Команда

Адміністрація
Поліна Комарова ,
Директорка Новопечерської школи
Валентина Хоменко ,
Керівниця середньої та старшої школи

У кожного є крила для польоту, лиш тільки треба захотіть злетіть.

Олена Шевченко ,
Керівниця початкової школи

“Не бійтесь помилок. Саме вони дозволяють нам розвиватися і рухатися вперед”

Тетяна Ткаченко ,
Керівниця дистанційної школи
Тетяна Ткаченко,
Керівниця дистанційної школи
19 років досвіду викладання інформатики в школі. Розробила та викладала авторські курси для вчителів «Освітянська ІКТ-прокачка», «Цифровий сторітелінг», «Використання та створення навчального відео», «Інтерактивні інструменти викладача», «Ефективний навчальний контент». Брала участь у проєкті студії онлайн-освіти EdEra «Онлайн-курс для вчителів «Бери і роби». Розробляла та проводила тренінги для STEM-центрів в Донецькій та Луганській областях у рамках Програми відновлення та побудови миру ООН. Брала участь в проєкті «Дія. Цифрова освіта» (курс «Цифрові навички для вчителів»). Співавторка навчального посібника «3D-моделювання та 3D-друк». Портфоліо вчителя: https://bit.ly/3Gu1lHW

Вірте у свій безмежний потенціал. Ваші єдині обмеження — це ті, які ви встановлюєте собі самі. — Рой Т. Беннет

Тетяна Сунак ,
Координаторка Ukrainian-Canadian Program
Тетяна Сунак,
Координаторка Ukrainian-Canadian Program
Пані Тетяна — вчитель та адміністратор із довголітнім досвідом роботи в українських і державних школах Онтаріо, Канада. Працювала в державних школах як викладач математики, інформатики і бізнесу з 1999 по 2007 роки. З 2007 року пані Тетяна працює заступником директора в державній школі, з 2005 року — директор школи Святого Володимира, Торонто. Пані Тетяна очолює Шкільну Раду міста Торонто з 2007 року, Національну Українську Освітню Раду при Конгресі Українців Канади з 2019 року. Протягом 12-ти років роботи головою Шкільної Ради Торонто працювала з вчителями і адміністраторами міста над створенням єдиної системи оцінювання для учнів курсів українознавства, над розвитком і удосконаленням програм навчання української мови як іноземної. Протягом останніх кількох років пані Тетяна координувала розробку і апробацію навчальних посібників «Розмовляємо українською» для учнів 1-11 класів. Пані Тетяна регулярно організовує і проводить професійні учительські майстерні для вчителів Торонто, була головою організаційного комітету двох Національних Конференцій в Канаді.
Бенджамін Марк Еванс ,
Керівник Ukrainian-Canadian Program
Бенджамін Марк Еванс,
Керівник Ukrainian-Canadian Program
Кваліфікований вчитель з Великобританії з багаторічним досвідом роботи у сфері освіти. Енергійний, завжди допомагає учням розкрити свій потенціал. Він здатний створити сприятливі взаємини не лише з учнями, але й батьками, колегами вчителями з метою заохочення і зміцнення самооцінки учнів. Бен прагне дати дітям найкращу освіту в житті, любить працювати у жвавому довкіллі. Бен вміє надихати, мотивувати себе та інших, щоб досягти успіху.

Хто ніколи не був дитиною, ніколи не буде дорослим.

Юлія Чечель ,
Керівниця департаменту інклюзивної освіти, практичний психолог початкової школи, психолог у класі інклюзивної освіти
Лариса Мартиненко ,
Координаторка центру шкільних подій та освітніх проєктів, керівниця департаменту творчості
Ігор Торгало ,
Фінансовий директор
Олена Рубанова ,
Керівниця кафедри спорту
Вікторія Когутюк ,
Менеджерка з персоналу
Наталія Куйбіда ,
Керівниця департаменту маркетингу і продажів
Забезпечення навчального процесу
Людмила Гільд ,
Адміністраторка з організації навчального процесу

Якщо не знаєш, що робити, зроби крок вперед.

Людмила Джима ,
Практичний психолог
Людмила Джима,
Практичний психолог
Здобула психолого-педагогічну освіту в Слов'янському державному педагогічному університеті. Має сертифікати та право проводити тренінги за напрямами «Робота з обдарованою дитиною» та «Здоровий спосіб життя. Охорона здоров'я». Має досвід роботи вчителем початкових класів, практичним психологом в міській багатопрофільній гімназії, а також керівником міської психологічної служби та керівником Шахтарського міського центру психології. Консультант із вікової психології та родинних стосунків (виховання дитини). Проводить заняття-тренінги з учнями та веде "Психологічну студію". Пані Людмила стверджує: «Відкрийся сам — відкриються й інші. Дитячі душі формуються, спостерігають за поведінкою дорослих, вбирають в себе те, що вважають ближчим до них. У наш мобільний, швидкий час дитині треба бути витриманою і впевненою, тож мій поклик у формуванні душі дитини, в бажанні зберегти дитячу довіру, бути прикладом спокійного і виваженого вміння ухвалювати рішення». Книга, яку радить прочитати всім, — "Чайка Джонатан Лівінгстон" Річарда Баха. У вільний час пані Людмила любить робити аплікації, гуляти по лісу, пригляти за своїми квітами.

Важливіше ставати кращим за себе вчорашнього, ніж кращим за когось.

