Команда

Філологія та історія

Кожна дитина — це сонце, тільки дайте їй світитися.

Юрій Гайдученко ,
Учитель української мови та літератури
Юрій Гайдученко,
Учитель української мови та літератури
Юрій — магістр за фахом «українська мова та література та мова і література (англійська)», а також закінчив аспірантуру за фахом «загальна педагогіка та історія педагогіки», має п'ять років викладання української мови у вищих навчальних закладах і школах. Юрій має значні здобутки: він — переможець Всеукраїнського конкурсу «Учитель-новатор 2015» (Microsoft «Партнерство в навчанні»); переможець конкурсу «The Best Scientific Report» Х Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми міжнародного співробітництва у сфері вищої освіти» (Словаччина-Угорщина, 2011). А найбільше досягнення Юрія — це його учні. Він виховав 2 переможців ІV етапу, 10 переможців ІІІ етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика, 1 переможця ІV етапу та 5 переможців ІІІ етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка. «Я переконаний, що головна умова позитивного розвитку дитини — свобода вибору, яка допомагає їй приймати нові розвивальні ситуації. Для цього я використовую нові прогресивні педагогічні інструменти, якими користуються педагоги найрозвиненіших освітніх систем світу. Своїм завданням вважаю забезпечення дітей можливістю потрапити в середовище, де на них не тиснуть дорослі під час здійснення особистого вибору — вибору в дрібницях, але при цьому свідомого та відповідального. В основу кожного уроку добираю завдання, які розвивають в учнів навички ХХІ століття: творчість, критичне мислення та вміння вирішувати проблеми, комунікативні навички та навички співробітництва, навички працювати з інформацією, а також життєві навички: гнучкість, ініціативність та самоспрямованість, соціальні навички, лідерство та відповідальність».

Я завжди бачу у кожному учневі позитив, поважаю його за це і дозволяю вільно проявляти себе.

Марина Возна ,
Учителька української мови та літератури, виховниця 7-А класу
Марина Возна,
Учителька української мови та літератури, виховниця 7-А класу
Учитель вищої категорії, професійний стаж — 26 років. Марина закохана в літературу і передає цю любов учням завдяки своїй харизмі, енергії та позитиву. Завжди ставиться до учнів як до рівних, тож вони зацікавлюються і самі прагнуть до високих результатів. Учні викликають у неї захват, адже вони часто демонструють нестандартний підхід і неочікувані інтерпретації. Марина звертає увагу на особливості характеру кожного учня та дозволяє кожному виявляти себе і демонструвати свої знання саме так, як він хоче і вміє. Для неї важлива точка зору кожного і вона вчить не лише відстоювати її, а й вміти аргументувати. Під час її уроків відбуваються запальні дискусії, завдяки яким розвивається аналітичне мислення. Серед вихованців — переможці олімпіад та конкурсів наукових робіт МАН.
Валентина Хоменко ,
Керівниця старшої школи, учителька зарубіжної літератури

Не забувай, що найважливіші зустрічі людини — її зустрічі з дітьми. Звертай більше уваги на них — ми ніколи не можемо знати, кого ми зустрічаємо в дитині.

Тетяна Пушкар ,
Учителька української мови та літератури, виховниця 6-А класу
Тетяна Пушкар,
Учителька української мови та літератури, виховниця 6-А класу
Тетяна отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Українська мова та література», здобула кваліфікацію вчителя української мови, української літератури, зарубіжної літератури та практичного психолога в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова, а також здобуває другу вищу освіту. Викладала українську мову та літературу в Києво-Печерському ліцеї №171 «Лідер», гімназії № 191 імені П. Тичини. Тетяна активно використовує методику емоційного виховання, вивчає вплив емоцій на ефективність навчального процесу, використовує методи поведінкових вправ та гештальту, послуговується ідеєю виховної інтеракції між дорослими та дітьми. Тетяна переконана, що новітні методики у поєднанні з класичними дозволяють покращити сприйняття, відтворення та застосування вивченого матеріалу на практиці. У педагогіці Тетяна керується такими принципами:
  • принцип любові та розуміння;
  • принцип виконуваності вимог, які ставляться до дитини;
  • врахування прав дитини, вікових особливостей та потенціалу;
  • принцип взаємоповаги, взаємопідтримки та взаєморозуміння.

Кожен новий день — це можливість чогось навчитися.

Ольга Питюр ,
Учителька української мови та літератури
Ольга Питюр,
Учителька української мови та літератури
10 років працювала вчителем української мови та літератури у Політехічному ліцеї НТУУ "КПІ" м.Києва, також працювала коректором у видавництві "Грані-Т". Вважає, що урок — це простір для креативності, пошуку, поразок і перемог. Застосовує групову роботу та роботу у парах у поєднанні із використанням сучасних інтерактивних технологій та ігор власного виробництва \ мережі онлайн. Особливий акцент робить на розвитку асоціативного і логічного мислення, роботі із візуальними матеріалами для запам'ятовування великих обсягів інформації. Любить кататися на конях і подорожувати. Мріє здійснити паломництво дорогою Святого Якова.
Діана Мельникова ,
Учителька української мови та літератури, виховниця 5-Б класу
Наталія Ковтонюк ,
Учителька української мови та літератури
Віктор Гречук ,
Учитель української мови та літератури

Навчаючи — вчусь.

Василь Кучмай ,
Учитель історії, виховник 5-А класу
Василь Кучмай,
Учитель історії, виховник 5-А класу
Закінчив магістратуру та аспірануру історії у Національному педагогічному університеті ім. М.П. Драгоманова. Викладав історію у Києво-Печерському ліцеї №171 «Лідер», а також був головою молодіжного союзу України в Дарницькому районі м. Києва. Василь підвищує зацікавленість та сприяє розвитку креативного мислення учнів через використання ігрових завдань та інтерактивних технологій. У вільний час грає у футбол та великий теніс.

У серце увійде лише те, що йде від серця.

Тетяна Кучер ,
Учителька історії, виховниця 10-х класів
Тетяна Кучер,
Учителька історії, виховниця 10-х класів
Тетяна закінчила НПУ ім. М.П. Драгоманова, здобула фах учителя історії. Протягом двох років працювала вчителем історії та педагогом-організатором у технічному ліцеї НТУУ «КПІ». Тетяна переконана: «Дорослий повинен розуміти дитину, а не навпаки. Бо дорослий дитиною вже був, а дитина дорослою — ще ні».

Добре бути в курсі всіх подій, але краще бути автором цих подій.

Оксана Романенко ,
Учителька історії
Оксана Романенко,
Учителька історії
Оксана здобула фах учителя історії та географії у Кіровоградському державному педагогічному університеті ім. В.Винниченка. Також має освіту за спеціальністю «аеронавігаційне забезпечення та планування польотів». Педагогічний стаж Оксани складає 10 років, вона викладала у Сімферополі, а також у гімназії «Консул» у Києві. Оксана посіла IV місце на міському етапі конкурсу «Учитель року-2014», а серед її учнів — переможці республіканського етапу олімпіади з історії. Своїх учнів Оксана зацікавлює можливістю цілеспрямованої самореалізації. Під час уроків Оксана застосовує історичні дослідження, аналіз, історичне моделювання, мозковий штурм, експеримент і дискусії. Також її учні виконують цікаві проектні завдання. У вільний час Оксана професійно малює, а також співає у хорі вчителів Новопечерської школи.
Леся Юрчишин ,
Учителька історії