Команда

Філологія та історія
Юрій Гайдученко ,
Методист (Дистанційна школа)
Юрій Гайдученко,
Методист (Дистанційна школа)
Юрій — магістр за фахом «українська мова та література та мова і література (англійська)», а також закінчив аспірантуру за фахом «загальна педагогіка та історія педагогіки», має п'ять років викладання української мови у вищих навчальних закладах і школах. Юрій має значні здобутки: він — переможець Всеукраїнського конкурсу «Учитель-новатор 2015» (Microsoft «Партнерство в навчанні»); переможець конкурсу «The Best Scientific Report» Х Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми міжнародного співробітництва у сфері вищої освіти» (Словаччина-Угорщина, 2011). А найбільше досягнення Юрія — це його учні. Він виховав 2 переможців ІV етапу, 10 переможців ІІІ етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика, 1 переможця ІV етапу та 5 переможців ІІІ етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка. «Я переконаний, що головна умова позитивного розвитку дитини — свобода вибору, яка допомагає їй приймати нові розвивальні ситуації. Для цього я використовую нові прогресивні педагогічні інструменти, якими користуються педагоги найрозвиненіших освітніх систем світу. Своїм завданням вважаю забезпечення дітей можливістю потрапити в середовище, де на них не тиснуть дорослі під час здійснення особистого вибору — вибору в дрібницях, але при цьому свідомого та відповідального. В основу кожного уроку добираю завдання, які розвивають в учнів навички ХХІ століття: творчість, критичне мислення та вміння вирішувати проблеми, комунікативні навички та навички співробітництва, навички працювати з інформацією, а також життєві навички: гнучкість, ініціативність та самоспрямованість, соціальні навички, лідерство та відповідальність». Портфоліо вчителя: http://bit.ly/34P3i1u
Марина Возна ,
Учителька зарубіжної літератури, української мови та літератури (Дистанційна школа)
Марина Возна,
Учителька зарубіжної літератури, української мови та літератури (Дистанційна школа)
Учитель вищої категорії. Марина закохана в літературу і передає цю любов учням завдяки своїй харизмі, енергії та позитиву. Завжди ставиться до учнів як до рівних, тож вони зацікавлюються і самі прагнуть до високих результатів. Учні викликають у неї захват, адже вони часто демонструють нестандартний підхід і неочікувані інтерпретації. Марина звертає увагу на особливості характеру кожного учня та дозволяє кожному виявляти себе і демонструвати свої знання саме так, як він хоче і вміє. Для неї важлива точка зору кожного і вона вчить не лише відстоювати її, а й вміти аргументувати. Під час її уроків відбуваються запальні дискусії, завдяки яким розвивається аналітичне мислення. Серед вихованців — переможці олімпіад та конкурсів наукових робіт МАН. Портфоліо вчителя: http://bit.ly/3mTfNzb
Віктор Гречук ,
Учитель української мови та літератури, заступник керівника середньої та старшої школи
Віктор Гречук,
Учитель української мови та літератури, заступник керівника середньої та старшої школи
Пан Віктор здобув фах філолога, учителя української мови і літератури та зарубіжної літератури, редактора освітніх видань за магістерською програмою Кам’янця-Подільського національного університету ім. І. Огієнка. Брав участь у польсько-українському тренінгу «Інноваційні підходи в роботі з дітьми та молоддю» в рамках програми RITA – Przemiany w regionie в 2015 р., у тренінгу з енергозбереження в рамках міжнародного проекту SPARE (шкільний проєкт з раціонального використання ресурсів та енергії), учасник експертного обговорення «Ключові проблеми української школи» за участю Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич у 2017 р. Книга, яку радить прочитати всім, — "Фах" Айзека Азімова. У вільний час любить колекціонувати враження та емоції від веломандрівок неймовірними куточками нашої планети, а також експериментувати в кулінарії
Анна Столій ,
Учителька української мови та літератури (Старша школа)
Василь Кучмай ,
Учитель історії (Старша школа)
Василь Кучмай,
Учитель історії (Старша школа)
Закінчив магістратуру та аспірануру історії у Національному педагогічному університеті ім. М.П. Драгоманова. Викладав історію у Києво-Печерському ліцеї №171 «Лідер», а також був головою молодіжного союзу України в Дарницькому районі м. Києва. Василь підвищує зацікавленість та сприяє розвитку креативного мислення учнів через використання ігрових завдань та інтерактивних технологій. У вільний час грає у футбол та великий теніс.