Євгенія Плужник ,
Практичний психолог
Євгенія Плужник,
Практичний психолог
Євгенія закінчила НПУ ім. М.П. Драгоманова за спеціальністю "психолог". Раніше працювала у Центрі дитячого активного розвитку "ДАР" психологом і викладачем живопису. Консультувала батьків та дітей, проводила заняття з арт-терапії та тренінги для старших дошкільників. Проводила заняття з підготовки до школи. Також проводила заняття з арт-терапії та індивідуальне психологічне консультування у приватному дитячому центрі "Французький центр". «Мій педагогічний підхід націлений на всебічний розвиток дітей та особливо розвиток їхньої уяви. Повністю погоджуюся з думкою Ейнштейна про те, що уява важливіша за знання, бо знання обмежені, а уява безмежна. Психологія — моя пристрасть. Я постійно вчуся, мені подобається знаходити цікаві психологічні методики, вправи та прийоми запам'ятовування і розвитку креативності».

Найбільше досягнення педагога - запалити в дитині радість від творчості та знань.

Катерина Довгопола ,
Менеджерка по роботі з клієнтами
Катерина Черешнюк ,
Освітня менеджерка
Олена Довгалюк ,
Дизайнерка

Не потоком шумних і галасливих фраз, а тихою, невтомною працею любіть Україну.

Оксана Воронькова ,
Менеджерка з комунікацій

Не залишатись на місці: постійно вчитись та розвиватись у сфері ІТ.

Юрій Дєдух ,
Керівник служби ІКТ
Юрій Дєдух,
Керівник служби ІКТ
Пан Юрій налаштовує та підтримує в належному стані всі ІТ-системи у Школі (сервери, роутери, систему контролю доступу, систем друку, систему Новопечерської Школи LMS, телефонію, домофонну систему, інтерактивні комплекси, систему відеоспостереження, систему віддаленого керування пристроями Apple, систему Wi-Fi, а також проводить програмування та адміністрування мережевого обладнання). Учні, вчителі, співробітники звертаються до пана Юрія з питань налаштування, диагностики комп'ютерної техніки, використання планшетів, а також з приводу встановлення додаткових програм, а батьки — з питань використання та доступу до LMS системи Новопечерської Школи. Пан Юрій розповідає: «У мене той самий випадок, коли хобі стало моєю роботою. Маю досвід роботи в сфері ІТ близько двадцяти років. Моя мета — не припиняти вчитися і бути фахівцем у якомога багатьох сферах ІТ. Мені дуже подобається те, чим я займаюсь». У вільний час любить займатися й іншими хобі: активним відпочинком, плаванням, рибальством, дартс, шахами, вивченням англійської та китайської мов.

Працювати з натхненням.

Дмитро Дем'яненко ,
Системний адміністратор
Дмитро Дем'яненко,
Системний адміністратор
Дмитро налаштовує та ремонтує комп'ютерну техніку у Школі. Саме до Дмитра звертаються учні та їхні батьки з питань відновлення доступу до системи LMS, ремонту планшетів та їх налаштування. Дмитро має повну вищу освіту за спеціальністю, до початку роботи у Школі протягом 4 років працював системним адміністратором в університеті. У вільний час Дмитро захоплюється футболом.

Десять десятих нашого щастя залежить від здоров'я.

Людмила Мамішова ,
Керівниця служби охорони праці
Людмила Мамішова,
Керівниця служби охорони праці
Пані Людмила опікується здоров'ям учнів та команди Новопечерської. Навчалась у Дніпропетровському інженерно-будівельному інституті, працювала фахівцем з охорони праці в гімназії міста Запоріжжя. З книг, які радить прочитати всім, — будь-яка книга Ф. Достоєвського, бо після прочитання книг письменника люди стають добрішими. У вільний час любить шити.

Щастя складається з двох елементів: спокійна душа і здорове тіло.

Наталя Мазур ,
Медсестра
Оксана Остаповська ,
Керівниця департаменту харчування
Ірина Довгалюк ,
Бібліотекарка
Наталія Скляр ,
Бібліотекарка
Наталія Скляр,
Бібліотекарка
Має 29 років стажу. Любить читати та мандрувати.
Карина Никитенкова ,
Адміністраторка рецепції
Оксана Шибакіна ,
Адміністраторка рецепції
Вікторія Ліщина ,
Практичний психолог (Початкова школа та Департамент інклюзивної освіти)
Олена Отрощенко ,
Головний бухгалтер
Ігор Князєв ,
Юрист
Початкова школа
Марія Янченко ,
Учителька початкових класів

Навчати та виховувати  так,  щоб  у кожному дитячому  серці  запалити  вогник  пізнання, мислення, добра.

Мирослава Коба ,
Учителька початкових класів, методист (Дистанційна школа)
Мирослава Коба,
Учителька початкових класів, методист (Дистанційна школа)
Педагог вищої категорії, постійно бере участь у різноманітних тренінгах і семінарах з педагогіки, психології та інноваційних методів. Має сертифікат Intel «Навчання для майбутнього». Під час викладання застосовує проблемно-пошукові й дослідницькі прийоми, а також інтерактивні методики: мозковий штурм, мікрофон, «навчаючи — вчусь», ігрові ситуації, а також прийоми контролю та самоконтролю. Мирослава систематично використовує мультимедійне обладнання, застосовує модель «1 учень — 1 комп'ютер» з використанням Інтернет-ресурсів. Має досвід викладання предметів за програмою Петерсон («Росток»). Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): "Практичні матеріали для розвитку читацьких умінь та навичок учнів 1-го класу": https://drive.google.com/file/d/1gvgODQmY11jg6ytCCz1nsc4URv77AIe2/view?usp=sharing

Якщо хочеш, щоб люди йшли за тобою — йди за ними.

Альона Дячук ,
Учителька початкових класів
Альона Дячук,
Учителька початкових класів
Альона здобула фах учителя початкової школи у Тернопільському національному педагогічному університеті. Про свій підхід до навчання та виховання дітей Альона говорить: «Якщо хочеш, щоб діти почули тебе — почуй їхні бажання, турботи. Я розвиваю в учнів лідерські якості, віру у власні сили, спроможність подолати труднощі. Коли учень вірить у власний успіх, то праця приносить задоволення». Альона захоплюється бісероплетінням, вишивкою та квілінгом, а також полюбляє читати.
Катерина Нізкодубова ,
Учителька початкових класів

У кожної людини є сонце, тільки його не треба гасити.

