вільний час любить читати книжки та кататися на ковзанах, гуляти з дитиною та спілкуватись із друзями. Обожнює Агату Крісті та її детективи.
Іванна Біляй ,
Учителька математики
Андрій Березовський ,
Учитель фізики (Старша школа)
Андрій Березовський,
Учитель фізики (Старша школа)
Вчитель фізики вищої категорії, вчитель-методист, Заслужений вчитель України, кавалер ордену «За Заслуги» ІІ та ІIІ ступенів. Працює над методичною проблемою «Підвищення інтересу та мотивації учнів до вивчення фізики засобами мультимедійних технологій та створення проблемних ситуацій на уроках фізики». Його вихованці – призери фізичних олімпіад всіх рівнів, включаючи міжнародний. Пан Андрій — постійний член журі всіх етапів олімпіади та керівник команди учнів м. Києва на ІV етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики. Молодший науковий співробітник відділу створення навчально-тематичних систем знань Національного центру «Мала академія наук України». Учасник національного освітнього проекту «Всеукраїнська школа онлайн». Учасник Всеукраїнської школи передового педагогічного досвіду вчителів фізики України. Координатор Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» в м.Києві. Двічі був лауреатом усіх етапів конкурсу «Вчитель року». Лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор», організованого компанією Microsoft. На уроках використовує евристику, проблемні питання, застосовує мультимедіа і комп’ютерні технології для обробки експериментальних даних. Закоханий у фізику, постійно вивчає щось нове і своєю цікавістю запалює учнів. Йому подобається показувати учням видовищні експерименти та різноманітні наукові фокуси, особливо якщо вони пов’язані з побутовими предметами, адже це дивує і зацікавлює. До кожного учня знаходить свій ключик, адже вважає, що всі — особистості, і всі різні.
Валентина Албул ,
Учителька фізики (Дистанційна школа)
Валентина Албул,
Учителька фізики (Дистанційна школа)
Валентина закінчила Донецький національний університет за спеціальністю «фізик, викладач». Валентина посіла II місце на обласному конкурсі «Найкращий працівник року» в номінації «Найкращий учитель природничо-математичних дисциплін», має публікації у видавництві «Основи» та інтернет-публікації. Учні Валентини — постійні переможці II та III етапів олімпіад з фізики та астрономії. «Я вважаю, що кожна людина є творчою особистістю з миті народження. Під час своїх уроків я залучаю учнів до проведення та подальшого аналізу фізичних експериментів, пояснення їхнього результату; додаю ігрові елементи; підтримую бажання учнів конструювати фізичні прилади в домашніх умовах».
Євгеній Якобчук ,
Учитель інформатики та фізики (Старша школа)
Андрій Бован ,
Учитель математики (Дистанційна школа)
Андрій Бован,
Учитель математики (Дистанційна школа)
Саме ця цитата Ейнштейна як найкраще демонструє мій підхід до життя. Адже я ніколи не зупиняюся. У 2020 році мене відзначили «Людиною року» в м. Переяслав у номінації «Освітянин року». Багаторазовий Лауреат Всеукраїнського Інтернет-конкурсу «Учитель року» за цією версією науково - популярного природного журналу «Колосок». Займаюся спортом.
Іван Верещака ,
Вчитель математики (Старша школа)
Юлія Чередніченко ,
Учителька математики (Дистанційна школа)
Олександр Мерзликін ,
Учитель математики
Анастасія Маковська ,
Вчителька математики (середня / старша школа)
Анастасія Маковська,
Вчителька математики (середня / старша школа)
Маю 3-річний професійний досвід у спеціалізованій загальноосвітній школі №314, в якій спробувала себе в ролі класного керівника, і мала можливість працювати з дітьми з особливими освітніми потребами та пройшла сертифікацію. Цей досвід надав мені впевненості у своєму виборі. Тож щиро бажаю продовжувати розвиватися у педагогіці та досягати нових вершин. Очікую цікавих викликів, які б закріпили мої сильні сторони, а також допомогли мені розвиватися та освоювати нові технології. Мрію потрапити у дружній колектив, з яким можна створювати та реалізувати корисні проєкти, які будуть розкривати потенціал учнів. Моя суперсила - вмію пояснювати матеріал просто і доступно, а також бачу в кожній людині позитивні риси та допомагаю їх розвинути. Моя суперсила в уважності до дрібниць, відповідальності та любові до того, чим займаюся.
Володимир Кисиленко ,
Вчитель інформатики (Cередня / старша школа)
Володимир Кисиленко,
Вчитель інформатики (Cередня / старша школа)
Технічний директор в Освіторії, менеджер проєктів Всеукраїнська школа онлайн та iLearn. Працював на інженерних та менеджерських позиціях в Дії, Київстар, GlobalLogic, 1+1 Media. Ваші очікування від роботи в Новопечерській школі: Навчити учнів реальним навичкам та показати їм шляхи, які відкривають інформаційні технології. Краще зрозуміти потреби учнів та вчителів для реалізації крутих освітніх проєктів. Ваша суперсила: Вирішувати складні задачі з мінімальними ресурсами.
Вʼячеслав Швець ,
Вчитель фізики та математики (Cередня / старша школа)
Вʼячеслав Швець,
Вчитель фізики та математики (Cередня / старша школа)
Вчитель фізики та математики з 7-річним досвідом роботи. Автор патенту на корисну модель (технічна галузь), автор курсу «Інженерія» для однієї із приватних шкіл Києва, розробник та ведучий курсу фізики Всеукраїнської школи онлайн для 8 класу, співавтор підручника з геометрії для 8 класу (ще на етапі редагування). Також тривалий час займався робототехнікою на базі Lego та Arduino. Очікування від роботи в Новопечерській Перш за все професійний та карʼєрний розвиток. Нові знання, навички та знайомства. Ваша суперсила Здатність заряджати учнів енергію для нових відкриттів, просто поглянувши на них.