Команда

Кафедра мистецтв і трудового навчання

Найголовніше — це любов до дітей та до свого фаху.

Анастасія Бобкова ,
Учитель гончарства
Анастасія Бобкова,
Учитель гончарства
Член Спілки Художників та мистецтвознавців. Учасниця щорічних Всеукраїнських виставок Національної спілки художників України. Закінчила Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Михайла Бойчука за спеціальністю «декоративно-прикладне мистецтво, майстер художньої кераміки». Надихає учнів на розкриття творчого потенціалу власними доробками, а також опікується екологією та пов'язанням навчання із природою. Анастасія переконана, що кожна дитина по-своєму талановита, а місія вчителя полягає у віднайденні індивідуального таланту.

Уміння виховувати здібних дітей — мистецтво, у якому найважливіше — любов до дитини.

Наталя Ремез ,
Учитель трудового навчання для дівчат
Наталя Ремез,
Учитель трудового навчання для дівчат
Наталя закінчила Київський інститут легкої промисловості за спеціалізацією «інженер, раціоналізатор, технолог, учитель трудового навчання». Спеціаліст І кваліфікаційної категорії, методист навчально-виховної роботи. Брала участь у семінарах з педагогічної інноватики; сучасної педагогічної психології; системи розвитку обдарованих дітей в закладах позашкільної освіти. Педагогічний стаж — 22 роки. «Творчий підхід — це умова успіху в спільній діяльності педагога і учня, де на першому плані повинна бути самореалізація учня», — говорить Наталя про викладання. У вільний час Наталя полюбляє подорожувати та займатися велоспортом.

Навчатися в праці, працювати навчаючись!

Олександр Пархоменко ,
Учитель трудового навчання для хлопців
Олександр Пархоменко,
Учитель трудового навчання для хлопців
Науковий співробітник Інституту проблем виховання НАПН України, Заслужений вчитель України, лауреат Першої премії працівникам освіти від Верховної ради України. Педагогічний стаж Олександра — 24 роки, протягом яких він був учителем трудового навчання, технічних видів праці, креслення, технічних гуртків. «Методики такі ж різні, як і характери учнів. Я намагаюся бути в курсі новітніх розробок та використовувати всі відомі методики для роботи з учнем». Олександр захоплюється всім цікавим, новітнім, оригінальним, що можна зробити власноруч, і передає свій інтерес учням.

Щастя не в тому, щоб завжди робити те, що хочеш, а в тому, щоб завжди хотіти того, що робиш.

Юлія Геращенко ,
Учитель образотворчого мистецтва
Владлена Ісаєнко ,
Керівник театрального гуртка