Анна Заріцька ,
Учителька початкових класів (Дистанційна школа)
Анна Заріцька,
Учителька початкових класів (Дистанційна школа)
Анна закінчила Київському університеті імені Бориса Грінченка за спеціальністю "Початкова освіта". Проходила навчання у літній школі для вчителів початкових класів "START UP #ВЧИТЕЛІВАЖЛИВІ". В 2018 році вивчала Additional Basic Qualification in Primary в Queen`s University. Вже 5 чудових років разом з Новопечерською родиною. Вважає, що школа має бути місцем усмішок і радості, де кожний учень почуває себе комфортно і безпечно. Для цього використовує дидактичні ігри, навчальні вікторини та квести, впроваджує диференційований підхід. Готуючи дітей до дорослого життя, надає перевагу інтерактивним методам навчання. Захоплюється віковою психологією та нейропсихологією. Обожнює прогулянки, подорожі, мистецтво. Завжди відкрита для всього нового.

«Щастя можна знайти навіть у темні часи, якщо не забувати звертатися до світла».

Олександра Розентрегер ,
Учителька початкових класів

Для ефективного викладання важливо, коли дитина хоче навчатися, і любить це. Тож я зацікавлюю учнів позитивом.

Оксана Хомич ,
Учителька початкових класів
Оксана Хомич,
Учителька початкових класів
Старший викладач. Оксана вчиться разом із дітьми, ставить себе на одному рівні з ними, намагається бачити світ їхніми очима. Їй важливо встановити близькі стосунки із кожною дитиною. «Сучасні діти легко і швидко навчаються, особливо якщо активно з ними спілкуватися та демонструвати матеріал наочно», — говорить Оксана. Для цього на кожному предметі вона використовує особливі методи та індивідуальні підходи. Наприклад, під час уроків української мови Оксана застосовує вивчення фразеології, яке розвиває асоціативне мислення. Також вона використовує провокативний метод, щоб навчити дітей аргументувати свою точку зору; застосування Інтернет, щоб навчити шукати і використовувати інформацію; групові проекти, щоб розвинути навички роботи у команді; мультимедіа, щоб матеріал сприймався легко і був зрозумілим. Оксана розвиває самостійність дітей, надаючи їм свободу вибору. На її думку, кожна дитина може бути творчою, потрібно лише визначити напрям, у якому вона хоче рухатись. Вона зізнається, що найприємніше у її роботі — спостерігати за тим, як діти самостійно використовують здобуті вміння та навички у своїй роботі.

Любити життя і цінувати кожну його хвилину. У книгах шукати істину, у людях – мудрість.

Марія Уємова-Косова ,
Учителька початкових класів
Марія Уємова-Косова,
Учителька початкових класів
Пані Марія закінчила Бердянський державний педагогічний університет. Полюбляє вдосконалювати свої професійні знання (вебінари, тренінги, семінари). Брала участь у Всеукраїнській школі онлайн, що назавжди залишиться в історії української освіти. Книга, яку радить усім, — «Щоденник за методикою BULLET JOURNAL» Райдер Керролл. У вільний час любить спілкуватись із рідними, гуляти вулицями Києва та фотографувати.

У всьому починати з себе, бути взірцем та любити учнів.

Ірина Каленська ,
Учителька початкових класів
Ірина Каленська,
Учителька початкових класів
Закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Початкова освіта», отримала кваліфікацію вчителя початкової школи та сімейного педагога. Протягом 3 років працювала в дитячих таборах «Jamm» і «RTC». Проходила виробничу практику в Новопечерській школі. До кожного учня намагається підібрати індивідуальний підхід, і вважає, що перш за все потрібно дати йому право власного вибору. Для цього використовує дидактичні ігри, навчальні вікторини та квести. Обожнює подорожувати і любить handmade.
Марія Ткачів ,
Учителька початкових класів (Дистанційна школа)

Найкращі вчителі для мене — це завжди мої учні!

Олена Співак ,
Методист
Олена Співак,
Методист
Пані Олену найбільше надихає та мотивує відчуття, що потрібно здобувати нові знання та навички і завжди є куди рости професійно. 16 років працювала у школі, в якій вчилась. У школі найбільше подобається те, що кожен день повен відкриттів, можливостей пізнання себе та людей навколо. Улюблена книга — "Тореадори з Васюківки" Всеволода Нестайка. Любить подорожувати, дивитись кіно, влаштовувати посиденьки з друзями. Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): " Робота з дитячою книгою на уроках читання 3 - 4 клас": https://drive.google.com/drive/folders/1bsovmAjDY62GC94u2rJs6GWPpvE462dS?usp=sharing
Юлія Прохоренко ,
Учителька початкових класів

У дітей немає ні минулого, ні майбутнього, натомість на відміну від нас, дорослих, вони вміють користуватися сьогоденням. Жан де Лабрюєр

Катерина Ткаченко ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Катерина Ткаченко,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Я вчитель початкових класів і моє хобі: hand made.

У кожному вчителі має сяяти і ніколи не згасати маленька іскорка дитини. В. А Сухомлинський.

