Команда

Мистецтво і трудове навчання

Найголовніше — це любов до дітей та до свого фаху.

Анастасія Бобкова ,
Учителька гончарства
Анастасія Бобкова,
Учителька гончарства
Член Спілки Художників та мистецтвознавців. Учасниця щорічних Всеукраїнських виставок Національної спілки художників України. Закінчила Київський державний інститут декоративно-прикладного мистецтва і дизайну ім. Михайла Бойчука за спеціальністю «декоративно-прикладне мистецтво, майстер художньої кераміки». Надихає учнів на розкриття творчого потенціалу власними доробками, а також опікується екологією та пов'язанням навчання із природою. Анастасія переконана, що кожна дитина по-своєму талановита, а місія вчителя полягає у віднайденні індивідуального таланту.

Роби зі мною, роби як я, роби краще за мене — це не лише дивіз для дітей на моїх уроках, а й вчительська ціль для мене. Щасливий, коли діти працюють із задоволенням і їхні проєкти дійсно варті найвищої оцінки :)

Олександр Пархоменко ,
Учитель трудового навчання
Олександр Пархоменко,
Учитель трудового навчання
Науковий співробітник Інституту проблем виховання НАПН України, Заслужений вчитель України, лауреат Першої премії працівникам освіти від Верховної ради України. «Методики такі ж різні, як і характери учнів. Я намагаюся бути в курсі новітніх розробок та використовувати всі відомі методики для роботи з учнем». Пан Олександр захоплюється всім цікавим, новітнім, оригінальним, що можна зробити власноруч, і передає свій інтерес учням. Любить творчість Стивена Кінга, подорожує та дивиться на світ навколо через об'єктив фотокамери.

Учитель повинен навчити дитину бути насамперед людиною, допомогти розвинути важливі навички, закласти фундамент для її подальшого щасливого життя.

Тетяна Пасічна ,
Учителька трудового навчання
Тетяна Пасічна,
Учителька трудового навчання
Заняття з трудового навчання допомагають дівчатам стати гарними господинями, берегти своє здоров’я і природну красу, створювати позитивний імідж, бути сучасними та підготовленими до самостійного життя. На думку Тетяни, нестандартна форма подачі матеріалу навчає активно та самостійно працювати, стимулює пізнавальний інтерес учнів, забезпечує інформаційну й емоційну насиченість уроків. Саме тому вона застосовує на уроках проектні, інтерактивні, ігрові й інформаційно-комунікаційні технології.

«Ми самі мусимо стати тими змінами, яких хочемо домогтися від світу». Лоран Гунель "Бог завжди подорожує інкогніто".

Вікторія Бартюк ,
Учителька трудового навчання
Вікторія Бартюк,
Учителька трудового навчання
Закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського і саме там зрозуміла, що дуже хоче працювати у школі. Досвід викладання — понад 10 років: починала працювати у невеликій сільській школі на Вінниччині, потім працювала у школі-гімназії Вінниці, і нарешті — в Новошколі. Книга, яку радить прочитати всім, — "Мистецтво навчати. Як підготувати дитину до реального життя" Теда Дінтерсміта, Тоні Вагнера. У вільний час пані Вікторія любить подорожувати, гуляти містом, зустрічатися з друзями. Якщо вільного часу трохи більше, то йде в гори, її місце сили.

Щастя не в тому, щоб завжди робити те, що хочеш, а в тому, щоб завжди хотіти того, що робиш.

Юлія Геращенко ,
Учителька образотворчого мистецтва
Владлена Ісаєнко ,
Керівниця театрального гуртка
Світлана Литвин ,
Учителька музики
Оксана Рябоконь ,
Учителька співу
Микола Трубілко ,
Учитель музики (тромбон)
Катерина Головіна ,
Учителька музики (саксофон)
Надія Браницька ,
Учителька з гри на фортепіано
Анастасія Семенюк ,
Учителька з гри на гітарі
Олександр Федоров ,
Учитель з гри на трубі