Команда

Математика, фізика та інформатика

Я завжди намагаюся дивитися глибше і навчаю цього своїх учнів, а також виховую у них відповідальність та самостійність.

Тетяна Ткаченко ,
Учителька інформатики
Тетяна Ткаченко,
Учителька інформатики
Вчитель вищої категорії, пройшла курси мережної академії CISCO та тренінг за Х версією Intel «Навчання для майбутнього».
Викладацький стаж — 12 років. Була методистом районного науково-методичного центру в Управлінні освіти Голосіївської районної у місті Києві державної адміністрації, а згодом — методистом вищої категорії координаційного центру інформаційно-комунікаційних технологій у Департаменті освіти і науки, молоді та спорту у Київській міській державній адміністрації.
Тетяна з першого уроку показує учням, що інформатика має прикладне застосування і потрібна під час навчання і майбутньої роботи. Навчає користуватися інформатикою під час навчання: застосовувати комп’ютерні програми, знаходити інформацію в Інтернеті. Тетяна диференціює учнів, адже кожен має свій рівень володіння комп’ютером. Якщо учень зацікавлений, вона сприяє поглибленому вивченню програмування. Найбільш обізнані учні можуть самостійно проводити уроки.
Тетяна стимулює творчість учнів, надихаючи власним прикладом у галузях цифрової фотографії, комп’ютерної графіки та веб-дизайну.

Не існує «поганих» учнів, існують нецікаві вчителі.

В'ячеслав Матяш ,
Учитель інформатики
В'ячеслав Матяш,
Учитель інформатики
В'ячеслав закінчив Київський Університет імені Бориса Грінченка. Він має 4 роки досвіду роботи програмістом та системним адміністратором, а також працював у фокус-групі компанії Google та з компанією Microsoft. Протягом 1.5 років викладав інформатику в коледжі. «Я намагаюсь надавати учням найсвіжішу інформацію зі свого предмету, заохочую їх до обговорень цікавинок з інформатики. На кожному уроці намагаюсь їм продемонструвати декілька цікавих фактів і новинок. Заохочую учнів показати не тільки свої знання з предмету, а ще й реалізувати свій креативний погляд на рішення поставлених задач». В'ячеслав захоплюється мототехнікою, а у вільний час займається ковальством.

Підготуй учня, у якого зможеш навчитись сам.

Марія Гладун ,
Учителька інформатики
Марія Гладун,
Учителька інформатики
Марія закінчила Інститут лідерства та соціальних наук Київського університету імені Бориса Грінченка та отримала кваліфікацію магістра соціальної інформатики, викладача інформатики. Також брала участь у професійних семінарах і тренінгах: «STEAM та Інтернет речей», тренінг з робототехніки від компанії Пролего, семінар учасників міжнародного проекту TEMPUS-проекту DesIRE «Розробка курсів з вбудованих систем з використанням інноваційних віртуальних підходів для інтеграції науки, освіти та промисловості в Україні, Грузії, Вірменії», м. Тбілісі, Грузія, Міжнародний тренінговий семінар для науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів «Освітні ініціативи викладачів» (TEI), корпорація Microsoft, V Міжнародний форум Intel «Нові горизонти інформаційно-комунікаційних технологій в освіті»: майстер клас Роберта Фогеля «Розгортання Е-навчання: найкращі світові практики». Марія стажувалася у бельгійському проекті TEMPUS DesIRE «Розробка курсів з вбудованих систем з використанням інноваційних віртуальних підходів для інтеграції науки, освіти та промисловості в Україні, Грузії, Вірменії» та у німецькому проекті «Навчальні програми професійного зростання». Має семирічний педагогічний досвід: у Київському університеті імені Бориса Грінченка, у навчально-виховному комплексі № 167 з поглибленим вивченням німецької мови, у гуманітарній гімназії «Гармонія», у навчальному центрі CyberBionic Systematics та спеціалізованій школі №31. Зацікавити учнів Марії допомагає підготовка практико-орієнтованих завдань для вирішення конкретних життєвих задач, використання активних форм навчання, інтерактивних вправ, новітніх інформаційних ресурсів, проектної діяльності.

Я допомагаю учням розвинути природну зацікавленість до пізнання світу, передаючи їм свою любов до фізики.