Марія Фатич ,
Учителька початкових класів
Марія Фатич,
Учителька початкових класів
За фахом я - вчитель початкових класів. Працюючи з молодшою ланкою школярів, відчула всю відповідальність своєї місії: створення нової особистості в соціумі, яка навчається і виховується одночасно. Улюблене хоббі - читання. Саме читаючи ми розвиваємо емоційний інтелект, уміння змістовно висловлювати свої думки. У книжках ми можемо пізнати себе.
Дар'я Ващенко ,
Учителька початкових класів

Немає ніяких ключів від щастя. Двері завжди відкриті

Олександра Тимченко ,
Учителька початкових класів
Олександра Тимченко,
Учителька початкових класів
Здобула фах учителя в НПУ ім. М.П.Драгоманова та має досвід викладання за програмою «Росток» (Петерсон). Про свій підхід до навчання та виховання дітей пані Олександра говорить: "У своїй роботі вважаю за необхідне навчити учнів мислити критично, адже такі практики створюють ситуацію успіху для розвитку особистості дитини та її творчих можливостей". Улюблене хоббі - живопис, спорт.
Анастасія Потіха ,
Учителька початкових класів
Тетяна Юдіна ,
Учителька початкових класів
Алла Пилипака ,
Учителька початкових класів (Дистанційна школа)
Дар'я Базар'я ,
Учителька початкових класів
Альона Баб'як ,
Учителька початкових класів
Віта Головач ,
Учителька початкових класів
Ольга Захарець ,
Учителька початкових класів
Олександра Кочина ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Тетяна Нерух ,
Учителька початкових класів
Ольга Паніна ,
Вихователь класу дошкільної підготовки
Анна Пашун ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Анастасія Терещенко ,
Учителька початкових класів
Катерина Барма ,
Учителька початкових класів (Дистанційна школа)
Анастасія Дорофєєва ,
Тьютор / Асистент учителя класу інклюзивної освіти
Ольга Твердохліб ,
Вихователька класу дошкільної підготовки
Дарина Ханіна ,
Вихователь класу дошкільної підготовки
Інклюзивна освіта
Аліна Пилипець ,
Педагог-дефектолог
Денис Варшавський ,
Асистент класу інклюзивної освіти
Анжела Грекова ,
Практичний психолог
Альона Фоменко ,
Педагог-логопед

"Маленькими кроками до великих перемог".

Олена Косаріхіна ,
Педагог-дефектолог
Вікторія Ліщина ,
Практичний психолог (Початкова школа та Департамент інклюзивної освіти)
Анастасія Дорофєєва ,
Тьютор / Асистент учителя класу інклюзивної освіти

Єдиний спосіб зробити щось дуже добре — любити те, що ти робиш.

Ольга Міхненко. ,
Педагог-дефектолог
Ольга Міхненко.,
Педагог-дефектолог
Пані Ольга закінчила з відзнакою Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, отримала професійну кваліфікацію вчителя-дефектолога. Свій досвід викладання почала з Новопечерської школи, пройшовши стажування. Під час роботи з дітьми зрозуміла просту істину: щоб навчання для учня було корисне та захопливе, прислухайся до його бажань, дай змогу власноруч прийняти рішення та будь просто поруч для підтримки. У роботі з дітьми спирається на правила: віра в дитину та її успіх; щоб зрозуміти дитину, згадай себе у цьому віці; відчувай, працюй на випередження та отримуй задоволення від того, що ти робиш. Вільний час пані Ольги відкритий для чогось нового: вона обожнює активний відпочинок (ролики, велосипед, скейт, джампінг, байдарки, вейкбординг), обожнює подорожувати з допомогою авто, таким чином об'їздила Україну. Але любить також спокійні вечори у компанії книги та handmade.
Філологія та історія

Кожна дитина — це сонце, тільки дайте їй світитися.

Юрій Гайдученко ,
Методист (Дистанційна школа)
Юрій Гайдученко,
Методист (Дистанційна школа)
Юрій — магістр за фахом «українська мова та література та мова і література (англійська)», а також закінчив аспірантуру за фахом «загальна педагогіка та історія педагогіки», має п'ять років викладання української мови у вищих навчальних закладах і школах. Юрій має значні здобутки: він — переможець Всеукраїнського конкурсу «Учитель-новатор 2015» (Microsoft «Партнерство в навчанні»); переможець конкурсу «The Best Scientific Report» Х Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми міжнародного співробітництва у сфері вищої освіти» (Словаччина-Угорщина, 2011). А найбільше досягнення Юрія — це його учні. Він виховав 2 переможців ІV етапу, 10 переможців ІІІ етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика, 1 переможця ІV етапу та 5 переможців ІІІ етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка. «Я переконаний, що головна умова позитивного розвитку дитини — свобода вибору, яка допомагає їй приймати нові розвивальні ситуації. Для цього я використовую нові прогресивні педагогічні інструменти, якими користуються педагоги найрозвиненіших освітніх систем світу. Своїм завданням вважаю забезпечення дітей можливістю потрапити в середовище, де на них не тиснуть дорослі під час здійснення особистого вибору — вибору в дрібницях, але при цьому свідомого та відповідального. В основу кожного уроку добираю завдання, які розвивають в учнів навички ХХІ століття: творчість, критичне мислення та вміння вирішувати проблеми, комунікативні навички та навички співробітництва, навички працювати з інформацією, а також життєві навички: гнучкість, ініціативність та самоспрямованість, соціальні навички, лідерство та відповідальність». Портфоліо вчителя: http://bit.ly/34P3i1u

Я завжди бачу у кожному учневі позитив, поважаю його за це і дозволяю вільно проявляти себе.