Леся Юрчишин ,
Учителька історії (Старша школа)
Леся Юрчишин,
Учителька історії (Старша школа)
Пані Леся здобула 2 вищі освіти у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка. Навчалась на різноманітних програмах Українського центру вивчення історії Голокосту, які найбільше вплинули на формування світогляду та підходу до "чутливих" тем в історії. Ще у 6-ому класі захопилась історією Стародавнього Світу і твердо вирішила стати вчителем історії. Зараз часто виступає як тренерка та експертка у різноманітних проєктах з громадянської просвіти та методики викладання. Співавторка методичних посібників для вчителів. Найкраща учителька громадянської освіти за версією премії Global Teacher Prize Ukraine 2020. Книги, які радить прочитати всім: тетралогія "Таємний посол" Володимира Малика, "Гордість та упередження" Джейн Остін, "Хоробре серце Ірен Сендлер" Джека Маєра, "Залишаюсь українцем" Богдана Гаврилишина. У вільний час любить продовжувати дізнаватись щось нове у різний спосіб: через освітні подорожі, документальні фільми, зустрічі з однодумцями. Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): "Громадянська парламентська просвіта: методи роботи та механізми впровадження": https://docs.google.com/document/d/1l_VyQEPNARhMJHGndcqW2p0rRxLCU2PIvuSD7gGAmkw/edit?usp=sharing
Юлія Набок-Бабенко ,
Учителька української мови та літератури (Старша школа)
Юлія Набок-Бабенко,
Учителька української мови та літератури (Старша школа)
Навчитися вчити – життєвий і професійний виклик, що мотивує рухатися вперед. Тож розвиток як фахівця й особистості є визначальним для Юлії – педагога з семирічним досвідом викладання в школі. Закінчила з відзнакою магістратуру КНУ ім. Т. Шевченка й бакалаврат МНУ ім. В. Сухомлинського. Нині – аспірантка Київського університету імені Б. Грінченка за спеціальністю «Теорія і методика навчання (українська мова)». За часів студентства – призерка всеукраїнських олімпіад з педагогіки й української мови та літератури. Поетка, переможниця літературних конкурсів, стипендіатка Президента України, учасниця міжнародних молодіжних форумів і нарад молодих літераторів. Учні пані Юлії показували високі результати на ЗНО, ставали призерами обласного етапу конкурсу-захисту робіт МАН (у секціях «Літературна творчість», «Українська мова» та «Українська література»), Всеукраїнської військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням, і всеукраїнського етапу конкурсу «Моральний вчинок». Учасниця проєктів «БомбеЗНий GoCamp» і «БомбеЗНО», спрямованих на підвищення рівня володіння українською мовою в школах національних меншин Чернівецької та Закарпатської областей. У своїй педагогічній діяльності Юлія акцентує увагу на розвитку емоційного інтелекту, критичного мислення та творчих здібностей. Використовує методики інтерактивного, особистісно орієнтованого та проєктного навчання. Розвиває в учнів навички ХХІ століття, акцентуючи увагу на взаємодії та співпраці.
Вікторія Коротєєва ,
Учителька української мови та літератури (Дистанційна школа)
Вікторія Коротєєва,
Учителька української мови та літератури (Дистанційна школа)
Усі мої професійні зацікавлення завжди були пов‘язані з літературою. Навчалася в Херсонському державному університеті на факультеті філології та журналістики. Здобутла науковий ступінь кандидата філологічних наук (літературознавство).
Оксана Лепьошкіна ,
Учителька української мови та літератури (Старша школа)
Єгор Журкін ,
Учитель історії (Старша школа)
Олеся Вовкотруб ,
Учителька української мови та літератури (дистанційна школа)
Валентина Білецька ,
Учителька української мови та літератури
Анастасія Литвин ,
Учителька української мови та інтегрованого курсу літератури (Середня / старша школа)
Ірина Кадькаленко ,
Учителька української мови та інтегрованого курсу літератури (Cередня / старша школа)
Ірина Кадькаленко,
Учителька української мови та інтегрованого курсу літератури (Cередня / старша школа)
Маю багаторічний педагогічний досвід роботи в різних навчальних закладах, що дозволило мені набути широкого досвіду в навчанні та методології. Систематично підвищую свою кваліфікацію, відвідуючи тренінги та семінари, і маю досвід підготовки учнів до ЗНО. Від роботи в Новопечерській школі очікую цікавих знайомств, набуття нових корисних професійних навичок. Моя суперсила - пояснюю складне простими словами.
Наталія Вуйтік ,
Учителька української мови та інтегрованого курсу літератури (Середня / старша школа)
Наталія Вуйтік,
Учителька української мови та інтегрованого курсу літератури (Середня / старша школа)
Маю багатий та цікавий досвід у журналістиці, була перекладачкою та редакторкою, працювала в музеї. Остаточно вирішила, що знайшла «своє» після участі в проєкті «Всеукраїнська школа онлайн». Мрію, щоб підлітки, з якими працюю, не просто знали українську мову, а володіли нею. Моя суперсила - обожнюю розповідати історії, хочу вірити, що це і є суперсила, яку й випробовую на уроках.
Олександр Воронюк ,
Вчитель історії (Cередня / старша школа)
Олександр Воронюк,
Вчитель історії (Cередня / старша школа)
Історик, кандидат філософських наук, науковий співробітник відділу воєнно-історичних досліджень Інституту історії України. Очікування від роботи в Новопечерській: Професійне зростання, нові знайомства. Ваша суперсила: Захоплювати і бути захопленим.