Андрій Березовський ,
Учитель фізики
Андрій Березовський,
Учитель фізики
Вчитель фізики вищої категорії, вчитель-методист, Заслужений вчитель України, кавалер ордену «За Заслуги» ІIІ ступеня. Працює над методичною проблемою «Підвищення інтересу та мотивації учнів до вивчення фізики засобами мультимедійних технологій та створення проблемних ситуацій на уроках фізики». За останні три роки на ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики учні Андрія посіли 142 призових місця, на ІІІ етапі — 87, на ІV етапі — 9, двоє його учнів — переможці Міжнародної олімпіади з фізики і один посів перше місце на Міжнародному конкурсі наукових робіт з фізики. Андрій — постійний член журі всіх етапів олімпіади та керівник команди учнів м. Києва на ІV етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики. Учасник Всеукраїнської школи передового педагогічного досвіду вчителів фізики України. Постійний координатор Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня». Двічі був лауреатом усіх етапів конкурсу «Вчитель року». Лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор», організованого компанією Microsoft. На уроках задіює евристику, проблемні питання, застосовує мультимедіа і комп’ютерні технології для обробки експериментальних даних. Закоханий у фізику, постійно вивчає щось нове і своєю цікавістю запалює учнів. Йому подобається показувати учням видовищні експерименти та різноманітні наукові фокуси, особливо якщо вони пов’язані з побутовими предметами, адже це дивує і зацікавлює. До кожного учня знаходить свій ключик, адже вважає, що всі — особистості, і всі різні.

Пізнання фізичних законів дає розуміння, що наше знання не статично, воно розвивається.

Валентина Албул ,
Учителька фізики, виховниця 8-Б класу
Валентина Албул,
Учителька фізики, виховниця 8-Б класу
Валентина закінчила Донецький національний університет за спеціальністю «фізик, викладач». Валентина посіла II місце на обласному конкурсі «Найкращий працівник року» в номінації «Найкращий учитель природничо-математичних дисциплін», має публікації у видавництві «Основи» та інтернет-публікації. Учні Валентини — постійні переможці II та III етапів олімпіад з фізики та астрономії. «Я вважаю, що кожна людина є творчою особистістю з миті народження. Під час своїх уроків я залучаю учнів до проведення та подальшого аналізу фізичних експериментів, пояснення їхнього результату; додаю ігрові елементи; підтримую бажання учнів конструювати фізичні прилади в домашніх умовах».

Математика також може бути красивою, якщо на неї подивитись з любов'ю.

Сергій Сюкало ,
Учитель математики, виховник 11-х класів
Сергій Сюкало,
Учитель математики, виховник 11-х класів
Сергій здобув фах учителя математики а Київському державному педагогічному університеті імені Драгоманова. Педагогічний стаж — 22 роки. Серед його учнів — призери міських та районних олімпіад з математики, лінгвістики. Серед випускників — успішні студенти вищих навчальних закладів, успішні громадяни своєї країни. На думку Сергія, найважливіше для вчителя — любити справу, якою він займається, і тоді учні з майже стовідсотковою ймовірністю захочуть зробити те саме.

Я прагну навчити розв'язувати задачі та виховати в учнях відчуття здорової конкуренції і життєвої впевненості.

Вікторія Тимошкевич ,
Учителька математики
Вікторія Тимошкевич,
Учителька математики
Учитель вищої категорії, професійний стаж — 22 роки. Відмінник столичної освіти, Заслужений вчитель України, нагороджена орденом княгині Ольги ІІІ ступеня. Протягом останніх 12-ти років працювала у фізико-математичному ліцеї №208, за цей час виховала 17 призерів Всеукраїнських олімпіад з математики та п’ятьох призерів Міжнародних олімпіад з математики. На думку Вікторії, математика розвиває аналітичні здібності, логіку, розуміння життєвих ситуацій. Вона переконана, що математика і логіка сприяють гармонійному розвитку особистості учня. Уважно слідкує за учнями, звертає увагу на особливості кожного. Дозволяє учням навчатися саме так, як їм зручно, зізнається, що часто сама у них вчиться. Серед цікавих інтерактивних прийомів, які використовує Вікторія, — математична обробка тексту, різноманітні командні змагання та конкурси, аналіз ситуації тут і зараз. Подібні методи дозволяють отримати фундаментальне розуміння та стимулюють творчість.

Я прагну розвивати і вчити думати дитину, яка прийшла до мене на урок.

Тетяна Лясківська ,
Учителька математики, виховниця 6-Б класу
Тетяна Лясківська,
Учителька математики, виховниця 6-Б класу
Тетяна здобула кваліфікацію викладача математики та фізики у НПУ ім. Михайла Драгоманова. Педагогічний стаж — 14 років.
У вільний час любить читати книжки та кататися на ковзанах.
Іванна Біляй ,
Учителька математики