Марина Возна ,
Учителька зарубіжної літератури, української мови та літератури (Дистанційна школа)
Марина Возна,
Учителька зарубіжної літератури, української мови та літератури (Дистанційна школа)
Учитель вищої категорії. Марина закохана в літературу і передає цю любов учням завдяки своїй харизмі, енергії та позитиву. Завжди ставиться до учнів як до рівних, тож вони зацікавлюються і самі прагнуть до високих результатів. Учні викликають у неї захват, адже вони часто демонструють нестандартний підхід і неочікувані інтерпретації. Марина звертає увагу на особливості характеру кожного учня та дозволяє кожному виявляти себе і демонструвати свої знання саме так, як він хоче і вміє. Для неї важлива точка зору кожного і вона вчить не лише відстоювати її, а й вміти аргументувати. Під час її уроків відбуваються запальні дискусії, завдяки яким розвивається аналітичне мислення. Серед вихованців — переможці олімпіад та конкурсів наукових робіт МАН. Портфоліо вчителя: http://bit.ly/3mTfNzb

"Завжди можна навчитися літати, потрібно лиш захотіти". Р. Бах

Віктор Гречук ,
Учитель української мови та літератури, заступник керівника середньої та старшої школи
Віктор Гречук,
Учитель української мови та літератури, заступник керівника середньої та старшої школи
Пан Віктор здобув фах філолога, учителя української мови і літератури та зарубіжної літератури, редактора освітніх видань за магістерською програмою Кам’янця-Подільського національного університету ім. І. Огієнка. Брав участь у польсько-українському тренінгу «Інноваційні підходи в роботі з дітьми та молоддю» в рамках програми RITA – Przemiany w regionie в 2015 р., у тренінгу з енергозбереження в рамках міжнародного проекту SPARE (шкільний проєкт з раціонального використання ресурсів та енергії), учасник експертного обговорення «Ключові проблеми української школи» за участю Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич у 2017 р. Книга, яку радить прочитати всім, — "Фах" Айзека Азімова. У вільний час любить колекціонувати враження та емоції від веломандрівок неймовірними куточками нашої планети, а також експериментувати в кулінарії
Анна Столій ,
Учителька української мови та літератури (Старша школа)

Навчаючи — вчусь.

Василь Кучмай ,
Учитель історії (Старша школа)
Василь Кучмай,
Учитель історії (Старша школа)
Закінчив магістратуру та аспірануру історії у Національному педагогічному університеті ім. М.П. Драгоманова. Викладав історію у Києво-Печерському ліцеї №171 «Лідер», а також був головою молодіжного союзу України в Дарницькому районі м. Києва. Василь підвищує зацікавленість та сприяє розвитку креативного мислення учнів через використання ігрових завдань та інтерактивних технологій. У вільний час грає у футбол та великий теніс.

Мрій буйно. Дій активно. Радій яскраво.

Леся Юрчишин ,
Учителька історії (Старша школа)
Леся Юрчишин,
Учителька історії (Старша школа)
Пані Леся здобула 2 вищі освіти у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка. Навчалась на різноманітних програмах Українського центру вивчення історії Голокосту, які найбільше вплинули на формування світогляду та підходу до "чутливих" тем в історії. Ще у 6-ому класі захопилась історією Стародавнього Світу і твердо вирішила стати вчителем історії. Зараз часто виступає як тренерка та експертка у різноманітних проєктах з громадянської просвіти та методики викладання. Співавторка методичних посібників для вчителів. Найкраща учителька громадянської освіти за версією премії Global Teacher Prize Ukraine 2020. Книги, які радить прочитати всім: тетралогія "Таємний посол" Володимира Малика, "Гордість та упередження" Джейн Остін, "Хоробре серце Ірен Сендлер" Джека Маєра, "Залишаюсь українцем" Богдана Гаврилишина. У вільний час любить продовжувати дізнаватись щось нове у різний спосіб: через освітні подорожі, документальні фільми, зустрічі з однодумцями. Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): "Громадянська парламентська просвіта: методи роботи та механізми впровадження": https://docs.google.com/document/d/1l_VyQEPNARhMJHGndcqW2p0rRxLCU2PIvuSD7gGAmkw/edit?usp=sharing

Хочеш змінити світ – почни зі школи.

Юлія Набок-Бабенко ,
Учителька української мови та літератури (Старша школа)
Юлія Набок-Бабенко,
Учителька української мови та літератури (Старша школа)
Навчитися вчити – життєвий і професійний виклик, що мотивує рухатися вперед. Тож розвиток як фахівця й особистості є визначальним для Юлії – педагога з семирічним досвідом викладання в школі. Закінчила з відзнакою магістратуру КНУ ім. Т. Шевченка й бакалаврат МНУ ім. В. Сухомлинського. Нині – аспірантка Київського університету імені Б. Грінченка за спеціальністю «Теорія і методика навчання (українська мова)». За часів студентства – призерка всеукраїнських олімпіад з педагогіки й української мови та літератури. Поетка, переможниця літературних конкурсів, стипендіатка Президента України, учасниця міжнародних молодіжних форумів і нарад молодих літераторів. Учні пані Юлії показували високі результати на ЗНО, ставали призерами обласного етапу конкурсу-захисту робіт МАН (у секціях «Літературна творчість», «Українська мова» та «Українська література»), Всеукраїнської військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»), конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням, і всеукраїнського етапу конкурсу «Моральний вчинок». Учасниця проєктів «БомбеЗНий GoCamp» і «БомбеЗНО», спрямованих на підвищення рівня володіння українською мовою в школах національних меншин Чернівецької та Закарпатської областей. У своїй педагогічній діяльності Юлія акцентує увагу на розвитку емоційного інтелекту, критичного мислення та творчих здібностей. Використовує методики інтерактивного, особистісно орієнтованого та проєктного навчання. Розвиває в учнів навички ХХІ століття, акцентуючи увагу на взаємодії та співпраці.

Хто не жив посеред бурі - той ціни не знає сили.

Вікторія Коротєєва ,
Учителька української мови та літератури (Старша школа, Дистанційна школа)
Вікторія Коротєєва,
Учителька української мови та літератури (Старша школа, Дистанційна школа)
Усі мої професійні зацікавлення завжди були пов‘язані з літературою. Навчалася в Херсонському державному університеті на факультеті філології та журналістики. Здобутла науковий ступінь кандидата філологічних наук (літературознавство).
Оксана Лепьошкіна ,
Учителька української мови та літератури (Старша школа)
Єгор Журкін ,
Учитель історії (Старша школа)
Софія Феджора ,
Учителька української мови та літератури
Олеся Вовкотруб ,
Учителька української мови та літератури (дистанційна школа)
Валентина Білецька ,
Учителька української мови та літератури
Анастасія Литвин ,
Вчитель української мови та літератури
Анна Ірклієнко ,
Учителька української мови та літератури
Євгенія Кузнєцова ,
Учителька предмету Захист України
Іноземні мови
Галина Еванс ,
Учителька англійської мови (Початкова школа)
Вікторія Мельниченко ,
Учителька англійської мови (Початкова школа) 

«Ви можете навчити учня уроку протягом одного дня, але якщо ви можете навчити його вчитися, викликаючи цікавість, він продовжуватиме навчальний процес, протягом життя».

Олена Потеряйко ,
Учителька англійської мови (Старша школа)

Яка мудрість може бути величніша за доброту?

Бен Парті ,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Бен Парті,
Носій та сертифікований учитель англійської мови
Бен закінчив Miami University, Teach-Now Educatore School of Education. Він працював у P'titCREF (Київ), International Language School (Москва), American University of Iraq (Сулейманія) та в Miami University (Оксфорд). Підхід Бена до освіти - орієнтований на учня, побудований на проектній діяльності "Я сприяю внутрішній мотивації для навчання і сприяю творчості шляхом встановлення хороших стосунків із учнями. Я прагну створити середовище, в якому вони відчувають потребу вчитися, досліджувати, відкривати і створювати."
Маланка Назаровіч ,
Носійка та сертифікована вчителька англійської мови

Краса мови — в гармонії. Допоможи людині побачити її, і людина закохається у мову на все життя.

Яна Сафронова ,
Учителька німецької мови (Старша школа)
Яна Сафронова,
Учителька німецької мови (Старша школа)
Яна здобула фах філолога та мовознавця у Запорізькому національному університеті, а також рівень магістра філології у Класичному приватному університеті. Працювала вчителем німецької мови у Дніпрорудненській гімназії «Софія». «Не намагайтесь навчити дітей одній лише мові — виховуйте в них уміння слухати й бути почутими, формулювати свої думки, бути уважними та винахідливими. Дайте учням інструмент для подальшого самостійного розвитку. Мова — дивовижний витвір людини, який поєднує в собі логіку граматичних структур та витончену винахідливість поезії. Моя задача — допомогти кожному учню знайти у мові саме те, в чому він зможе максимально проявити власні здібності та те, чого буде прагнути», — стверджує Яна.
Мілад Зікрань ,
Учитель іспанської мови (Старша школа)

Перша ознака гарного вчителя — допитливі та зацікавлені учні.

Антон Вечірка ,
Учитель французької мови (Старша школа)
Антон Вечірка,
Учитель французької мови (Старша школа)
Закінчив Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка. Пройшов стажування для викладачів французької мови в Університеті Поля Верлена (Метц, Франція). Готував учнів до здачі міжнародних іспитів DELF, TCF. Окрім французької, володіє англійською та іспанською мовами. Протягом трьох років викладав французьку мову, практичну фонетику французької мови та французьку мову як другу іноземну в Сумському державному педагогічному університеті. «На мою думку, головне — зацікавити і з часом виховати бажання розвиватися самостійно, робити більше, ніж вимагає вчитель. Я намагаюся зацікавити, використовуючи матеріали, які близькі до інтересів учнів, заохочую їхню допитливість, пропоную до вирішення неординарні проблеми».

Бути кращою версією себе вчорашнього.

Антон Мішура ,
Учитель китайської мови (Старша школа)
Антон Мішура,
Учитель китайської мови (Старша школа)
Філолог китайської мови. Знайомство з культурою та мудрістю стародавньої цивілізації через мову. Моє хоббі - це фотографія.
Лариса Распутня ,
Учителька англійської мови (Початкова школа) 
Оксана Гладіна ,
Учителька англійської мови (Дистанційна школа) 
Стефанія Костюк ,
Носійка та сертифікована вчителька англійської мови

Освіта - це найпотужніша зброя, яку можна використовувати для зміни світу.

Оксана Мовчан ,
Учителька англійської мови (Початкова школа) 
Оксана Мовчан,
Учителька англійської мови (Початкова школа) 
Робота вчителя англійської мови надзвичайно цікава та різноманітна. Завжди намагаюся привносити у кожен урок щось нове, незвичайне та креативне. Дуже люблю подорожувати.
Надія Нікітенко ,
Учителька англійської мови (Старша школа)
Людмила Жарікова ,
Учителька англійської мови (Старша школа)
Катерина Голуб ,
Учителька англійської мови (Старша школа)
Росс Філліпс ,
Носій та сертифікований учитель англійської мови (Початкова школа)
Девід Морін ,
Носій та сертифікований учитель англійської мови (Старша школа)

Мені довірено найцінніше – дитинство!

Марія Челюбеєва ,
Учителька англійської мови (Початкова школа)
Природничі науки

Навчившись вчитись, зможеш все. Хто володіє інформацією, володіє світом.

Михайло Гончаренко ,
Учитель біології (Старша школа)
Михайло Гончаренко,
Учитель біології (Старша школа)
Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. Магістр за спеціальністю «Біологія». Викладач біології, вчитель хімії, еколог. Михайло зацікавлює учнів проблемними питаннями та проектними заняттями, створює комфортні умови для навчання, а найкраще йому допомагає привернути увагу учнів почуття гумору. Підхід Михайла до викладання — це стимулювання розвитку мислення, уваги, вміння аналізувати, та особистісно-орієнтоване виховання. Михайло цінує унікальність кожного учня.
Світлана Бабій ,
Учителька біології (Старша школа)
Ольга Крапив'янська ,
Учителька географії (Старша школа)
Іван Заболотських ,
Учитель хімії (Старша школа)
Петро Британський ,
Учитель географії і природничих наук (Старша школа)
Юлія Тарнаруцька ,
Учителька біології та хімії (Дистанційна школа)
Математика, фізика та інформатика

Математика також може бути красивою, якщо на неї подивитись з любов'ю.

Сергій Сюкало ,
Учитель математики (Старша школа)
Сергій Сюкало,
Учитель математики (Старша школа)
Сергій здобув фах учителя математики а Київському державному педагогічному університеті імені Драгоманова. Серед його учнів — призери міських та районних олімпіад з математики, лінгвістики. Серед випускників — успішні студенти вищих навчальних закладів, успішні громадяни своєї країни. На думку Сергія, найважливіше для вчителя — любити справу, якою він займається, і тоді учні з майже стовідсотковою ймовірністю захочуть зробити те саме.

Я прагну розвивати і вчити думати дитину, яка прийшла до мене на урок.

Тетяна Лясківська ,
Учителька математики (Старша школа)
Тетяна Лясківська,
Учителька математики (Старша школа)
Тетяна здобула кваліфікацію викладача математики та фізики у НПУ ім. Михайла Драгоманова.
У вільний час любить читати книжки та кататися на ковзанах, гуляти з дитиною та спілкуватись із друзями. Обожнює Агату Крісті та її детективи.
Іванна Біляй ,
Учителька математики

Я допомагаю учням розвинути природну зацікавленість до пізнання світу, передаючи їм свою любов до фізики.

Андрій Березовський ,
Учитель фізики (Старша школа)
Андрій Березовський,
Учитель фізики (Старша школа)
Вчитель фізики вищої категорії, вчитель-методист, Заслужений вчитель України, кавалер ордену «За Заслуги» ІІ та ІIІ ступенів. Працює над методичною проблемою «Підвищення інтересу та мотивації учнів до вивчення фізики засобами мультимедійних технологій та створення проблемних ситуацій на уроках фізики». Його вихованці – призери фізичних олімпіад всіх рівнів, включаючи міжнародний. Пан Андрій — постійний член журі всіх етапів олімпіади та керівник команди учнів м. Києва на ІV етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики. Молодший науковий співробітник відділу створення навчально-тематичних систем знань Національного центру «Мала академія наук України». Учасник національного освітнього проекту «Всеукраїнська школа онлайн». Учасник Всеукраїнської школи передового педагогічного досвіду вчителів фізики України. Координатор Всеукраїнського фізичного конкурсу «Левеня» в м.Києві. Двічі був лауреатом усіх етапів конкурсу «Вчитель року». Лауреат VIII Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор», організованого компанією Microsoft. На уроках використовує евристику, проблемні питання, застосовує мультимедіа і комп’ютерні технології для обробки експериментальних даних. Закоханий у фізику, постійно вивчає щось нове і своєю цікавістю запалює учнів. Йому подобається показувати учням видовищні експерименти та різноманітні наукові фокуси, особливо якщо вони пов’язані з побутовими предметами, адже це дивує і зацікавлює. До кожного учня знаходить свій ключик, адже вважає, що всі — особистості, і всі різні.

Пізнання фізичних законів дає розуміння, що наше знання не статично, воно розвивається.

Валентина Албул ,
Учителька фізики (Дистанційна школа)
Валентина Албул,
Учителька фізики (Дистанційна школа)
Валентина закінчила Донецький національний університет за спеціальністю «фізик, викладач». Валентина посіла II місце на обласному конкурсі «Найкращий працівник року» в номінації «Найкращий учитель природничо-математичних дисциплін», має публікації у видавництві «Основи» та інтернет-публікації. Учні Валентини — постійні переможці II та III етапів олімпіад з фізики та астрономії. «Я вважаю, що кожна людина є творчою особистістю з миті народження. Під час своїх уроків я залучаю учнів до проведення та подальшого аналізу фізичних експериментів, пояснення їхнього результату; додаю ігрові елементи; підтримую бажання учнів конструювати фізичні прилади в домашніх умовах».
Євгеній Якобчук ,
Учитель інформатики та фізики (Старша школа)

«Життя — як їзда на велосипеді. Аби зберегти рівновагу, мусиш рухатися».

Андрій Бован ,
Учитель математики (Дистанційна школа)
Андрій Бован,
Учитель математики (Дистанційна школа)
Саме ця цитата Ейнштейна як найкраще демонструє мій підхід до життя. Адже я ніколи не зупиняюся. У 2020 році мене відзначили «Людиною року» в м. Переяслав у номінації «Освітянин року». Багаторазовий Лауреат Всеукраїнського Інтернет-конкурсу «Учитель року» за цією версією науково - популярного природного журналу «Колосок». Займаюся спортом.
Іван Верещака ,
Учитель математики (Дистанційна школа)
Юлія Чередніченко ,
Учителька математики (Дистанційна школа)
Євген Толбатов ,
Учитель математики
Олександр Мерзликін ,
Учитель математики
Ірина Ярощук ,
Учителька математики
Департамент спорту

Будь-яка людина повинна вміти мислити логічно, щоб вільно пізнавати світ, а навчити ефективних методів самостійного пошуку інформації — один із обов’язків педагога.

Андрій Кольба ,
Учитель шахів
Андрій Кольба,
Учитель шахів
Тренер вищої категорії. Здобув фах учителя загально-технічних дисциплін і фізики у Тернопільському державному педагогічному інституті, а також учителя фізичного виховання та валеології у Тернопільському національному університеті. Успішні вихованці Андрія здобували призові місця на чемпіонатах України, Європи та Світу. Серед них — його донька Анастасія, володарка кубку світу з шахової композиції 2007 р., триразова чемпіонка України та багаторазова призерка України. Учні Андрія займаються за його авторською методикою. Андрій надихає дітей полюбити шахи та вселяє впевненість дітям у власних розумових силах. Тема атестаційної роботи (2022-2023 н.р.): "Викладання шахів у початковій школі": https://drive.google.com/drive/folders/1BX0yMcu5mFQLkrIEW3b-jg03At1eLtRP?usp=sharing
Олександр Калінкін ,
Учитель спорту та керівник гуртка з туризму
Олександр Калінкін,
Учитель спорту та керівник гуртка з туризму
Майстер спорту України, тренер вищої категорії, відмінник освіти України. Має стаж тренерської роботи понад 20 років. Підготував багатьох чемпіонів України та міжнародних змагань, учасників чемпіонатів світу та Європи, 15 майстрів спорту України. У 2014 році двоє вихованців стали чемпіонами Європи серед юніорів.
Сергій Бобильов ,
Учитель фізичного виховання
Любов Мельник ,
Учителька спорту
Давид Тадевосян ,
Учитель спорту
Анна Домніч ,
Керівниця студії FUN
Андрій Опришко ,
Учитель мистецтва (гончарство)
Віталій Загоруйко ,
Учитель спорту та мистецтва (хореографія)
Тетяна Грибук ,
Керівниця гуртка (художня гімнастика)

Щоб досягти мети, потрібно насамперед до неї йти.

Ольга Мороз ,
Менеджерка з адміністративної діяльності (Спорт)
Ольга Тур ,
Керівниця гуртка сучасних танців
Марія Кулішова ,
Учителька спорту (Хореографія)
Департамент творчості

Щастя не в тому, щоб завжди робити те, що хочеш, а в тому, щоб завжди хотіти того, що робиш.

Юлія Геращенко ,
Учителька образотворчого мистецтва
Анастасія Семенюк ,
Учителька мистецтва (гітара)

Немає найвищої насолоди, ніж насолода творити.

Ольга Солодовнікова ,
Учителька мистецтва (хореографія і музика)
Ольга Солодовнікова,
Учителька мистецтва (хореографія і музика)
Навчилася творити та витворяти задля дітей та разом з ними, бачити в кожній дитині маленького генія та розвивати його здібності. Мої перемоги: Всеукраїнський конкурс «Учитель року 2022» номінація «Мистецтво» 1 місце першого туру 2 місце другого туру обласний рівень. Серед моїх хоббі: я тренер групових тренувань, напрямки: Stick Fit, Tae-bo, функціональні та силові напрямки. Люблю готувати прості та корисні страви, якими ділюся на марафоні стрункості "Легко та просто".

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими. О.Уальд

Олена Луговська  ,
Учителька образотворчого мистецтва
Олена Луговська  ,
Учителька образотворчого мистецтва
Маю художню освіту - КНУТД. Моя професія та хобі - одне ціле. Також з дитинства займаюсь спартом - плаванням, вважаю це найкращій вид спорту.
Андрій Опришко ,
Учитель мистецтва (гончарство)
Леся Дмитракова ,
Учителька мистецтва (гончарство)
Анна Черкас ,
Керівниця гуртка фотографії
Альона Снітко ,
Керівниця гуртка гончарства
Дмитро Черній ,
Учитель мистецтва (ударні інструменти)
Микола Майструк ,
Учитель мистецтва (саксофон та діджеїнг)
Трудове навчання

Роби зі мною, роби як я, роби краще за мене — це не лише дивіз для дітей на моїх уроках, а й вчительська ціль для мене.

Олександр Пархоменко ,
Учитель трудового навчання
Олександр Пархоменко,
Учитель трудового навчання
Науковий співробітник Інституту проблем виховання НАПН України, Заслужений вчитель України, лауреат Першої премії працівникам освіти від Верховної ради України. «Методики такі ж різні, як і характери учнів. Я намагаюся бути в курсі новітніх розробок та використовувати всі відомі методики для роботи з учнем». Пан Олександр захоплюється всім цікавим, новітнім, оригінальним, що можна зробити власноруч, і передає свій інтерес учням. Любить творчість Стивена Кінга, подорожує та дивиться на світ навколо через об'єктив фотокамери.

Учитель повинен навчити дитину бути насамперед людиною, допомогти розвинути важливі навички, закласти фундамент для її подальшого щасливого життя.

Тетяна Пасічна ,
Учителька трудового навчання
Тетяна Пасічна,
Учителька трудового навчання
Заняття з трудового навчання допомагають дівчатам стати гарними господинями, берегти своє здоров’я і природну красу, створювати позитивний імідж, бути сучасними та підготовленими до самостійного життя. На думку Тетяни, нестандартна форма подачі матеріалу навчає активно та самостійно працювати, стимулює пізнавальний інтерес учнів, забезпечує інформаційну й емоційну насиченість уроків. Саме тому вона застосовує на уроках проектні, інтерактивні, ігрові й інформаційно-комунікаційні технології.

«Ми самі мусимо стати тими змінами, яких хочемо домогтися від світу». Лоран Гунель "Бог завжди подорожує інкогніто".

Вікторія Бартюк ,
Учителька трудового навчання
Вікторія Бартюк,
Учителька трудового навчання
Закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського і саме там зрозуміла, що дуже хоче працювати у школі. Досвід викладання — понад 10 років: починала працювати у невеликій сільській школі на Вінниччині, потім працювала у школі-гімназії Вінниці, і нарешті — в Новошколі. Книга, яку радить прочитати всім, — "Мистецтво навчати. Як підготувати дитину до реального життя" Теда Дінтерсміта, Тоні Вагнера. У вільний час пані Вікторія любить подорожувати, гуляти містом, зустрічатися з друзями. Якщо вільного часу трохи більше, то йде в гори, її місце сили.